Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 16:20 
 
Organisator

Zoals bovenstaand door Steffnov gepost (bedankt hiervoor trouwens) moeten wij helaas van locatie wijzigen aangezien we na maandenlange voorbereiding te horen hebben gekregen dat er maar een bestemmingsplan voor 400 personen is op deze locatie.

Dit gaat nergens over gezien de grote van deze locatie. Buiten dat zijn alle 800 early bird tickets binnen een week uitverkocht.

Het goede nieuws is dat we terugkeren naar de Amsterdamse Studio's. Een erg dikke locatie waar we in het verleden kwaliteit feesten hebben neergezet die voor bezoekers van destijds als subliem worden betiteld.
En erg belangrijk, de studio's met haar super akoestiek is een dikke garantie op top geluid.
:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 12:17 
 

Misschien toch gaan. Zit midden in de tentamenweek maar ik kan dat denk ik wel aan. Armageddon Project :drool:
Hele vette namen bij millennium en tijdens de sukkels bij de early staan. Maarja twijfel nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Kaartje gehaald. Aanwezig met Steffnov :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Kaartje gehaald. Aanwezig met Steffnov :yay:


:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 1 ( Millennium Hardcore):
22.00 – 23.00 Painbringer
23.00 – 00.00 T-junction vs. Rudeboy
00.00 – 01.00 Armagedon project
01.00 – 02.30 Vince vs. Catscan
02.30 – 03.30 Promo
03.30 – 05.00 Nosferatu vs. Tha Playah
05.00 – 06.00 Meagashira
06.00 – 07.00 Tommyknocker

Area 2 ( Freestyle) :
22.00 – 23.00 Atimis
23.00 – 01.00 Dr. Rude vs. Pat B
01.00 – 02.00 Zany
02.00 – 03.00 Technoboy
03.00 – 04.00 Atmozfears
04.00 – 05.00 Phuture noise
05.00 – 06.00 E-Force
06.00 – 07.00 Stylo vs. The Bodysnatchers

Area 3 (Early Hardcore ):
22.00 – 07.00 Frantic Freak Solo ( 9 hour solo set)


Zin godverdomme :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jaa zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2014 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die basslines van Armageddon Project, heilige schijt :worship:

Leuk feestje, jammer dat het niet écht druk (halfvol op het hoogtepunt op de main oid) werd, maar tot de laatste seconde prima vermaakt :) muzikaal sowieso weinig te klagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2014 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Die basslines van Armageddon Project, heilige schijt :worship:

Leuk feestje, jammer dat het niet écht druk (halfvol op het hoogtepunt op de main oid) werd, maar tot de laatste seconde prima vermaakt :) muzikaal sowieso weinig te klagen


Eens. Basslines :worship:
Voor de rest goed vermaakt. Dik geluid, vette muziek. Hessel nog even ontmoet.

Om 05:00 weggegaan, moest nog een stukje fietsen naar huis...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten