Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 15:12 

Hardtraxx Crew

Op zaterdag 31 oktober 2015 zal er voor het eerst op de grasweide naast het Eurocircuit in Valkenswaard het nieuwe early hardstyle evenement Previous worden georganiseerd. Onder leiding van grote hardstyle helden zoals Zany en Deepack, worden de bezoekers mee teruggenomen op een reis langs de allergrootste hardstyle klassiekers uit de jaren 2002 – 2012. Organisator Minority Events blikt met dit event terug op de eerste tien jaar van de hardstyle scene.

Een grote festivaltent, een avondje nostalgische hardstyle, de helden van toen on stage en een uitzinnig publiek dat helemaal los gaat op alle vette tracks van toen. Dat zijn de ingrediënten van Previous, a decade of Hardstyle. De line-up bestaat uit het volgende illustere rijtje namen:

Deepack
Zany
Josh & Wesz
Pavo
Super Marco May
Trilok & Chiren
Sunny D
hosted by MC Dash

Stuk voor stuk namen die hun sporen in de hardstyle scene al lang en breed hebben verdiend. Met hits en anthems voor alle dikke feesten, eigenlijk hebben ze helemaal geen introductie meer nodig!

Klinkt dit als muziek in je oren? Scoor dan op tijd je ticket op de website van Minority Events en nodig al je vrienden uit op Facebook zodat jullie met zijn allen ouderwets kunnen genieten op de eerste editie van Previous!

Early Birds voor Previous kosten slechts €19,50 (excl. fee) en de reguliere tickets kosten €22,50 (excl. fee). Voor de late beslissers zijn er ook nog kaarten aan de deur beschikbaar, die gaan €30,- euro kosten. De early bird verkoop begint zaterdag 29 augustus om 10.00 via de website http://www.minorityevents.nl.

▶Facts:
Evenement: Previous
Muziek: Hardstyle, van 2002 tot 2012.
Artiesten: Zany, Deepack, Josh & Wesz, Pavo, Super Marco May, Sunny D, Trilok en Chiren. Hosted by MC Dash
Datum: 31 oktober
Tijden: 14.00 – 00.00
Entree: early birds €19,50 excl. fee, normal presale ticket €22,50 excl. fee en deurverkoop €30,- (indien nog beschikbaar).
Ticketlink: http://www.minorityevents.nl/ticketshop
Minimum leeftijd is 18 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 15:30 

Hardtraxx Crew

Iemand van hier die er heen gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 15:57 

Hardtraxx Veteran

Valkenswaard!? 2002-2012 HS!!? Oooh shit hier ben ik bij :D :D :D

Lekker brak opstaan na Ctrl.Alt.Delete en dan hier naartoe fietsen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 17:31 

Hardtraxxer

Is dit te bereiken met het OV? Voor zowel Eurocircuit als het navigatieadres (Kempervennen) geeft 9292 geen reismogelijkheden aan.
Return of the Legendary de dag ervoor ook al zo'n onmogelijkheid, door de eindtijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 12:40 

Hardtraxx Veteran

vette naam voor feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:02 

Hardtraxx Crew

Bouke schreef:
Is dit te bereiken met het OV? Voor zowel Eurocircuit als het navigatieadres (Kempervennen) geeft 9292 geen reismogelijkheden aan.
Return of the Legendary de dag ervoor ook al zo'n onmogelijkheid, door de eindtijd..

Citaat:
Met de bus naar Previous - a decade of Hardstyle? Dat kan! In samenwerking met partyreizen.nl worden vanaf verschillende opstapplaatsen in de omgeving van Valkenswaard busreizen georganiseerd naar Previous. Voor €17,50 ben je al op en neer vanuit plaatsen zoals Eindhoven, Veldhoven, Eersel, Budel, Heeze etc. Check voor alle opstapplaatsen en vertrektijden http://partyreizen.nl/event/previous.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:25 

Hardtraxx Crew

Trailer:

https://www.facebook.com/16234503812444 ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 19:23 

Hardtraxx Crew

Iemand van hier die gratis mee wil, heb een ticket over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 21:12 

Hardtraxx Addict

Aanwezig! Had dus 2 tickets met I'm in gewonnen en kreeg vanochtend ineens een mail van ticketscript dat ik 2 guesttickets gekregen heb(hoe is me een raadsel xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 21:20 

Hardtraxx Crew

cb92 schreef:
kreeg vanochtend ineens een mail van ticketscript dat ik 2 guesttickets gekregen heb(hoe is me een raadsel xd )

Die heb ik dus ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 01:19 

Hardtraxx Addict

2 tickets gewonnen via I'm In, maar een kleine 3 uur reizen is mij te ver. Helaas, leek me best een mooi feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 05:32 

Hardtraxx Veteran

Had eerder moeten weten dat ik makkelijk/goedkoop aan kaarten kon komen.
Alsnog absurd veel zin in :D Ookal weet ik dat veel mensen voornamelijk voor de tijdmachine-achtige tracks komen, en ik daar ook van houd, zal ik toch blij zijn met een flinke portie Early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 13:33 

Hardtraxxer

Ook gewonnen met I'm in.. Lijkt me echt een heerlijk feest, maar ik zit nog steeds te kloten met de terugreis xd Aangezien ik aangewezen ben op het OV zijn dit ongeveer de opties:

- Om 13:45 de laatste (OV) bus vanaf het terrein nemen
- De trein van van 23:32 nemen, dan zou ik eerst naar De Markt in Valkenswaard moeten lopen om daar een bus te nemen naar Eindhoven, en volgens Google Maps is dat toch wel een klein uurtje lopen
- Gebruik maken van de pendelbus, maar aangezien die om 0:30 vertrekt moet ik dan zo'n 6 uur wachten in Eindhoven op de eerste trein

Opties 1 en 3 gaan hem sowieso niet worden. Optie 2 is nog wel te doen, iemand uit de omgeving die kan bevestigen dat dit überhaupt mogelijk is? Hij stuurt me namelijk wel over (of langs) een paar N-wegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 16:28 

Hardtraxx Veteran

Allebei die N-wegen hebben een fietspad er langs, dus je kan er lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 13:42 

Hardtraxx Elite

Je kan idd via de luikerweg richting centrum lopen. Desnoods ga je daar op stap tot 5u (nieuwe tijd van een kroeg) dan.hoef je nog maar 2u te wachten op een bus naar ehv etc.

Ik weet nog niet of ik ga. Heb die dag ontwerppresentatie en het is ook nog eens vogelverschrikkersfestival in het dorp
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:09 

Hardtraxx Crew

Zelfde verhaal hier, bij wie kan ik me aansluiten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 20:25 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Zelfde verhaal hier, bij wie kan ik me aansluiten :)

Ik twijfel nog, 50-50 of ik hier bij ga zijn. Als ik ga ben ik ook alleen dus dan pm ik m'n nummer wel ff :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 00:51 

Hardtraxx Veteran

VALKENSWAARD - Het evenement Previous nabij het Eurocircuit in Valkenswaard gaat gewoon door. Maandag wees de rechter het verzoek tot het treffen van een voorlopige voorziening af.
Bekijk ook...
Bezwaar tegen vergunning early hardstyle evenement in Valkenswaard
Het is een voorlopige beslissing in een spoedeisende zaak. En tevens een voorschot op de eindbeslissing. Het muziekfestijn vindt plaats op zaterdag 31 oktober.

Opluchting

Voor organisator Davy Versfeld was de uitspraak een opluchting. Ondanks het feit dat hij steeds vol vertrouwen was in de goede afloop. Begin oktober is door de gemeente Valkenswaard een omgevingsvergunning voor dit muziekfestijn afgegeven. Een omwonende tekende bezwaren aan. Hij verwachtte geluidsoverlast voor met name het naburige natuurgebied de Malpie en richting de eigen woning. Volgens de gemeente Valkenswaard wordt echter voldaan aan alle wettelijke normen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 07:10 

Hardtraxx Elite

Zou het druk worden denken jullie? Bedoel... zo groot is dat terrein ook weer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 11:21 

Hardtraxx Veteran

505 aanwezigen op Facebook, volgens mij past het dubbele er nog wel.
Opbouw is vandaag begonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 11:32 

Hardtraxxer

Gezien het aantal reacties hier en op Partyflock, de populariteit van early feesten in het algemeen, de onbereikbaarheid van het terrein voor mensen die niet uit de buurt komen en het grote aantal gratis tickets dat ze gewenst en ongewenst rondstrooien denk ik dat het wel mee zal vallen met de drukte.

Hoop trouwens dat Josh & Wesz pas laat staan, daar zou ik het minst aan missen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 19:58 

Hardtraxx Addict

Lekker op de fiets erheen.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 20:06 

Hardtraxx Veteran

cb92 schreef:
Lekker op de fiets erheen.. :D

El Mare, is that you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 20:07 

Hardtraxxer

Joey schreef:
cb92 schreef: