Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 17:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De 'kerst' editie wordt volgens mij altijd gehouden in de Kdanz. Prima locatie, niks mis mee. Line ups zijn prima. Wel opvallend dat Reckless 7 dec in de Kdanz is en dan is Penoze er wel snel achteraan... we zullen zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 18:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was er 1 dec en 2de kerstdag een editie in ook de zelfde locatie, dus zeg nooit nooit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:09 
 
Hardtraxx Addict

AVIO is bekend gemaakt zojuist:
https://www.facebook.com/events/2256919 ... l_activity

voor de geinteresseerde:
Facebook Penoze schreef:
Officier zet pc vol gevoelige informatie op straat! Vanaf 20:00 zal er om de 5 minuten gevoelige informatie lekken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro & Danny Scandal
Crypsis LIVE
High Voltage & Titan
Digital Punk & E-Force
Frequencerz LIVE
The R3belz & Activator
AVIO LIVE
Gems, Bouncing Ball, D-Droned, Unchained
MC: Da Syndrome

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke line-up, en top locatie! Wordt weer vet :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 23:05 
 
Hardtraxx Addict

Beschrijving KAARTVERKOOP START OP ZATERDAG 7 DECEMBER OM 13:00!

HILVERSUM - De Amsterdamse officier van justitie Van Straaten heeft een computer vol vertrouwelijke informatie bij zijn huis op straat gezet bij het grofvuil. Een oplettende vuilnisman nam de pc mee naar huis en wist het ding moeiteloos aan de praat te krijgen. Dat zei van der Hoepel donderdag in het Radio 1 Journaal.

De PVV wil dat minister Fred Teeven (Justitie) nog donderdag in de Tweede Kamer tekst en uitleg geeft in een zogeheten interpellatiedebat. Kamerlid Geert Wilders vindt dat Van Straaten (officier van Justitie) in elk geval moet worden geschorst. Verder wil hij van Teeven weten of officieren van justitie vertrouwelijke informatie thuis op hun pc mogen hebben, en of zij hun computer met die informatie zomaar langs de weg mogen zetten. "Dit kan echt niet", aldus Wilders.

Vuilnisman
Misdaadverslaggever John van der Hoepel kreeg de computer van de vuilnisman en printte twee vuistdikke ordners vol informatie uit. Officier van Justitie Van Straaten is gespecialiseerd in de bestrijding van de Penoze.
Onder de vertrouwelijke gegevens zijn volgens Van der Hoepel onder meer documenten over de inmiddels vermoorde zakenmannen Jacco B. en Mark S. Zo zou Van Straaten op het punt hebben gestaan Jacco B. en Mark S. te laten arresteren en maakte men elkaar binnen justitie over deze zaak onderling verwijten.

Onderwereld
De computer bevat volgens van der Hoepel gegevens waar de Penoze een moord voor zou doen. Hij is verbaasd over de vondst. "Het parket is hermetisch beveiligd, maar deze prominente fraudeofficier heeft allerlei belangrijke informatie thuis op een computer staan en zet hem zo bij het grofvuil. De pc was toen de vuilnisman hem opstartte niet beveiligd.
Van der Hoepel beraadt zich nog of hij het apparaat aan justitie teruggeeft.

Time-table:

21:00 – 23:30 Bouncing Ball, Dj D-Droned, GEMS & Unchained (2005 tot 2010 set)
23:30 – 00:00 AVIO (Alphaverb and Intractable One)LIVE
00:00 – 01:30 The R3belz & DJ ACTIVATOR
01:30 – 02:00 Frequencerz LIVE
02:00 – 03:30 Digital Punk & E-Force
03:30 – 04:30 Titan & High Voltage
04:30 – 05:00 Crypsiss LIVE
05:00 – 06:00 Dj Adaro & Danny Scandal
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2013 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch jammer dat de afsluitbazen High Voltage & Titan niet mogen afsluiten !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 18:11 
 
Hardtraxxer

Ik moet de dag erna werken dus deze wordt hem niet :(

pim0412 schreef:
Toch jammer dat de afsluitbazen High Voltage & Titan niet mogen afsluiten !

Ja idd hun indeling van de timetable had wel een stuk beter gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 22:02 
 

Danny Scandal draait vaak hardcore, dus daar zullen adaro en hij waarschijnlijk wel voor een groot deel mee gaan afsluiten. Jammer, hou die mainstream hardcore lekker op hardcore feestjes. Heb sowieso niks met hardcore afsluiters >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar is Radical in de line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Danny Scandal draait vaak hardcore, dus daar zullen adaro en hij waarschijnlijk wel voor een groot deel mee gaan afsluiten. Jammer, hou die mainstream hardcore lekker op hardcore feestjes. Heb sowieso niks met hardcore afsluiters >.<


Ben eigenlijk altijd wel in voor een hardcore afsluiter, maar onnodig als je het mij vraagt wanneer je dat ook Titan en High Voltage kan laten doen. :worship:

El Mare schreef:
Waar is Radical in de line-up?


Denk dat ze niet helemaal de Amsterdam editie wilden overnemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Waar is Radical in de line-up?


Staat aanstaande zaterdag al in de zelfde locatie. Hoeft niet elk feest toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, was ook een verwijzing naar een opmerking van iemand waarin stond dat Radical op elk raw feest aanwezig was zo ongeveer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Nee, was ook een verwijzing naar een opmerking van iemand waarin stond dat Radical op elk raw feest aanwezig was zo ongeveer :P

Wou je zeggen dat het niet zo is dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou hier toch niet? Dus ja. En ik was sarcastisch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de geinteresseerden, de kleine zaal is ook geopend, waar hardcore zal worden gedraaid;

23:00 - 01:00 Viruz & The Pacifier
01:00 - 02:00 Danny Scandal
02:00 - 03:00 Amada & Danny Scandal
03:00 - 04:00 Amada
04:00 - 05:00 System-X
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Voor de geinteresseerden, de kleine zaal is ook geopend, waar hardcore zal worden gedraaid;

23:00 - 01:00 Viruz & The Pacifier
01:00 - 02:00 Danny Scandal
02:00 - 03:00 Amada & Danny Scandal
03:00 - 04:00 Amada
04:00 - 05:00 System-X


Lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:33 
 
Hardtraxxer

Crypsis schreef:
Tonight It’s Penoze kicking time!
Gonna drop some old bad boys in my Live-Act tonight.
Actually, I think I never played Multiple Thrusts in my sets before.
See you tonight!
Tonight It’s Penoze kicking time! Gonna drop some old bad boys in my Live-Act tonight. Actually, I think I never played Multiple Thrusts in my sets before. See you tonight!


Nice!

Jammergenoeg niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Das wel gaaf Multiple Thrusts :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat voor volk was dit nou weer dan. Ik stond in een zaal met allemaal standbeelden, niemand ging los, niemand kende de tracks. Zelfs vooraan stond bijna iedereen stil. ik vind het ook een rare gewoonte om op de bar met z'n alle te gaan zitten...? Geluid was ook niet best vooral aan de zijkant bij de bar. In het midden was het wel beter, maar het geluid was gewoon niet mooi.
Kwam pas om 2 uur bij Frequencerz binnen, iedereen draaide gewoon naar hoe je het bij hun zou verwachten, alleen het begin van Crypsis volgde ik niet helemaal, paar slechte nieuwe(?) nummers, mash-ups? Halverwege set van Adaro en Danny Scandall kwam er hardcore zoals verwacht.
Eten kon pas om 3 uur en het enige wat er te eten was waren hotdogs. Oja en ijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 18:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar ben jij geweest? Vooraan ging onze groep echt non stop los! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2013 02:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DutchEvolutionZ schreef:
Wat voor volk was dit nou weer dan. Ik stond in een zaal met allemaal standbeelden, niemand ging los, niemand kende de tracks. Zelfs vooraan stond bijna iedereen stil. ik vind het ook een rare gewoonte om op de bar met z'n alle te gaan zitten...? Geluid was ook niet best vooral aan de zijkant bij de bar. In het midden was het wel beter, maar het geluid was gewoon niet mooi.
Kwam pas om 2 uur bij Frequencerz binnen, iedereen draaide gewoon naar hoe je het bij hun zou verwachten, alleen het begin van Crypsis volgde ik niet helemaal, paar slechte nieuwe(?) nummers, mash-ups? Halverwege set van Adaro en Danny Scandall kwam er hardcore zoals verwacht.
Eten kon pas om 3 uur en het enige wat er te eten was waren hotdogs. Oja en ijs.

Die hotdogs zijn wel altijd gruwelijk lekker.
Volk daar wordt per editie dramatischer, merkte ik laatst bij Reckless al.
Hier overigens niet geweest!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten