DutchEvolutionZ schreef:
Wat voor volk was dit nou weer dan. Ik stond in een zaal met allemaal standbeelden, niemand ging los, niemand kende de tracks. Zelfs vooraan stond bijna iedereen stil. ik vind het ook een rare gewoonte om op de bar met z'n alle te gaan zitten...? Geluid was ook niet best vooral aan de zijkant bij de bar. In het midden was het wel beter, maar het geluid was gewoon niet mooi.
Kwam pas om 2 uur bij Frequencerz binnen, iedereen draaide gewoon naar hoe je het bij hun zou verwachten, alleen het begin van Crypsis volgde ik niet helemaal, paar slechte nieuwe(?) nummers, mash-ups? Halverwege set van Adaro en Danny Scandall kwam er hardcore zoals verwacht.
Eten kon pas om 3 uur en het enige wat er te eten was waren hotdogs. Oja en ijs.
Die hotdogs zijn wel altijd gruwelijk lekker.
Volk daar wordt per editie dramatischer, merkte ik laatst bij Reckless al.
Hier overigens niet geweest!