Chris Two schreef:
Ze is huisdj bij de Bora Bora... ofja, meer dj omdat papa de zaak heeft.
Ze kan totaal niet beat matchen (basketbal syndroom), onwijs slechte plate keuze en ze kan elke track die maar wil verneuken (ze pleurt er gewoon een standaard bpm nummertje onder en dan pitcht ze de huidige track)
Zelfs zany heeft het ooit gezegd dat ze slecht was xD... terwijl hij nog moest gaan draaien
Haha ik lachte me kapot dat jullie het over haar hadden. Ik kom ook wel eens in die tent, want heel soms komt B-Front of Zany, maar voor de rest is het inderdaad bedroevend slecht. Elke week Loose My Mind, Afrika en Music Made Addict als ze 'even hard wil gaan' xD. Belachelijk slecht en ze mag zich geen DJ noemen. Wat je zegt klopt voor 1000%.