Ilse_S schreef:
Citaat:
Hoezo, jij leest het verkeerd of leest het niet toch...?
Er zijn zat andere tijdmachine feesten.
Jij begrijpt mij verkeerd. Als het concept tot 2012 is dan zorg je dat je de verschillende stijlen uit die gehele periode goed naar voren laat komen. Nu was het voor 75% Early tot 2007. Dat is geen goede vertaling van het concept, waarmee de organisatie zelf naar buiten is getreden.
Nou Trilok & Chiren en Super Marco May draaiden een stuk minder early dan ik had gehoopt, bij Josh & Wesz hebben we nog anderhalf uur van de standaard hitjes kunnen genieten. Als je nóg minder early had verwacht had je misschien de lineup wat beter moeten doornemen. Dan kun je wel naar de organisatie wijzen, maar het enige wat zij hebben gedaan is de lineup dusdanig samengesteld dat er behoorlijk wat early te horen was, wat je van tevoren toch echt wel in kon schatten in mijn ogen.
Overigens was de sfeer de hele dag tam, daar had de muziekstijl volgens mij niet zo veel mee te maken. Pavo draaide zelfs nog behoorlijk kazig.
Ik ben zelf trouwens ook na een half uur Deepack weggegaan i.v.m. OV, maar op dat moment hadden ze The Prophecy en Here's Johnny al gedraaid, dus ik denk eigenlijk niet dat ze in de anderhalf uur daarna alleen nog maar early hebben gedraaid.