Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag 5 december 2015
22:00 - 07:00
Sporthallen Zuid
Amsterdam

Ticketprijs: €50,00

AREA 1: PANDEMONIUM ( EARLY RAVE & EARLY HARDCORE)
DJ Lady Dana vs. DJ Promo
Frantic Freak
Miss Zelda
Rob Gee vs. Delta 9
The Outside Agency
DJ Vince vs. DJ Buzz Fuzz
Ruffneck vs. Leviathan vs. Painbringer
DJ Bike vs. Dj Cek vs. Placid K (D-Boy Set)
Hitmachine Live
The Dark Identity Live
HOSTED BY: MC Axys & Da Mouth Of Madness

AREA 2: PARADOX (MILLENNIUM HARDCORE)
Korsakoff vs. Catscan
Ophidian vs. Miss Hysteria
Pandorum
The Viper
Amada
Tommyknocker vs. The Stunned Guys vs. Nico & Tetta Art Of Fighters vs. Dj AniMe vs. Amnesys
Synapse vs. Sei2ure
Unexist vs. Dj DaY-mar vs. Tieum
HOSTED BY MC Jeff & MC Axys

AREA 3: NOCTURNAL (FRENCHCORE)
The Speed Freak
Radium vs. The Braindrillerz
Hungry Beats Live
The Sickest Squad
Randy 909 vs. DJ Sirio
Marcus Decks Live
Johnny Napalm
Progamers
Zyklon vs. Mycotoxine

AREA 4: FALCON (UPTEMPO HARDCORE)
F. NøIzE vs. Spitnoise
N-Vitral
WARS Industry
Andy The Core vs. Meccano Twins
The Punisher
Aggressive vs. Cryogenic
BARTOCH vs. Dave Dope
Accuser

AREA 5: CHAMBER OF TERROR (EARLY TERROR & TERROR)
Noisekick
Drokz vs. Dj Mithridate
The Destroyer
Dj Akira
The Kotzaak Klan
Deterrent Man
Tripped
SRB
Dano (Liza N’ Eliaz Set)
SpeedFolter vs. The Hitman

AREA 6: SQUARE 1, POWERED BY TOXIC SICKNESS RADIO (MIX STYLES)
DJ Stylo vs. DJ Putty
Ruffryder
The Cambion
Terminal & Vavaculo
The Raver vs. Tha Nouky
Eddy Hardcore
Hades
Black Mamba vs. UniX-Clan (Maurice Boiloie)
DJ contest winner (SEND US YOUR DEMO)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan weer veel leuke namen op om er een mooie nacht van te maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2015 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso weer aanwezig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 03:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, 50 euro??? Toch eens even goed over nadenken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 09:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jezus, 50 euro??? Toch eens even goed over nadenken xd

Dat is het elke editie, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millenium lijkt me zo vet, nog nooit gedaan maar ik vind 50 toch best prijzig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen maart was het 32,50... (ja ik weet het, andere locatie en kleinere editie, maar toch) Dat was de enige editie dat ik er ben geweest, dus was dat gewend. Denk dat ik dit geen 50 euro waard vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 13:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De millenium en early zijn ziek, maar idd 50 euro? Voor een feest waar ik alleen voor twee stages kom..

Dan toch liever PRSPCT
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De "grote" Pandemoniums zijn altijd €50 inderdaad. Voorgaande jaren prima feesten gehad, maar weet nog niet of ik deze keer ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2015 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bijna tijd voor het beste indoor feest :D :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hersenschudding opgelopen dus niet aanwezig >.< :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ministry Of Distortion schreef:
Hersenschudding opgelopen dus niet aanwezig >.< :/


Zo.. das mooi kut :(
Hoe is dat zo gekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofd gestoten aan een rand boven mn bed.
IDK hoe en waarom eigenlijk.

Niet verder vertellen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijdtafel staat schijnbaar op de site, alleen ligt deze eruit... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Tijdtafel staat schijnbaar op de site, alleen ligt deze eruit... >.<


Database ligt eruit door teveel connecties :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable
Area 1 : Pandemonium (Early Hardcore)
21.30 – 22.00 Pandemic Sounds
22.00 – 23.00 Vince vs. Buzz Fuzz
23.00 – 23.30 Leviathan vs. Painbringer
00.00 – 00.30 Hitmachine (live)
00.30 – 01.30 Dj Bike vs. Cek vs. Placid K (D-boy set)
01.30 – 02.30 Lady Dana vs. Promo
02.30 – 03.00 The Dark Identity (live)
03.00 – 04.00 Ruffneck vs. The Outside Agency
04.00 – 05.00 Miss Zelda
05.00 – 06.00 Rob Gee vs. Delta 9
06.00 – 07.00 Frantic Freak
Hosted by MC Axys & MC Da Mouth of Madness

Area 2 : Paradox (Millennium Hardcore)
22.00 – 23.00 Amada
23.00 – 00.00 Synapse vs. Sei2ure
00.00 – 01.00 The Viper
01.00 – 02.00 Tommyknocker vs. The Stunned Guys vs. Nicco & Tetta
02.00 – 03.00 Catscan
03.00 – 04.00 Ophidian vs. Miss Hysteria
04.00 – 05.00 Art of Fighters vs Anime vs. Amnesys
05.00 – 06.00 Pandorum vs. Omi
06.00 – 07.00 Unexist vs. DaY-mar vs. Tieum

Hosted by MC Jeff & MC Axys

Area 3 : Nocturnal ( Frechchore)
22.00 – 23.00 Zyklon vs. Mycotoxine
23.00 – 00.00 Progamers
00.00 – 01.00 Marcus decks (live)
01.00 – 02.00 The Sickest Squad
02.00 – 03.00 Randy vs. Sirio
03.00 – 04.00 Radium vs. Braindrillerz
04.00 -05.00 Johnny Napalm
05.00 – 06.00 Hungry Beats ( live)
06.00 – 07.00 The Speed Freak

Area 4 :Falcon ( Uptempo Hardcore)
22.00 – 23.00 The Accucer
23.00 – 00.00 Hardbouncer vs. Repix
00.00 – 01.00 N-Vitral
01.00 – 02.00 Aggressive vs. Cryogenic
02.00 – 03.00 The Punisher
03.00 – 04.00 Bartoch vs. Dave Dope
04.00 – 05.00 Andy the Core vs. Meccano Twins
05.00 – 06.00 Wars Industry
06.00 – 07.00 F.Noize vs. Spitnoise
Hosted by MC Invalid

Area 5 : Chamber of Terror (Early Terror,Terror )
22.00 – 22.45 Speedfolter vs. The Hitman
22.45 – 23.40 Dano
23.40 – 00.40 Akira
00.40 – 01.40 Drokz vs. Mithridate
01.40 – 02.35 Kotzaak Klan
02.35 – 03.25 Deterrent man
03.25 – 04.20 The Destroyer (live)
04.20 – 05.15 Tripped
05.15 – 06.10 SRB
06.10 – 07.00 Noisekick

Area 6 : Square 1 – Room 1 – Early Hardcore & Hardcore
23:00 – 00:30 The Raver vs. Tha Nouky
00:30 – 02:00 DJ Stylo vs. Putty
02:00 – 03:00 Terminal & Vavaculo
03:00 – 04:30 Ruffryder
04:30 – 06:00 The Cambion

Area 6 : Square 1 – Room 2 – Uptempo Hardcore
23:00 – 00:15 Psycho Killer
00:15 – 01:45 Hades
01:45 – 03:00 DRS
03:00 – 04:30 Black Mamba vs. Unix-Clan
04:30 – 06:00 Eddy Hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Persoonlijk :) Zoiets proberen aan te houden

22:00-23:00 Zyklon vs. Mycotoxine
23:00-23:40 Hardbouncer vs. Repix
23:40-00:40 Akira
00:40-01:40 Drokz vs. Mithridate
Rondjes
02:35-03:00 Deterrent man
03:00-03:25 Radium vs Braindrillerz
03:25-04:20 The Destroyer (live)
04:20-05:15 Tripped
05:15-06:00 Hungry Beats (live)
06:00-06:30 The Speed Freak
06:00-07:00 Noisekick

jezus wat een kut tijden bij de terror trouwens :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die timetable bij de Paradox, dat kan echt niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 22:41 
 
Hardtraxxer

Pff wat een drama..

Dit gaat m voor mij worden:

23.00 - 00.00 Hardbouncer vs. Repix
00.00 - 01.00 N-Vitral of The Viper
01.00 - 02.00 Tommyknocker vs. The Stunned Guys vs. Nicco & Tetta
02.00 - 03.00 Catscan
03.00 - 04.00 Radium vs. Braindrillerz
04.00 - 05.00 Art of Fighters vs Anime vs. Amnesys
05.00 - 06.00 Wars Industry of Hungry Beats ( live)
06.00 - 07.00 Unexist vs. DaY-mar vs. Tieum of F.Noize vs. Spitnoise

Alsnog erg veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sta toch al aardig te trappelen, zo hatelijk met nachtfeesten dat de dag zo tergend langzaam gaat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er ook weer zin in :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Tot zo all! Wit shirt, blauwe broek, rode airs. Goodluck :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch laten overhalen hier heen te komen, Word mn eerste hardcore feest :D

Ga normaal altijd naar hardstyle feestjes en ken zeer weinig hardcore, de weinige hc die ik luister is mainstream Angerfist enzo. Heeft iemand nog suggesties voor mij om te checken? Iets dat nog een beetje op gewone hc lijkt voor als de andere dingen mij niet zo bevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casp schreef:
Toch laten overhalen hier heen te komen, Word mn eerste hardcore feest :D


Nice tot vanavond man :D ik heb je geappt :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten