Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 14:15 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Zaterdag 22 mei 2010:

Deftoys
Scope Dj
Psyko Punkz
Wildstylez
Frontliner
Endymion
Noize Suppressor vs Tommyknocker
MC Da Syndrome

Martin Veyl
Sigi
Ruben
Trash Radio

Zondag 23 mei 2010:

Kodex
Roeney
Da Boy Tommy & Da Rick
Matthijs

Did you think last year was nice, wait till you see what we got in store for you this year.

If you wanna know what you missed last year check:

Site: http://www.pinksterfestival.be
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 17:36 

Hardtraxx Veteran

miss wel aanwezig -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 17:46 

Hardtraxx Addict

Zeker aanwezig -.- Waarom zou ik niet aanwezig zijn, tentfuifje (op 3kwartiertjes met auto) en Hardcore? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 17:50 

Hardtraxx Veteran

HardStyler schreef:
Zeker aanwezig -.- Waarom zou ik niet aanwezig zijn, tentfuifje (op 3kwartiertjes met auto) en Hardcore? ^^

ik hoef nog geen 3 kwartier denk,, teminste hilvarenbeek > poppel.. half uurtje denk met de auto ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 18:26 

Ben d'r. De rest van me groep wil d'r heen en 't lijkt me ook wel lache. Line up is erg leuk. Vooral als we't zelfde bedrag hoeven te betalen als vorig jaar. Ik was toen om 12 uur jarig en werd de lucht in gegooid. Was echt vet xD. Staat jmmr genoeg net nie op de aftermovie :cry:.

De teruggweg was anders, veels te veel paaltjes langs het fietspad xd. STEFAN! PAALTJE! En daar lagen we (alweer)... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 18:32 

Hardtraxx Elite

Ben ik miss ook wel bij. ff informeren bij maten. iig wel lekkere line up :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 18:55 

Voor mij is't iig 12km. Da's niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 19:05 

Hardtraxx Veteran

maar dit zijn vaak van die feesten dat bijna niemand voor de muziek komt, muziek staat ook vaak te zacht, en die ruziezoekers van een belgen! Maar miss toch wel grappig, frontie en psyko punkz :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 19:15 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
HardStyler schreef:

ik hoef nog geen 3 kwartier denk,, teminste hilvarenbeek > poppel.. half uurtje denk met de auto ;)

half uurtje?? van beek naar poppel is 8km man.. dat is geen half uurtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2010 19:16 

is idd iets van 15 min.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 19:56 

Hardtraxx Newbie

poppel teh best
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 22:48 

realhardstylerman schreef:
poppel teh best

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2010 17:16 

Hardtraxx Elite

komt er nog meer info van tijden/prijs ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2010 00:41 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
komt er nog meer info van tijden/prijs ofzo?

Organisatie heeeft nog niks bekendgemaakt dus even wachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 11:44 

Vandaag gaat de stie de lucht in dus ik denk dat d'r vandaag wat meer info komt :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 15:06 

Hardtraxx Veteran

op de site staat dat voorverkoop 9 euro is :) waarschijnlijk ook wel aanwezig :clap: klein halfuurtje rijden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 19:32 

Hardtraxxer

Hm, €9 voor een tentfeest met zo een line-up? Waarschijnlijk wel aanwezig dan, ook niet te ver
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2010 19:37 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Hm, €9 voor een tentfeest met zo een line-up? Waarschijnlijk wel aanwezig dan, ook niet te ver

waarschijnlijk vette lichten maar kut geluid,, tiss belgie he :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 16:00 

Hardtraxxer

Timmer schreef:
Berunda schreef:

Ansarat vond ik nog goed kwa geluid en als je wat bier achterover kapt maakt het toch nog maar weinig uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 17:11 

Hardtraxx Veteran

Berunda schreef:
Timmer schreef:
Berunda schreef:

Ansarat vond ik nog goed kwa geluid en als je wat bier achterover kapt maakt het toch nog maar weinig uit ;)

ansarat goed?? ZOOW Tering echt het slechtste geluid ooit meegemaakt!! Wat een kut zooi daar, wij stonden 10m van het podium en konden gewoon buurten met zijn alle! Hoefde niet eens je stem te verheffen,, echt zwakke zooi daar! :x :/ :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 17:12 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:

ansarat goed?? ZOOW Tering echt het slechtste geluid ooit meegemaakt!! Wat een kut zooi daar, wij stonden 10m van het podium en konden gewoon buurten met zijn alle! Hoefde niet eens je stem te verheffen,, echt zwakke zooi daar! :x :/ :list:

EENS, ansarat was echt kutgeluid, kwamen er bekende vocals, zong iedereen mee.. kon je het nummer niet eens meer horen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2010 17:32 

Hardtraxxer

Het is dan ook maar een goedkoop tentfuifje, dan moet je niet teveel verwachten. Volgens mij zal het geluid bij dit feest dan ook niet beter zijn voor jullie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 11:22 

Hardtraxxer

Gaat hem wel worden als ik wat mensen mee kan krijgen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 12:18 

Hardtraxx Newbie

Voor meer info over line-up, inkom en locatie kun je vanaf nu terecht op http://www.pinksterfestival.be

Het geluid gaat voor ons als organisatie dit jaar een extra aandachtspunt zijn. Onze vergunning laat toe dat wij een stuk harder :evil: mogen gaan dan ansarat en dit willen wij ook ten volle benutten daarom zal er op pinksterfestival extra geluid aanwezig zijn :D

Flyer:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 18:54 

Pinksterfestival schreef:
Voor meer info over line-up, inkom en locatie kun je vanaf nu terecht op http://www.pinksterfestival.be

Het geluid gaat voor ons als organisatie dit jaar een extra aandachtspunt zijn. Onze vergunning laat toe dat wij een stuk harder :evil: mogen gaan dan ansarat en dit willen wij ook ten volle benutten daarom zal er op pinksterfestival extra geluid aanwezig zijn :D

Flyer:
Afbeelding

CHIL! Had de flyer al op Rebirth gezien.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten