Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 04:38 

Hardtraxx Newbie

Planet Bass: The Raw Edition!

Na een zeer succesvol 2010 met onder meer de prijs voor beste feestlocatie van Nederland (al ligt het Fortuin in België!) en de eerste edities van Hardbeatzz en Planet Bass heeft discotheek ’t Fortuin zijn grenzen weer wat verlegd!

Maar wees gerust, ook in 2011 zal er flink wat gebeukt worden in Het Fortuin. Het startschot wordt gegeven op vrijdag 4 februari met de tweede editie van Planet Bass. Deze avond staat in het teken van het hardere werk binnen de hardstyle scene: “Planet Bass - The Raw Edition!”

Dit concept laat ’t Fortuin toe om een line-up samen te stellen voor de echte hardstyle liefhebbers die helemaal losgaan op de vetste beats van het moment.

Het Fortuin stelt u trots de volgende dj’s voor:

The Pope: Dit jonge Belgische rawstyle talent zit bij Agency of Dance en dat levert hem voornamelijk Nederlandse boekingen op zoals Strangerz, Neverland festival en Heart Beatz. Hoog tijd dus om hem in eigen land aan het werk te zetten! Dit wordt knallen vanaf de eerste seconde!

Anagenetic: Ze is misschien wel één van de knapste dj’s op deze planeet maar Anna heeft ondertussen bewezen dat ze ook echt wel een knalset kan draaien. Ze stond niet voor niets op onder meer Dominator, Bassleader, Neverland en Syndicate. Eindelijk komt ze naar Het Fortuin!

Chain Reaction: Deze dj zal je het beukwerk van “Minus is More” voorschotelen met de gekende producties van Crypsis, Luna, Kold Konexion en natuurlijk hemzelf. In 2010 maakte Chain Reaction trouwens nog het hardstyle anthem voor Emporium festival en met “Get Hit”, “Out with a bang”, “Answers” en “Furious” leverde hij al enkele pareltjes af. Verwacht je aan een knaller!

Bioweapon: Wie deze Australiërs op Defqon 1. 2010 heeft gezien weet waarover het gaat. Ze staan garant voor een overdosis sfeer en rauwe beats. Ook de producties zitten in de lift en ze zijn dus klaar om de wereld te veroveren. Alvorens Bioweapon te bewonderen is op Hard Bass en Reverze komen ze naar ’t Fortuin voor hun eerste Europese set van 2011!

Ran-D: In 2010 is deze dj helemaal doorgebroken. Hij stond op zowat elk groot hardstyle evenement en wist menig liefhebber te bekoren met zijn rauwe sets. Ook zijn producties worden door vele dj’s gedraaid en kregen zo een grote bekendheid. ’t Fortuin wordt gegarandeerd op zijn kop gezet!

Avio: Dit hardstyle duo bestaat uit Alphaverb en Intractable One, die samen het beruchte Avio Records beheren. Een label met een unieke sound en garantie op beukplaten. Onlangs bracht Alphaverb nog een full album uit dat zeer goed werd ontvangen. Avio zal voor een serieuze climax zorgen op Planet Bass met een exclusieve dj set!

Mad Dog: Deze Raw edition kan natuurlijk niet voorbij gaan zonder een dikke streep hardcore. Er werd opnieuw gekozen voor een Italiaanse grootheid die op zowat alle grote hardcore evenementen heeft gestaan. Het dak gaat er helemaal af tijdens deze extra lange dj set!

Planet Bass – The Raw Edition wordt gehosted door niemand minder dan MC Apster. Hij is een vaste waarde in onze line-ups en bovendien bracht hij onlangs samen met Activator enkele scheurende tracks uit.

Get your dancing shoes ready!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 13:38 

Hardtraxx Veteran

10 minuutjes fietsen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 14:01 

Hardtraxx Veteran

Wat sluit Bioweapon gigantisch goed aan bij het Raw concept zeg. >.< Voor de rest wel leuke line up, is ff uitzoeken hoe ver dit voor me is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 14:34 

Hardtraxx Veteran

vanaf Breda hooguit een kwartiertje met de wagen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 14:35 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Wat sluit Bioweapon gigantisch goed aan bij het Raw concept zeg. >.< Voor de rest wel leuke line up, is ff uitzoeken hoe ver dit voor me is.

Heb jij die nieuwe Bioweapon platen gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 15:16 

Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
93Wesley93 schreef:

Bio zal zeker hard genoeg zijn idd om deel uit te maken van deze lijn omhoog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 16:26 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
93Wesley93 schreef:

Precies ik heb Dead of the Night gehoord, die plaat gaat inderdaad best hard, dat is niet te ontkennen. Maar hoeveel andere hardere producties hebben ze nog buiten Dead of the Night? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 16:41 

Hardtraxx Veteran

Gold remix en verder vind ik bijvoorbeeld die nieuwe remix van Memento prima kunnen in een dergelijke avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 19:19 

Hardtraxx Newbie

Word lekker knalle in 't Fortuin!! :P :thumbsup:

Line up is Prima ingedeeld en ik stel jullie gerust, Bioweapon past echt wel in dit rijtje!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 16:24 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Khadber schreef:
93Wesley93 schreef:

Precies ik heb Dead of the Night gehoord, die plaat gaat inderdaad best hard, dat is niet te ontkennen. Maar hoeveel andere hardere producties hebben ze nog buiten Dead of the Night? ;)

Ze hebben toch Raw gemaakt? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 19:11 

Hardtraxxer

Ze kunnen er toch ook plaatjes van andere DJ's op gooien? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2010 18:53 

Hardtraxx Newbie

Struikrover schreef:
Ze kunnen er toch ook plaatjes van andere DJ's op gooien? :huh:

Ze hebben zelf ook wel plaatjes zat hoor;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 20:35 

Hardtraxx Newbie

yes yes the pope, dikke vette raw
kan al ni wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2011 22:49 

Hardtraxx Newbie

Ofdat bioweapon nu raw is ofniet doet er uiteindelijk niet uit.
Deze combinatie van artiesten zie je toch niet elke dag of misschien vergis ik mij daar in :huh: .
Dit word gewoonweg een :bomb: van een feesje!

@Despicable raven

Me u erbij ist altij losgaan! Dus zeker vanaf het begin bijzijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 01:30 

Hardtraxx Newbie

Zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 14:21 

Hardtraxx Newbie

De website is trouwens bijna af!

www.planetbass.be

KNALLEN jonges:) :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Hoeveel kosten tickets trouwens? (VVK en ADD) Ofwel is dit niet gepost ofwel kijk ik er gewoon over :P
Vorige editie van Hardbeatzz was wel geslaagd, hoop alleen dat het niet stampvol gaat zitten.

edit: mijn excuses, was dom genoeg om niet op de poster te kijken voor de prijzen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:29 

Hardtraxx Newbie

nielstil schreef:
Hoeveel kosten tickets trouwens? (VVK en ADD) Ofwel is dit niet gepost ofwel kijk ik er gewoon over :P
Vorige editie van Hardbeatzz was wel geslaagd, hoop alleen dat het niet stampvol gaat zitten.

edit: mijn excuses, was dom genoeg om niet op de poster te kijken voor de prijzen :')

Voor de zekerheid dan maar even melden dat vvk 10 euro is en aan de deur is het 13 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 22:23 

Hardtraxx Newbie

Wees gerust, het wordt echt niet zo een drukte hoor.. Hier gaan geen toeristen op af komen om het zo te zeggen ;).
Hopen op een halfvolle zaal! Knallen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:46 

Hardtraxx Newbie

Het gaat hier weer serieus knallen in't Fortuin!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 18:52 

avio: dan wil ik wel Dikke Bleek horen anders kom ik niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:07 

Hardtraxx Newbie

biscuit schreef:
avio: dan wil ik wel Dikke Bleek horen anders kom ik niet :whistle:

Ja en welke remix dan want ze hebben allemaal wel iets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:31 

Hardtraxx Newbie

Eén ding is zeker: er gaan heel wat dikke schijven voorbij komen die avond! :D :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:36 

Hardtraxx Veteran

De organisatoren promoten hier wel hard :oh: toevallig gehoord dat hier veel Raw liefhebbers zitten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

Ja dat promoten begint best wel opzichtig te worden nu :lol: Maar goed, line up is nice, en deze afstand is nog te doen voor mij. Dit is een optie. :)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten