Heerlijk feestje voor deze standaarden. Begin van de avond viel het geluid helaas enorm tegen, maar tegen het einde van Geck-O werd dat gelukkig gefixt. Lekkere binnenkomer trouwens, goede trackkeuze en lekker gemixt door Geck-O. Bass Modulators half, half meegekregen omdat ik wat meer stond te leuten en te tanken achterin, maar ze kregen de sfeer er niet al te goed in zo leek het, ondanks dat ze enorm mainstream draaiden met plaatjes zoals World of Madness en Gangsters Don't Dance. Verrassend genoeg kwam ook nog Donkey Rollers - Followers voorbij.
Technoboy liet daarna weer eens zien waarom hij de held uit Italië is. Wat een bazenset! Lekkere oude nummers afgewisseld met nieuwe nummers en het publiek werd verliefd op zijn sounds. Scope volgde en daar weet ik helemaal niks meer vanaf (Cola Berenburg is bad, hmm, k?), behalve dat hij opende met zijn anthem en dat Da Syndrome zich even flink moest laten gelden tijdens deze set.
En toen was het alweer 2 uur en kwam het knalstuk van de avond. Fucking hell, wat was dat geniaal. Chris One vs. Geck-O, ik was een beetje sceptisch van tevoren, maar deze combinatie overtrof alles wat ik had durven dromen. Wat een set! Verreweg de beste set die ik ooit van Geck-o heb mogen horen, zelfs beter dan die van Ground Zero 2011 met Thera. Openen met 2-1 en vervolgens gewoon snoeihard doorbeuken en afsluiten met Core Toon (ofzoiets). Ook nog een heldig momentje wat mijn hartslag naar een piek bracht van 178: Goddamn. R.I.P. Catatonic Overload

Chris One maakte het feest compleet met heerlijke tracks en de hardstyle afsluiten met Psycho doet het altijd goed.
++++ Chris One vs. Geck-o
+++ Muntjes 2 euro, blikje Berenburg 2 muntjes
++ Goede friet en hamburgers!
++ Technoboy
++ Gezelligheid
++ Hartslag gemiddelde van 123 (had hoger verwacht

)
------ Dat het feest maar tot 3 uur duurde
-- Geen taxi te bekennen, waardoor we tot 5 uur moesten wachten om een taxi te krijgen
-- Weer een jaar wachten op een nieuwe editie