Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2012 14:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

vorig jaar vanwege familieweekend moeten missen, dit jaar wel proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker in de polder feesten met mijn Kei-groepje! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:18 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Kaartje binnen!


Je heb me overtuigd! :P aanwezig !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable Project N50 2012:

21:00 – 22:00 Razcal
22:00 – 22:30 Geck-O
22:30 – 00:00 Bass Modulators
00:00 – 01:00 Technoboy
01:00 – 02:00 Scope Dj
02:00 – 03:00 Geck-O vs Chris One

Gunstige plek voor Geck-O :D , des te meer kans op rauwere Theracords tracks ^^ . Anderhalf uur Bass Modulators is me net iets te lang. Dat Scope DJ als eennalaatste staat snap ik wel omdat hij het anthem gemaakt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Timetable Project N50 2012:

21:00 – 22:00 Razcal
22:00 – 22:30 Geck-O
22:30 – 00:00 Bass Modulators
00:00 – 01:00 Technoboy
01:00 – 02:00 Scope Dj
02:00 – 03:00 Geck-O vs Chris One

Gunstige plek voor Geck-O :D , des te meer kans op rauwere Theracords tracks ^^ . Anderhalf uur Bass Modulators is me net iets te lang. Dat Scope DJ als eennalaatste staat snap ik wel omdat hij het anthem gemaakt heeft.

TT klopt ook niet met die anderhalf uur v Bass Modulators want Geck-o staat van 22.00 tot 23.00 (en dus die vs set met C1)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat de fuck is dit nou weer voor onzin dan? Geck-O samen met Chris One? Waarom niet Chris One alleen? Aan de andere kant is het ook wel weer beter, gezien de tijd dat Geck-O anders staat. Dan is er het laatste uurtje ruimte voor Theracords powah! Zo nu ik erover nadenk, kan dit best nog wel eens een positiever laatste uurtje worden dan Chris One solo. Zolang het maar niet een Music Made Addict-a-like set wordt van Chris One, omdat die zich aan wil passen aan de wat melodieuzere tracks van Geck-O. Gewoon keihard associaal beuken á la Thera 2011! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
flevoboys schreef:
Timetable Project N50 2012:

21:00 – 22:00 Razcal
22:00 – 22:30 Geck-O
22:30 – 00:00 Bass Modulators
00:00 – 01:00 Technoboy
01:00 – 02:00 Scope Dj
02:00 – 03:00 Geck-O vs Chris One

Gunstige plek voor Geck-O :D , des te meer kans op rauwere Theracords tracks ^^ . Anderhalf uur Bass Modulators is me net iets te lang. Dat Scope DJ als eennalaatste staat snap ik wel omdat hij het anthem gemaakt heeft.

TT klopt ook niet met die anderhalf uur v Bass Modulators want Geck-o staat van 22.00 tot 23.00 (en dus die vs set met C1)


Ja zag dat er een foutje gemaakt was op Facebook. Maar prima hoor 2x Geck-O :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk beginnen ze gelijk met knallen want na al die melodieuze tracks van Scope, TBY en Bass Modulators ben ik er wel aan toe. Hoop ook dat Geck-o tracks als Stash, Do The Happy Face en Trespassing ed. erop gooit en Chris One met Different Kind Of Therapy achtige dingen komt, dan wordt het echt een geniale set :D

Oja:: Geck-o draai alsjeblieft Space Jam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Hopelijk beginnen ze gelijk met knallen want na al die melodieuze tracks van Scope, TBY en Bass Modulators ben ik er wel aan toe. Hoop ook dat Geck-o tracks als Stash, Do The Happy Face en Trespassing ed. erop gooit en Chris One met Different Kind Of Therapy achtige dingen komt, dan wordt het echt een geniale set :D

Oja:: Geck-o draai alsjeblieft Space Jam xd


Space Jam = :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 16:54 
 
Hardtraxxer

Soul train!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm veel zin in! Aanwezig met thehardstyleholland en SoundTunerZ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanavond iedereen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje voor deze standaarden. Begin van de avond viel het geluid helaas enorm tegen, maar tegen het einde van Geck-O werd dat gelukkig gefixt. Lekkere binnenkomer trouwens, goede trackkeuze en lekker gemixt door Geck-O. Bass Modulators half, half meegekregen omdat ik wat meer stond te leuten en te tanken achterin, maar ze kregen de sfeer er niet al te goed in zo leek het, ondanks dat ze enorm mainstream draaiden met plaatjes zoals World of Madness en Gangsters Don't Dance. Verrassend genoeg kwam ook nog Donkey Rollers - Followers voorbij.

Technoboy liet daarna weer eens zien waarom hij de held uit Italië is. Wat een bazenset! Lekkere oude nummers afgewisseld met nieuwe nummers en het publiek werd verliefd op zijn sounds. Scope volgde en daar weet ik helemaal niks meer vanaf (Cola Berenburg is bad, hmm, k?), behalve dat hij opende met zijn anthem en dat Da Syndrome zich even flink moest laten gelden tijdens deze set.

En toen was het alweer 2 uur en kwam het knalstuk van de avond. Fucking hell, wat was dat geniaal. Chris One vs. Geck-O, ik was een beetje sceptisch van tevoren, maar deze combinatie overtrof alles wat ik had durven dromen. Wat een set! Verreweg de beste set die ik ooit van Geck-o heb mogen horen, zelfs beter dan die van Ground Zero 2011 met Thera. Openen met 2-1 en vervolgens gewoon snoeihard doorbeuken en afsluiten met Core Toon (ofzoiets). Ook nog een heldig momentje wat mijn hartslag naar een piek bracht van 178: Goddamn. R.I.P. Catatonic Overload :cry: Chris One maakte het feest compleet met heerlijke tracks en de hardstyle afsluiten met Psycho doet het altijd goed.

++++ Chris One vs. Geck-o
+++ Muntjes 2 euro, blikje Berenburg 2 muntjes
++ Goede friet en hamburgers!
++ Technoboy
++ Gezelligheid
++ Hartslag gemiddelde van 123 (had hoger verwacht xd )

------ Dat het feest maar tot 3 uur duurde
-- Geen taxi te bekennen, waardoor we tot 5 uur moesten wachten om een taxi te krijgen
-- Weer een jaar wachten op een nieuwe editie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is different kind of therapy nog gedraaid chris?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Werd niet gedraaid. Wel jammer was er wel benieuwd naar.

Heb me opzich wel vermaakt ondanks dat ik niet los kon gaan vanwege mn teen. Op 1 been is toch iets te vermoeiend :P En da syndrome wat een held, gaat ie crowd surfen op het moment dat het geluid uitvalt. En christiaan wtf deed jij op t podium ineens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Werd niet gedraaid. Wel jammer was er wel benieuwd naar.

Ah gelukkig, want ik kon hem al niet herinneren. Heb wel meer gaten in de avond zitten en me achteraf af lopen vragen waar de fuck ik mee bezig was (zie podiumgedeelte xd ), maar ik weet nog wel dat ik enorm uitkeek naar ADKOT op het feest zelf. Maar ik kon het me dus al niet herinneren en dacht dat ik het gewoon vergeten was dankzij de drank, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje, maar als de lineup weer zo is ben ik volgend jaar niet aanwezig. Die laatste set viel me ook een beetje tegen. Heb je tracks als Different Kind en Trespassing liggen draai je ze niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Leuk feestje, maar als de lineup weer zo is ben ik volgend jaar niet aanwezig. Die laatste set viel me ook een beetje tegen. Heb je tracks als Different Kind en Trespassing liggen draai je ze niet :P

Aan de ene kant ben ik het met je eens, dat tracks zoals Tresspassing en ADKOT gedraaid moeten worden. Aan de andere kant was dit weer eens een godsediverse set, die totaal onvoorspelbaar was. Niet alleen maar het gebruikelijke Theracords/T!LLT ragwerk, maar gewoon eens wat anders met verschillende sounds en toch gewoon snoeihard doorbeuken. Geck-o, weet de tracklist nog en kun je die nog plaatsen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb mij prima vermaakt, alleen persoonlijk had ik mij vorig jaar beter vermaakt. Hier is mijn verslag te vinden : https://partyflock.nl/report/12779:Project_N50.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 22:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Geck-o, weet de tracklist nog en kun je die nog plaatsen? :)

Poeh...... wat ik me kan herinneren, maar waar nog het nodige in ontbreekt:

Geck-o - 2-1 (Jack van Gelder Version)
Southstylers - Pwoap (Live Mix / Chris One Edit)
Geck-o - How Low Can You Go

Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk Remix)
Thera & Frequencerz - Incoming

Unknown Analoq - Blackout

Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro Remix)

Phuture Noize - ?

Degos & Re-done - Crisis

Zaza Front - Grote Dikke Bassplaat
Catatonic Overload - Goddamn

Chris One - Sin City
Deetox - Still Here (Delete Remix)
Chris One - Drug Muzik
Duro - My Style Is Dutch
Chris One - Psycho (? Edit)

Nosferatu & Endymion - Kapotnaaien (Spunkbucket Mix)
The Outside Agency - The Alchemist
I:Gor - Coretoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2012 23:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En de solo set eerder op de avond zag er volgens mij zo uit:

01. Dutch Master - Get Up
02. Alphaverb - Klubbsound
03. The Pitcher - I Just Can't Stop
04. Audiofreq - The Other Side
05. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
06. Geck-o - We Dance To The Beat
07. Geck-e - Soul Train
08. Geck-e - Suck The Speakers (Geck-o Edit)
09. Geck-o - Dancing Machine
10. Geck-o - Oh!
11. The Pitcher - Serenity
12. Geck-o - Got To Have Bingo!
13. Geck-o - Space Jam
14. Geck-o - It's What We Are VIP
15. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
16. Geck-o - Sticky Disco
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een held dat je Serenity draaide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar is ie dan eindelijk, de aftermovie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 23:34 
 
Hardtraxxer

he he he! eindelijk! xd
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten