Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paradox – The Best Millennium and Future Hard Sounds

Paradox het millennium hardcore concept van Cyndium,beter bekend als de tweede zaal van Pandemonium, opent op 12 April 2014 de deuren van de legendarische locatie USC de Boelelaan te Amsterdam.
Het concept wordt in 3 area’s vertegenwoordigd ,met de volgende muziek stijl: Millennium Hardcore, Freestyle, Raw Hardstyle en Early Hardstyle.

Kaartverkoop:
Kaartverkoop start op donderdag 9 januari 2014 om 12:00 uur.
kaarten zijn verkrijgbaar bij http://www.cyndium.com/tickets, http://www.facebook.com/cyndium en alle Primera winkels.

Ticket prijs:
Earlybird Tickets : €25,- (Ex Fee). Er zijn slechts 800 Earlybird tickets. Deze actie loopt tot 18-01-2014.
Regulier Tickets : €32,50 (Ex Fee)

Line-up:
Area 1 ( Millennium Hardcore):
22.00 – 23.00 Painbringer
23.00 – 00.00 T-junction vs. Rudeboy
00.00 – 01.00 Armagedon project
01.00 – 02.30 Vince vs. Catscan
02.30 – 03.30 Promo
03.30 – 05.00 Nosferatu vs. Tha Playah
05.00 – 06.00 Meagashira
06.00 – 07.00 Tommyknocker

Area 2 ( Freestyle) :
22.00 – 23.00 Atimis
23.00 – 01.00 Dr. Rude vs. Pat B
01.00 – 02.00 Zany
02.00 – 03.00 Technoboy
03.00 – 04.00 Atmozfears
04.00 – 05.00 Phuture noise
05.00 – 06.00 E-Force
06.00 – 07.00 Stylo vs. The Bodysnatchers

Area 3 (Early Hardcore ):
22.00 – 07.00 Frantic Freak Solo ( 9 hour solo set)
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hier nou eens een leuke line-up komt... :drool: En daarnaast artiesten zich aan het concept houden (*kuch*Noize Suppressor*kuch*)

Voordat mensen HS grapjes maken, idd jammer dat Cyndium HS er ook bij gooit, maar goed, Paradox was voorheen uberhaupt maar 1 zaal dus ik overleef het wel
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:47 
 

Dat wordt dus niks. Die hardstyle verpest de hele sfeer van de oude hardcore. Freestyle is dikke pauper zooi. Jammer.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:47 
 
Hardtraxx Veteran

Nice een Hardstyle area, wellicht aanwezig :thumbsup: :drool: :love: (L) :woot: :yay: :clap:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:04 
 
Hardtraxx Addict

Nerazzurro93 schreef:
Dat wordt dus niks. Die hardstyle verpest de hele sfeer van de oude hardcore. Freestyle is dikke pauper zooi. Jammer.

Ja want die andere zaal moet je ook echt heen
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:11 
 

Nee maar een deel van de hardstyle liefhebbers gaan wel bij de hardcore staan en dat komt niet ten goede van de sfeer vind ik. Ik vind de sfeer op hardcore feesten veel beter. Ik weet niet wat dat is maar bij hardstyle had ik dat veel minder. Maakt verder ook niet uit, maar is wel een reden voor mij om niet te gaan.

Vind het ook niet netjes van Cyndium. Dit lijkt op een commerciële stunt ofzo.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Nee maar een deel van de hardstyle liefhebbers gaan wel bij de hardcore staan en dat komt niet ten goede van de sfeer vind ik. Ik vind de sfeer op hardcore feesten veel beter. Ik weet niet wat dat is maar bij hardstyle had ik dat veel minder. Maakt verder ook niet uit, maar is wel een reden voor mij om niet te gaan.

Vind het ook niet netjes van Cyndium. Dit lijkt op een commerciële stunt ofzo.


Overdrijven is ook een kunst.
Partyraiser zaal bij Thrillogy was ook vol maar daar hing geloof ik een hele goeie sfeer.
Plus het is Millenium hardcore. Daar luistert het gros van dat volk echt niet naar.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 21:56 
 
Hardtraxx Addict

Wat Broken Balance zegt.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loopafstand! Erg benieuwd naar de line-up voor de EHS area. :woot:

Edit: Zie dat Raw en Early in 1 zaal zitten, helaas dan zal het wel niet veel soeps worden..
Bericht Geplaatst op 08 jan 2014 22:28 
 

Edwinn schreef:
Loopafstand! Erg benieuwd naar de line-up voor de EHS area. :woot:

Edit: Zie dat Raw en Early in 1 zaal zitten, helaas dan zal het wel niet veel soeps worden..

Ja het is een beetje een half concept dit. Doen ze dit gewoon om te scoren of wat? Zoals jij al zegt de Early HS liefhebbers zitten niet op die raw meuk te wachten, en de hardcore op beide niet (zit dan wel in een aparte zaal).
Bericht Geplaatst op 09 jan 2014 00:15 
 
Hardtraxx Veteran

Kijk nog wel of ik kom. :D
Bericht Geplaatst op 09 jan 2014 02:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Zoals jij al zegt de Early HS liefhebbers zitten niet op die raw meuk te wachten, en de hardcore op beide niet (zit dan wel in een aparte zaal).


Er zijn ook mensen die van beiden houden
Bericht Geplaatst op 09 jan 2014 22:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

gooi gewoon alle zalen in 1 zaal , iedereen blij!
Bericht Geplaatst op 14 jan 2014 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geniaal concept, nu al! Early HS en Millenium lekker apart houden :thumbup: Ik hou van beide vind het beter als beide stijlen zo uitgebreid mogelijk aan bod komen.

Hoop sowieso dat ze de line-up goed in zullen vullen. Wensen: Vince, Promo files, Catscan, Nosferatu/Endymion, Dione en voor de early HS in ieder geval niet de standaard Pavo/Luna/Isaac hap :)
Oh ja bijna vergeten: Tommyknocker pleeeaseeeee :D
Bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paradox:
Tha Playah vs. Nosferatu , Promo, Vince vs. Catscan, Meagashira, Armageddon Project,
Tommyknocker, Painbringer, T-Junction & Rudeboy

Freestyle:
Technoboy (early set), Zany (early set), Atmozfears, E-Force, Phuture Noize, Pat B,
Dr. Rude, Artemis, Stylo vs. The Bodysnatchers

Early Hardcore: Frantic Freak (9 hours early solo set)


Die Paradox... :oh:
Bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ook hardstyle niet verkeerd, hopelijk knalt Tim ze harde platen erop :P

:worship:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Early Hardcore: Frantic Freak (9 hours early solo set)

:oh:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2014 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt als een best wel vet concept! :D
En ja, ik hou van early hardstyle én van rawstyle!
Bericht Geplaatst op 11 feb 2014 12:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig ^^
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar kaartje gehaald (van Dawasiknie ^^ ), wil hier wel heel graag heen :D
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 00:18 
 

die freestyle... Atmozfears, E-Force, Phuture Noize... wtf :')
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paradox VERPLAATST NAAR DE AMSTERDAMSE STUDIO'S - 12 APRIL 2014

Na lang te hebben gebakkeleid met de gemeente hebben we vorige week het slechte nieuws te horen gekregen dat Paradox geen doorgang kan vinden in de USC de Boelelaan te Amsterdam. Dit aangezien blijkt dat daar maar een gebruikersvergunning is afgegeven voor 400 bezoekers door de brandweer.

Maar bij slecht nieuws ook goed nieuws want Paradox welke op 12 april 2014 zal worden gehouden wordt verplaatst naar de Amsterdamse Studio’s!!
Cyndium heeft in het verleden vaker evenementen georganiseerd in de Amsterdamse Studio’s .Sterker nog concepten zoals Pandemonium, Intoxicated en Paradox zijn daar ontstaan. Zoals de trouwe Cyndium bezoeker weet heeft Cyndium daar heel wat kwalitatieve en knallende feesten gegeven.
Op deze vette locatie garanderen we niet alleen meer beuk plezier, het is intiemer en het geluid is daar zoals men weet altijd zeer goed geregeld i.v.m. de akoestiek omdat het filmstudio’s zijn.
Hiermee gaan we terug naar onze roots want hier is het eigenlijk allemaal begonnen voor Cyndium…en vonden wij het een zeer gepaste locatie voor Paradox.

Kortom wij vinden het jammer dat wij niet gezamenlijk met jullie de USC de Boelelaan kunnen afbreken maar wel blij om de Amsterdamse Studio’ s weer in te trekken met Paradox.

Nog een voordeel voor jullie portemonnee! Het evenement wordt € 5,- goedkoper qua entreeprijs, dus €27,50 (ex fee). De personen die al in het bezit zijn van een regulier kaartje a €32,50 krijgen bij binnenkomst op vertoning van dit kaartje 2 consumptie munten.


Lolwat? xd
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

Begrijpelijk. USC is namelijk echt een kut locatie...
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Begrijpelijk. USC is namelijk echt een kut locatie...

Extra reden om te gaan toch? :whistle: weet je trouwens nu al of je gaat of niet?
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 00:11 
 
Hardtraxx Veteran

Nee haha. Wil ook Qapital, maja dit lijkt me vetter :$
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten