Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 00:57 
 

Geen idee man. Misschien een keer een meeting in de superharde bar Bora Bora en dan verzoekjes doen van Radical Redemption, Degos & Re-done etc? Ik hoop wel dat er binnenkort weer een fatsoenlijke artiest komt. Paar maanden geleden was The Prophet er maar daar word ik niet blij van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 07:43 
 

Senaat pakt in het najaar wel weer een MASSIVE.... Jack of Sound misschien, maar deze staat ook op Re-Action in Borkel dusja
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable:

Zondag 5 Augustus: Dutch Master Works
19.00 - 20.15 Daani
20.15 - 21.30 Dutch Master
21.30 - 22.45 Tatanka
22.45 - 00.00 Judge

Vrijdag 10 Augustus: It All Started In The Nineties
19.00 - 20.30 Spoonboots
20.30 - 22.00 AddyHaddy
22.00 - 23.30 It All Started DJ Team
23.30 - 01.00 Yves

Zaterdag 11 Augustus Fusion Records Night
19.00 - 20.30 Perry'd
20.30 - 22.00 Omegatypez
22.00 - 23.30 NitrouZ
23.30 - 01.00 Dozer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 16:34 
 

Ik zit erover te denken om te gaan. Wat kan ik verwachten van Dutch Master? Alleen nu-style of ook een oudere track van hem? Van judge heb ik ook geen idee wat die draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2012 23:31 
 

Toevallig even geweest.

Daani was Bootleg/tek parade... en het gebruikelijke mixwerk (kut dus x3443234)

Dutch Master was meteen goed bezig: D.E.C.I.B.E.L., Recalled to Life, een nieuwe (ken ik niet), wat edits en bouwde het mooi op.
Net voor einde weggegaan, dus Tat en Judge weet ik niet
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten