@ Kennsplayground.
Ik zou hier eigenlijk nog wel graag een reactie op hebben (wat ik op de frontpage bij jullie feest heb geplaatst):
-------
Ik doel eigenlijk nog niet eens zo zeer op jullie feest. De term raw hardstyle is het afgelopen (half) jaar gewoon compleet uit zijn verband getrokken. En wordt alleen gebruikt om reclame te maken en met de hype mee te lopen…
Er wordt gezegd dat artiesten als Psyko Punkz, Ran-D & Frontliner raw zijn, maar dat is gewoon niet zo. Artiesten als Titan, Degos & Re-Done, Solutio & The I’s, Crypsis enz zijn “raw”. Artiesten kunnen wel hard draaien, maar dan hoeft het nog niet raw te zijn. Zoals je zelf al mooi aangeeft Bioweapon zal een harde set neer zetten, dit houd niet in dat het “raw” is.
Om op deze line up terug te komen:
Bioweapon -> niet rauw, bijna altijd euphorische melodiën.
Ran-D -> zelfde als bioweapon.
AVIO -> half/half, wordt ten onrechte vaak als hard en raw bestempelt, terwijl alphaverb zelf wel eens heeft aangegeven dat hij vrijwel altijd vrolijke melodien gebruikt.
Chain Reaction -> ja rauw

The Pope & Anagetic weet ik niet genoeg van/nog niet gehoord.
Wat ik dus wil zeggen: de term raw hardstyle wordt tegenwoordig vaak verkeerd gebruikt. (er is een verschil tussen hard & raw).
En ook niet onbelangrijk: ik wil NIET zeggen dat ik dit geen goede line up vind, in tegendeel ik vind het een goede line up! Ben fan van AVIO, Chain Reaction & Ran-D. En als het dichter bij zou zijn, dan had ik ook serieus overwogen om hier heen te gaan.
In mijn ogen had dit feest zich dus ook wel verkocht zonder weer is een titel met “raw” te gebruiken. Omdat het gewoon een erg goede (gevarieerde!) line up is!