Jezus je zou je kaartje maar 2de hands hebben gekocht en de verkoper je geld strakt niet terug wille geven
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wie doet dan dan ook bij een niet-uitverkocht feest?
Ja hier dacht ik dus ook al aan!wrote:Jezus je zou je kaartje maar 2de hands hebben gekocht en de verkoper je geld strakt niet terug wille geven
Genoeg mensen die wachten tot de laatste momenten om goedkoop te kunnen scoren. Maar bij project valt dat wel mee denk ik.wrote:Wie doet dan dan ook bij een niet-uitverkocht feest?
Denk 't ook wel inderdaad.wrote: Genoeg mensen die wachten tot de laatste momenten om goedkoop te kunnen scoren. Maar bij project valt dat wel mee denk ik.
E
dus deze kan op slot.
Nee, ik zit nog te wachten op het bericht:wrote:dus deze kan op slot.
B2S website gehacked, Project Hardcore vindt doorgang!
wrote:Nee, ik zit nog te wachten op het bericht:wrote:dus deze kan op slot.
B2S website gehacked, Project Hardcore vindt doorgang!
en het gaat om de verbouwing van de fucking sportschool die zich in de silverdome bevindt!
Fucking onzin want in de ruimte's waar de partýgangers komen is er helemaal niets verbouwd.
Fucking onzin want in de ruimte's waar de partýgangers komen is er helemaal niets verbouwd.
wal-ge-lijk
als knockout maar wel doorgaat
als knockout maar wel doorgaat
Beter wel, dalijk moet je weer naar 't Gelredome.wrote:als knockout maar wel doorgaat
Doe maar het Ziggodome. Ik denk serieus dat B2S nooit meer in dat grafhok komt.Ze hebben het verpest.
had al af moeten zijn xDwrote:Geloof nooit dat dat op tijd af komt joh.
Op tijd voor KO.wrote:had al af moeten zijn xDwrote:Geloof nooit dat dat op tijd af komt joh.
Of mensen uit het buitenland, die al een vliegticket hadden geboektwrote:Jezus je zou je kaartje maar 2de hands hebben gekocht en de verkoper je geld strakt niet terug wille geven
Geld is teruggestort, leuk verjaardagscadeau 
Godver, ik ging niet, maar dit gaat toch niet betekenen dat we ons enige rollend naar huis hardstyle feestje kwijt zijn? (knockout) 
wrote:Godver, ik ging niet, maar dit gaat toch niet betekenen dat we ons enige rollend naar huis hardstyle feestje kwijt zijn? (knockout)
mag toch wel hopen dat ze voor maart/april volgend jaar die vergunning in orde hebben
Liever knock out te vervangen door project 
wrote:Liever knock out te vervangen door project
of gewoon een 3de hs/hc party
donderen ze de HS area maar beneden in de curling hal
Prima als ze daarna wel de deur dichtdoen ik wil die hardstyle herrie niet door een setje van promo moete horenwrote:wrote:Liever knock out te vervangen door project
wrote:Prima als ze daarna wel de deur dichtdoen ik wil die hardstyle herrie niet door een setje van promo moete horenwrote:wrote:Liever knock out te vervangen door project
heb ooit een live set van promo meegemaakt op project
dat was serieus echt gewoon om te janken zo baggerslecht heb k echt nog nooit een liveset gehoord
wrote:heb ooit een live set van promo meegemaakt op project
dat was serieus echt gewoon om te janken zo baggerslecht heb k echt nog nooit een liveset gehoord
G
Gratis geld!wrote:Geld is teruggestort, leuk verjaardagscadeau
Who was there
Nobody has said they're going yet.