Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 11:03 
 

Meeste sets meer dan een uur! Goed bezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 13:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog steeds 1 gratis ticket over voor degene die mee wil :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 08:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nog steeds 1 gratis ticket over voor degene die mee wil :)


Omdat je er vanaf moet... haha
Stuur maar door, echter ben er wel pas laat i.v.m. dingen vooraf (zeg maar uur of 5 a 6)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij hoor ik het feest in de verte al, staat niet te zacht dan denk ik, tot zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wij gaan zo aanfietsen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:03 
 
Hardtraxxer

Wat viel dit tegen zeg! Ik en mijn vriendengroep houden vooral van de Hardstyle 2007-2010 (Classics) en een stuk minder van Early.

Wij kwamen rond 17.00 uur binnen. Logischerwijs werd er met Super Marco May Early gedraaid. Onze verwachting was dat er vanaf Josh & Wesz met name Classics gedraaid zouden worden en hier keken we dan ook echt naar uit. Aan deze verwachting werd alleen niet voldaan. Na Josh & Wesz draaide Pavo en die draaide werkelijk waar de hele zaal dood met Early uit 2002/2003. Vervolgens begon ook Deepack hier om 21.30 uur mee en zijn wij huiswaards gekeerd.

Ik vind het bijzonder vreemd dat er op een feest, met een concept van Hardstyle tot 2010, om 21.30 uur nog steeds Early wordt gedraaid. Dit is niet wat de gemiddelde bezoeker verwacht en kwam ook totaal niet ten goede aan de sfeer. Ik heb dit de volgende dag kenbaar gemaakt aan de organisatie, maar die konden zich jammer genoeg totaal niet vinden in mijn mening.

Voor mij en mijn vrienden geen Previous meer in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Muziek: Hardstyle, van 2002 tot 2012.

Had je toch beter moeten lezen :)
Ik kan ook (nog steeds) niks met early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:09 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Citaat:
Muziek: Hardstyle, van 2002 tot 2012.

Had je toch beter moeten lezen :)
Ik kan ook (nog steeds) niks met early.

Dat maakt de zaak dan nog kwalijker :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:20 
 

Ilse_S schreef:
draaide Pavo en die draaide werkelijk waar de hele zaal dood met Early uit 2002/2003


Ik kan me hier wel in vinden! Was ook een aardige domper op XQ Legends. BPM omlaag en echte early wat op dat moment de sfeer helaas niet ten goede kwam! Ondanks dat er best wel vette tracks tussen zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Magnetron schreef:
Citaat:
Muziek: Hardstyle, van 2002 tot 2012.

Had je toch beter moeten lezen :)
Ik kan ook (nog steeds) niks met early.

Dat maakt de zaak dan nog kwalijker :/


Hoezo, jij leest het verkeerd of leest het niet toch...?

Er zijn zat andere tijdmachine feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik vond Pavo juist echt geweldig.
Voor de verandering werd er eens niet alleen spul van de laatste paar jaren van het concept gedraaid, en altijd klote als het oudere werk alleen in het begin is als je daar van ook van houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:44 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Hoezo, jij leest het verkeerd of leest het niet toch...?
Er zijn zat andere tijdmachine feesten.


Jij begrijpt mij verkeerd. Als het concept tot 2012 is dan zorg je dat je de verschillende stijlen uit die gehele periode goed naar voren laat komen. Nu was het voor 75% Early tot 2007. Dat is geen goede vertaling van het concept, waarmee de organisatie zelf naar buiten is getreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Citaat:
Hoezo, jij leest het verkeerd of leest het niet toch...?
Er zijn zat andere tijdmachine feesten.


Jij begrijpt mij verkeerd. Als het concept tot 2012 is dan zorg je dat je de verschillende stijlen uit die gehele periode goed naar voren laat komen. Nu was het voor 75% Early tot 2007. Dat is geen goede vertaling van het concept, waarmee de organisatie zelf naar buiten is getreden.

In tegenstelling tot feesten waar ze zeggen 2005-2010 en 75% 2009-2010 is? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Citaat:
Hoezo, jij leest het verkeerd of leest het niet toch...?
Er zijn zat andere tijdmachine feesten.


Jij begrijpt mij verkeerd. Als het concept tot 2012 is dan zorg je dat je de verschillende stijlen uit die gehele periode goed naar voren laat komen. Nu was het voor 75% Early tot 2007. Dat is geen goede vertaling van het concept, waarmee de organisatie zelf naar buiten is getreden.


Nou Trilok & Chiren en Super Marco May draaiden een stuk minder early dan ik had gehoopt, bij Josh & Wesz hebben we nog anderhalf uur van de standaard hitjes kunnen genieten. Als je nóg minder early had verwacht had je misschien de lineup wat beter moeten doornemen. Dan kun je wel naar de organisatie wijzen, maar het enige wat zij hebben gedaan is de lineup dusdanig samengesteld dat er behoorlijk wat early te horen was, wat je van tevoren toch echt wel in kon schatten in mijn ogen.
Overigens was de sfeer de hele dag tam, daar had de muziekstijl volgens mij niet zo veel mee te maken. Pavo draaide zelfs nog behoorlijk kazig.

Ik ben zelf trouwens ook na een half uur Deepack weggegaan i.v.m. OV, maar op dat moment hadden ze The Prophecy en Here's Johnny al gedraaid, dus ik denk eigenlijk niet dat ze in de anderhalf uur daarna alleen nog maar early hebben gedraaid.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten