Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 14:11 
 

Met Eindhoven kermis wordt er altijd een Dance Area opgezet.
2 avonden hiervan zijn ingedeeld met Hardstyle

zondag 5 augustus
Dutch Master Works
Daani
Judge
Tatanka
Dutch Master

Vrijdag 10 augustus
It All Started In The 90's
Spoonboots
Addyhaddy
It All Started Dj Team
Yves

Zaterdag 11 augustus
Fusion Records Night
Perry'd
Nitrouz
Dozer
Omegatypez

Alles begint om 19.00 en eindigt om 00:00

Bron:
http://parkhilaria.nl/programma/programma.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 14:18 
 

Darkraver, was die vergeten te adden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11 augustus ziet er leuk uit, maar dan is ook The Qontinent en dat gaat toch wel even heel hard voor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dutch master weer terug ? of heb ik wat gemist
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Door een foutje is het concept van de line-up op de site gekomen en er staat nog niks vast.
Dus je kunt de line-up beter veranderen naar TBA ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

11e mss wel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Perry'd schreef:
Door een foutje is het concept van de line-up op de site gekomen en er staat nog niks vast.
Dus je kunt de line-up beter veranderen naar TBA ;)

je weet toch dat ze hier smullen van geruchten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
je weet toch dat ze hier smullen van geruchten :P


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 01:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag 4 augustus
Dutch Master Works
Daani
Judge
Tatanka
Dutch Master

Vrijdag 10 augustus
It All Started In The 90's
Spoonboots
Addyhaddy
It All Started Dj Team
Yves

Zaterdag 11 augustus
Fusion Records Night
Perry'd
Nitrouz
Dozer
Omegatypez
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat B-Front er niet staat.

En Dutch Master Works Night is volgens de site op zondag 5 augustus

Ik ben hier denk ik wel bij, op de 11e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion night is wel een stuk minder interessant zo, jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:16 
 

Is er 10x op achteruitgegaan...
Jammeeeerrrr :thumbdown:

zal wel te maken hebben met Decibel
+ Darkraver eruit, + zondag voor de zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 01:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Is er 10x op achteruitgegaan...

Voor mij niet :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 11:50 
 

No offence perry, maar vind het leuk voor je wat er staat
maar Rebourne JoS en B-Front waren echter we heldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 11:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geen B-Front meer :cry: Achja, ga sowieso wel een paar keer een kijkje nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is die Daani, die op 5 augustus staat niet van de Bora Bora?

Ben benieuwd of ze hier ook YouTube-ripjes gaat draaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 14:51 
 

https://www.facebook.com/pages/DJ-DAANI ... 6038288040

im afraid so..
ze kan EN niet draaien, en niet beatmatchen en denkt alleen aan wat zij leuk vindt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
No offence perry, maar vind het leuk voor je wat er staat
maar Rebourne JoS en B-Front waren echter we heldig!

Moet ik toegeven, maar nu is het ook al wel mooi :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
https://www.facebook.com/pages/DJ-DAANI/317386038288040?sk=info#!/pages/DJ-DAANI/317386038288040

im afraid so..
ze kan EN niet draaien, en niet beatmatchen en denkt alleen aan wat zij leuk vindt!

gostosa 2.0 i guess... kende haar nog niet eens btw...

zie dat ze uit valkenswaard komt.... jij hebt haar al een keer zien draaien dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 11:58 
 

Misschien dat ik naar de zondag editie ga vorig jaar prima vermaakt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:04 
 

RobertV schreef:
Chris Two schreef:
https://www.facebook.com/pages/DJ-DAANI/317386038288040?sk=info#!/pages/DJ-DAANI/317386038288040

im afraid so..
ze kan EN niet draaien, en niet beatmatchen en denkt alleen aan wat zij leuk vindt!

gostosa 2.0 i guess... kende haar nog niet eens btw...

zie dat ze uit valkenswaard komt.... jij hebt haar al een keer zien draaien dus?

gostosa? hahaha no way
ze is gewoon een of andere gare standaard house dj
http://www.youtube.com/watch?v=hpVo7cM0dOE
ze is niet eens knap dus hoezo gostosa xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:13 
 

Ze is huisdj bij de Bora Bora... ofja, meer dj omdat papa de zaak heeft.
Ze kan totaal niet beat matchen (basketbal syndroom), onwijs slechte plate keuze en ze kan elke track die maar wil verneuken (ze pleurt er gewoon een standaard bpm nummertje onder en dan pitcht ze de huidige track)

Zelfs zany heeft het ooit gezegd dat ze slecht was xD... terwijl hij nog moest gaan draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 20:15 
 
Hardtraxx Newbie

Ik denk alleen effe de zondag bij DMW kijken :)
Tijdens de Fusion stage sta ik op the Qontinent de hele dag al bij fusion :P
Wel jammer dat ik Tony niet kan supporten dan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:43 
 

Chris Two schreef:
Ze is huisdj bij de Bora Bora... ofja, meer dj omdat papa de zaak heeft.
Ze kan totaal niet beat matchen (basketbal syndroom), onwijs slechte plate keuze en ze kan elke track die maar wil verneuken (ze pleurt er gewoon een standaard bpm nummertje onder en dan pitcht ze de huidige track)

Zelfs zany heeft het ooit gezegd dat ze slecht was xD... terwijl hij nog moest gaan draaien

Haha ik lachte me kapot dat jullie het over haar hadden. Ik kom ook wel eens in die tent, want heel soms komt B-Front of Zany, maar voor de rest is het inderdaad bedroevend slecht. Elke week Loose My Mind, Afrika en Music Made Addict als ze 'even hard wil gaan' xD. Belachelijk slecht en ze mag zich geen DJ noemen. Wat je zegt klopt voor 1000%.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 00:09 
 

Lose My Mind, Dreamdust (internet RIP), Deepack track (STAMPUH) naar de hardcore edit..

Maarre, waarom heb ik jou daar nooit gezien?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten