Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

harder geluid is niet altijd beter he...
maar ik ga hier iig wel heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 23:58 
 

Weet iemand iets af van de voorverkoop locaties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 21:28 
 
Hardtraxx Newbie

stefaneke schreef:
Weet iemand iets af van de voorverkoop locaties?


De online voorverkoop is al gestart check www.pinksterfestival.be => tickets.

De hard tickets gaan normaal gezien over 2 weken in voorverkoop. Als de voorverkoop punten bekend zijn zal ik ze er hier bij zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2010 23:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik lees net dat er voor zaterdag (de enige interessante dag) alleen voorverkoopkaarten verkocht worden en er dus geen deurverkoop zal zijn. Jammer, de verkooppunten liggen te ver voor mij en ik ben niet echt bekend met het internet-ticketing gedoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 07:16 
 

Berunda schreef:
Ik lees net dat er voor zaterdag (de enige interessante dag) alleen voorverkoopkaarten verkocht worden en er dus geen deurverkoop zal zijn. Jammer, de verkooppunten liggen te ver voor mij en ik ben niet echt bekend met het internet-ticketing gedoe


Vorig jaar had ik ook geen vooverkoop ticket :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Ik lees net dat er voor zaterdag (de enige interessante dag) alleen voorverkoopkaarten verkocht worden en er dus geen deurverkoop zal zijn. Jammer, de verkooppunten liggen te ver voor mij en ik ben niet echt bekend met het internet-ticketing gedoe

waar lees je dat dan?
hier staat dat deurverkoop 13 euro is: http://partyflock.nl/party/177839:Pinksterfestival.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat op Facebook van de organisatie :

Ticketverkoop
Wij bieden tickets aan in voorverkoop, maar ook aan de deur. Enkel voor zaterdag 22 mei zijn er voorverkooptickets verkrijgbaar. 23 mei kan je dus gewoon aan de inkom betalen.

Ik heb een donkerblauw vermoeden dat ik het verkeerd begrepen heb. Misschien bedoelen ze dat er alleen voorverkoop kaarten zijn voor zaterdag en niet voor zondag, maar dan wel voor beide deurverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Citaat op Facebook van de organisatie :

Ticketverkoop
Wij bieden tickets aan in voorverkoop, maar ook aan de deur. Enkel voor zaterdag 22 mei zijn er voorverkooptickets verkrijgbaar. 23 mei kan je dus gewoon aan de inkom betalen.

Ik heb een donkerblauw vermoeden dat ik het verkeerd begrepen heb. Misschien bedoelen ze dat er alleen voorverkoop kaarten zijn voor zaterdag en niet voor zondag, maar dan wel voor beide deurverkoop?


Idd, nagel op de kop :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

aanwezig,, toch maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
aanwezig,, toch maar :D

Mooi zo, ik twijfel nog... dadelijk is het uitverkocht en dan sta je (lees: ik) daar mooi :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

ga gewoon,, hoe meer hardstyle mensen hoe meer vreugd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2010 22:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ach ze laten je heus wel binnen hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 02:19 
 

Vorig jaar: Ben de gij wel 16? ikkuh: Eh... nee. Hun: dan nie te veel bier, anders zeg ik 't tegen uwe moeder.
xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Succes vik! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 13:28 
 

't zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zal hem toch niet worden, of we zouden een paar uur op voorhand nog van gedachten moeten veranderen... Veel plezier iedereen die gaat en laat weten hoe het was :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er zin in :D Frontliner, endymion :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 19:29 
 

nielstil schreef:
Heb er zin in :D Frontliner, endymion :woot:


Psyko Punkz :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2010 19:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga binne kleine 10minuutjes vertrekken.
Ik verwacht toch een goede set van Frontliner, Wildstylez & Psyko Punk :thumbsup:

Tot later :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 05:31 
 

Net terug van het feest.

Ik kwam aan bij frontliner. Volgens mij was zijn eerste nr godz power. Hij heeft klassiekers gedraait als spacer, warphole, the first cut etc... Ook kwamen zijn nieuwe defqon producties aan bod. Wildstylez had een paar lekkere nrs gedraaid, oa Revenge, Yellow Minute (A2 Remix) natuurlijk het defqon 1 anthem maar geen reputation game >.<. Hierna was het tijd voor psyko punkz die bijna een helden set neerzetten. Met nummers als Feel my Fire, Not an Addict, Pull Your Strings, Feel the Rythm fuck the blues en een edit van words of the gang maakte zij dit tot de beste set van de avond. Toen begon endymion. Nog de remix van defqon 1 anthem langs horen komen. Was wel lekker. Maarruh kga nu pitten. Welterusten!

EDIT, oja, Bioweapon was d'r ook. Toen het naar hardstyle omsloeg stond een van die gasten langs mij met z'n armen te zwieren. Die gast heeft volgens mij nooit van hardcore gehoord xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was er bijna als eerste bij... om kwart voor 9 kwam ik binnen en denk dat er nog geen 10 mensen waren :/ De setjes die def toys en scope dj draaiden waren wel erg goed, enkel jammer van het volk. Vanaf 10 uur begon de tent al iets meer vol te lopen, hij draaide een lekker setje met veel van zijn eigen nummers. Zijn laatste halfuur was echt hard :woot: Hierna wildstylez, een setje zoals we meestal van hem gewoon zijn maar het ging er toch lekker in :cool: De psyko punkz vond ik niet echt schitterend, misschien ook omdat hun stijl me niet zo aanspreekt... maar feel my fire maakte dit op 1 keer volledig goed :D Endymion zette zoals gewoonlijk weer een heldenset neer en tommyknocker vs noize supressor was volledig losgaan :thumbsup:

minpunten:
- de tent stond bijlange niet vol
- het geluid van de mc stond veel te laag, je kon hem maar amper horen als hij iets zij

pluspunten:
+ sfeer
+ setjes
+ mc da syndrome die ruziemakers even op hun plaats ging zetten :D "Kappen met die ruzie! als jullie ruzie willen maken dan bol je het maar af! We zijn hier toch om te feesten!!!" ^^
+ goedkoop bier

Over het algemeen kan ik zeggen dat het een goed feest was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 13:19 
 
Hardtraxx Veteran

einde van scope dj nog gezien,, was mij wat te softy. Frontliner draaide wel lekker, maar net als stampuhh enz mag hij van mij thuis laten. Maar natuurlijk wel leuk voor het grotere publiek, maar Polergeist hakte er natuurlijk wel in.
Wildstylez draaide wel lekker, A² Remix van yellow minute (wat een plaat :love: ). Verder veel remixes enz, niet super bijzonder..
Daarna Psyko Punkz! Beste set van de avond, mixte teminste niet zo standaard. Opende volgens mij met Andromeda van zatox, SUPER! Freaky Freaky Psyko Punkz en die Words From The Gang edit waren Master, feel my fire trouwens ook.
Endymion begon wel grappig met hardcore platen die ook zelfs goed ken, dat was dus best wel commercieel volgens mij... Maar daar heb ik geen verstand van :P
Tommyknocker & Noize Supressor,, ja ik zag heel die hardcore gewoon niet meer zitten, ben rond kwart over 2 naar huis gereden voglens mij ;)

Het was dus gewoon grappig feestje
+ geluid (voor de begrippen en bels)
+ Psyko Punkz
+ MC Da Syndrome
+ MC Bioweapon whaha lol,, die kent geen platen buiten toneshifterz en bioweapon. Zat er heelde tijd langs :D
+ bier
- Zure Mayonaise
- Grootste gedeelte van het belse partyvolk
- heel de avond die lasers,, doe dat alleen blij climaxen nu gaat een beetje de lol er af :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2010 13:46 
 

Timmer schreef:
Tommyknocker & Noize Supressor,, ja ik zag heel die hardcore gewoon niet meer zitten, ben rond kwart over 2 naar huis gereden voglens mij ;) [/quoe]

Daar was de dus heen, kwas pas om half 6 thuis xd.

Timmer schreef:
+ MC Bioweapon whaha lol,, die kent geen platen buiten toneshifterz en bioweapon. Zat er heelde tijd langs :D


Die Bioweapon gasten waren idd erg vaag bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 19:06 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig weekend was voor ons een weer een geslaagd weekend, maar aan ieder lichtpuntje is ook een duistere kant verbonden. Zo is er een aanrijding geweest op de steenweg op baarle richting Baarle op zaterdagavond 22 mei.

De dader van dit ongeval heeft vluchtmisdrijf gepleegd. Wij zijn op zoek naar mogelijk getuigen van dit ongeval. Als iemand op 22 mei rond 22.00 uur op de steenweg op baarle, een witte citroen jumpy met hoge snelheid heeft zien wegrijden of ooggetuige is van dit ongeval, neem dan alstublieft contact op met de organisatie: [email protected]

Als organisatie betreuren wij dat er zoiets gebeurt is en daarom vinden wij het zeer belangrijk dat de schuldige gevonden wordt. Wij willen alvast iedereen bedanken die hieraan meewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 20:13 
 

Niks gezien :/.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten