Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 21:00 

the_pope_be schreef:
biscuit schreef:
avio: dan wil ik wel Dikke Bleek horen anders kom ik niet :whistle:

Ja en welke remix dan want ze hebben allemaal wel iets...

dat maakt me niet uit. ale hoor ik alle remixen op vrschillende tijdstippe
:P
ma die van de djs los dus niet combi zijn die is wel dik:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 16:58 

Hardtraxx Newbie

Voor de mensen die van Hardcore houden, Mad Dog komt hier een extra lange Hardcore set neerzetten!

HERE COMES THE MADNESS :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 00:17 

Hardtraxx Newbie

biscuit schreef:
the_pope_be schreef:
biscuit schreef:
avio: dan wil ik wel Dikke Bleek horen anders kom ik niet :whistle:

Ja en welke remix dan want ze hebben allemaal wel iets...

dat maakt me niet uit. ale hoor ik alle remixen op vrschillende tijdstippe
:P
ma die van de djs los dus niet combi zijn die is wel dik:P

Hehe vind de drum n bleek echt dik gedaan zeker het einde! :yay:
Maar alpha's dikke remix is gewoon in zijn geheel echt geniaal! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:22 

Hardtraxx Newbie

Volgende week vrijdag!!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:41 

Hardtraxxer

aanwezig!
Ideaal om het einde van mijn examens te vieren! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 18:28 

Donateur

Zou hier wel graag heen willen, mss dat ik wat vroeger kan stoppen op't werk. Is er al iets bekend over de timetable?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:08 

Hardtraxx Newbie

Lowrenz schreef:
Zou hier wel graag heen willen, mss dat ik wat vroeger kan stoppen op't werk. Is er al iets bekend over de timetable?

Timetable komt in de loop van deze week, Donderdag ofzo denk ik.

Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:44 

Hardtraxx Veteran

@ Kennsplayground.
Ik zou hier eigenlijk nog wel graag een reactie op hebben (wat ik op de frontpage bij jullie feest heb geplaatst):

-------

Ik doel eigenlijk nog niet eens zo zeer op jullie feest. De term raw hardstyle is het afgelopen (half) jaar gewoon compleet uit zijn verband getrokken. En wordt alleen gebruikt om reclame te maken en met de hype mee te lopen…
Er wordt gezegd dat artiesten als Psyko Punkz, Ran-D & Frontliner raw zijn, maar dat is gewoon niet zo. Artiesten als Titan, Degos & Re-Done, Solutio & The I’s, Crypsis enz zijn “raw”. Artiesten kunnen wel hard draaien, maar dan hoeft het nog niet raw te zijn. Zoals je zelf al mooi aangeeft Bioweapon zal een harde set neer zetten, dit houd niet in dat het “raw” is.

Om op deze line up terug te komen:
Bioweapon -> niet rauw, bijna altijd euphorische melodiën.
Ran-D -> zelfde als bioweapon.
AVIO -> half/half, wordt ten onrechte vaak als hard en raw bestempelt, terwijl alphaverb zelf wel eens heeft aangegeven dat hij vrijwel altijd vrolijke melodien gebruikt.
Chain Reaction -> ja rauw :)
The Pope & Anagetic weet ik niet genoeg van/nog niet gehoord.

Wat ik dus wil zeggen: de term raw hardstyle wordt tegenwoordig vaak verkeerd gebruikt. (er is een verschil tussen hard & raw).
En ook niet onbelangrijk: ik wil NIET zeggen dat ik dit geen goede line up vind, in tegendeel ik vind het een goede line up! Ben fan van AVIO, Chain Reaction & Ran-D. En als het dichter bij zou zijn, dan had ik ook serieus overwogen om hier heen te gaan.

In mijn ogen had dit feest zich dus ook wel verkocht zonder weer is een titel met “raw” te gebruiken. Omdat het gewoon een erg goede (gevarieerde!) line up is!

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:01 

Hardtraxx Newbie

Rik schreef:
@ Kennsplayground.
Ik zou hier eigenlijk nog wel graag een reactie op hebben (wat ik op de frontpage bij jullie feest heb geplaatst):

-------

Ik doel eigenlijk nog niet eens zo zeer op jullie feest. De term raw hardstyle is het afgelopen (half) jaar gewoon compleet uit zijn verband getrokken. En wordt alleen gebruikt om reclame te maken en met de hype mee te lopen…
Er wordt gezegd dat artiesten als Psyko Punkz, Ran-D & Frontliner raw zijn, maar dat is gewoon niet zo. Artiesten als Titan, Degos & Re-Done, Solutio & The I’s, Crypsis enz zijn “raw”. Artiesten kunnen wel hard draaien, maar dan hoeft het nog niet raw te zijn. Zoals je zelf al mooi aangeeft Bioweapon zal een harde set neer zetten, dit houd niet in dat het “raw” is.

Om op deze line up terug te komen:
Bioweapon -> niet rauw, bijna altijd euphorische melodiën.
Ran-D -> zelfde als bioweapon.
AVIO -> half/half, wordt ten onrechte vaak als hard en raw bestempelt, terwijl alphaverb zelf wel eens heeft aangegeven dat hij vrijwel altijd vrolijke melodien gebruikt.
Chain Reaction -> ja rauw :)
The Pope & Anagetic weet ik niet genoeg van/nog niet gehoord.

Wat ik dus wil zeggen: de term raw hardstyle wordt tegenwoordig vaak verkeerd gebruikt. (er is een verschil tussen hard & raw).
En ook niet onbelangrijk: ik wil NIET zeggen dat ik dit geen goede line up vind, in tegendeel ik vind het een goede line up! Ben fan van AVIO, Chain Reaction & Ran-D. En als het dichter bij zou zijn, dan had ik ook serieus overwogen om hier heen te gaan.

In mijn ogen had dit feest zich dus ook wel verkocht zonder weer is een titel met “raw” te gebruiken. Omdat het gewoon een erg goede (gevarieerde!) line up is!

:)

Steve is mijn broer en zit dus bij de organisatie..

Rik, ik begrijp jou standpunt zeker, Maar het is niet dat er Raw Edition staat dat het puur om Raw hardstyle gaat. Het gaat er gewoon over dat het deze avond harder+Rauwer is als een gewone hardstyle avond..En daarom de RAW edition. We hadden evengoed Rough edition kunnen pakken ofzo maar Raw edition stond gewoon beter en omdat dit natuurlijk ook meer gebruikt word/commercieel vriendelijker(en het ook wel zeker van toepassing is)

Wat ik ook nog wil zeggen ;
Ik vind niet dat je er tegen in gaat maar ik vind juist dat je voor het hokjes denken bent.
Bijvoorbeeld : Jij zegt dat Titan en Crypsis Echt Raw zijn waarom heb ik ze dan alle twee ook al gewoon puur commerciële sets zien draaien?

Wij vinden het juist goed dat dj’s gewoon op het moment kunnen beslissen wat ze draaien en waar ze zin in hebben, het moet niet allemaal in hetzelfde “genre” of “hokje” zitten..

Hoop dat je hier genoeg aan hebt?

Mvg

Kenn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

+ dat Ran-D en dergelijke wel degelijk stevig kunnen draaien, dus zo gek is het niet toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:17 

Hardtraxx Veteran

Maakt het allemaal wat uit :') Euphoria is toch ook niet allemaal euforische muziek? Hardstyle = hardstyle = beuken
Punt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:24 

Donateur

Avio, Ran-D, Anagenetic en Chain Reaction kunnen prima aan dat concept voldoen, Bioweapon denk ik eerder niet maar dat maakt toch niet uit. Net of iedereen zich strikt aan die "regel" moet houden, t is maar een buurtfeestje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 02:32 

Hardtraxx Newbie

nielstil schreef:
Maakt het allemaal wat uit :') Euphoria is toch ook niet allemaal euforische muziek? Hardstyle = hardstyle = beuken
Punt

Groot gelijk! Knalle godverdomme:)

En Hardstyle= gewoon beuken!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:25 

Hardtraxxer

nielstil schreef:
Hardstyle = hardstyle = beuken
Punt

dat is gesproken! :thumbsup:
ik ga niet naar dit feest omdat er al dan niet Raw op de poster staat, maar om de grote namen die eropstaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:55 

Hardtraxx Newbie

Timetable :

21:00u tot 22:30u : The Pope
22:30u tot 23:30u : Anagenetic
23:30u tot 00:30u : Bioweapon
00:30u tot 01:30u : Ran D
01:30u tot 02:30u : Chain Reaction
02:30u tot 03:30u : Avio (Dj set)
03:30u tot 05:00u : Mad Dog

BAM BAM BAM :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

junkyard_sam schreef:
nielstil schreef:
Punt

ik ga niet naar dit feest omdat er al dan niet Raw op de poster staat, maar om de grote namen die eropstaan!

Dat bedoel ik dus :P, waarom staat er dan raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 18:19 

Hardtraxx Newbie

hehe lol, moeten we het nog eens uitleggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:32 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
junkyard_sam schreef:
nielstil schreef:
Punt

Dat bedoel ik dus :P, waarom staat er dan raw.

Planet bass - the hardstyle edition

Lijkt me ook niet goed omdat het altijd hardstyle is ;) waarom noemen ze euphoria euphoria? Waarom noemen ze laundryday laundryday? Toch ook niet omdat het een bijeenkomst van kuisvrouwen is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:16 

Hardtraxx Newbie

lol true
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 11:58 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
nielstil schreef:
Punt

Lijkt me ook niet goed omdat het altijd hardstyle is ;) waarom noemen ze euphoria euphoria? Waarom noemen ze laundryday laundryday? Toch ook niet omdat het een bijeenkomst van kuisvrouwen is :')

Jij spreekt je zelf tegen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:42 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
nielstil schreef:
nielstil schreef:
Punt

Jij spreekt je zelf tegen. -.-

Mijn punt is gewoon dat jij een evenement al niet goed vind door de naam die er aan wordt gegeven. Snap dat toch gewoon :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Mijn punt is gewoon dat jij een evenement al niet goed vind door de naam die er aan wordt gegeven. Snap dat toch gewoon :/

Dat is niet waar, dit heb ik al gezegd voor dat jij je er mee kwam bemoeien:
Rik schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 09:34 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
nielstil schreef:

Rik schreef:

Met alle respect Rik, maar dit is bovengemiddeld hard voor Hardstyle ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:22 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Rik schreef:
nielstil schreef:

Rik schreef:

Met alle respect Rik, maar dit is bovengemiddeld hard voor Hardstyle ;).

Dat klopt. Maar niet Raw, dat probeer ik uit te leggen. Maar laat maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:36 

Hardtraxx Veteran

Raw is toch bovengemiddeld hard? ;) Snap het hele gedoe niet om welke artiest "Raw" produceert en welke niet. Ze kunnen allemaal hard draaien als het echt nodig is. Bovendien heb je het stukje van die gast ook kunnen lezen.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten