Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 21:00 

Hardtraxx Veteran

Casp schreef:
Toch laten overhalen hier heen te komen, Word mn eerste hardcore feest :D

Ga normaal altijd naar hardstyle feestjes en ken zeer weinig hardcore, de weinige hc die ik luister is mainstream Angerfist enzo. Heeft iemand nog suggesties voor mij om te checken? Iets dat nog een beetje op gewone hc lijkt voor als de andere dingen mij niet zo bevallen

Hele avond uptempo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 21:06 

Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Casp schreef:

Ga normaal altijd naar hardstyle feestjes en ken zeer weinig hardcore, de weinige hc die ik luister is mainstream Angerfist enzo. Heeft iemand nog suggesties voor mij om te checken? Iets dat nog een beetje op gewone hc lijkt voor als de andere dingen mij niet zo bevallen

Hele avond uptempo :thumbup:

Als je wilt gaan huilen wel

Kan als je Angerfist leuk vindt, sowieso Korsakoff vs Catscan aanraden. Persoonlijke favorieten zijn verder Synapse vs Sei2ure en Ophidian vs Miss Hysteria. Op de main Dana vs Promo, TOA en Vince vs Buzz Fuzz gaan ook zeker goede setjes worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 21:11 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Korsakoff vs Catscan

Catscan draait solo he ;) korsakoff is met zwangerschapsverlof
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 21:12 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Steffnov schreef:
Korsakoff vs Catscan

Catscan draait solo he ;) korsakoff is met zwangerschapsverlof

Ah, had alleen in de OP gekeken :P in that case alleen Catscan dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 21:32 

Hardtraxx Veteran

Casp schreef:

Net als ik niet meer ga... Tss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 16:12 

Hardtraxxer

Dit blijft toch ieder jaar weer het beste indoorfeest! (L)
Alleen maar goede sets gehoord, en dat geluid :love:

+++++ Fucking With The Wrong One (Destroyer Remix) weer eens live horen :drool:
++++ Set van The Destroyer
+++ Alle sets op de Terror die echt ziek waren
++ Tripped Kicks op dat geluid
++ Geluid en vooral bass in de terror en frenchcore
+ Gezelligheid, zoveel bekende: o.a. randy/norther en casp gemeet
+ locatie, geen gladde vloeren meer, overal genoeg ruimte

- Enige minpunt was de bar bij de terror waar ze duidelijk niet zoveel zin hadden :P Ohja en natuurlijk de warmte in de terror, ik denk dat ik nog nooit zo'n warmte in een zaal heb meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 18:01 

Hardtraxxer

Heel vet feest gehad!
Maat van me bleek 2 tickets teveel hebben gekocht, en was bij de eerste 500 dus hij had een VIP upgrade.
Dus die kaarten konden we ruilen met onze reguliere tickets en die verkocht. Veel mazzel mee gehad, want we waren binnen 10 minuten binnen, en die rij die er stond duurde 45 minuten! Ook muntjes gehaald bij ingang Paradox zaal, was bijna gelijk aan de beurt, scheelde weer een kwartier in die rij buiten..
Begonnen bij Hardbouncer vs Repix, altijd al keer hardbouncer willen meemaken maar was er nooit van gekomen.
Was lekker om mee binnen te komen. Kicks zijn zo vet! Geluid in het begin wat schel, maar zag iemand lopen van het geluid, even mee gepraat, en was snel al een stuk beter :thumbsup:
Toen N-vitral half uurtje meegepakt en naar de Paradox stage gegaan.
Viper draaide prima, maar mag platen zoals Control the Refix wel thuislaten, ook zo vroeg op de avond..
Stunned Guys, Nico & Tetta & Tommyknocker was echt geweldig.
Alleen maar oude Italiaanse klapper voorbij horen komen, sfeer was ook echt geweldig.
Catscan daarna opende met wat ouder en onbekender werk wat je gelijk merkte aan de sfeer.
Geluid stond loeihard, en de kicks raasde maar door, vlot mixwerk ook (32 platen in een uur)
Maar werd door weinig mensen lekker opgevangen dus de sfeer werd een beetje vaag..
Catscan & Promo - Toch Welleuk was wel echt geweldig, hele zaal vol los!
Tegen het eind van de set draaide hij weer wat bekender werk zoals Still Wasted, Zoo, Pain Till I Die, Demons..
Was geinig dat ik zei, hij moet nog wel even Chronic Counter draaien. En nog geen 10 seconden later werd hij ingemixt.
Toen naar Radium vs. Braindrillerz gegaan, erg vet! Was wel stukkie warmer dan bij de paradox. Maar wel voldoende ruimte en gezellige mensen. Heel dik dat ze Chrono - Ghetto Shit (Imperium Bass remix) draaide! :worship:
Toen even wat gaan zitten, eten drinken, bijkomen.. Want had het echt flink warm gekregen.
Naar Anime, AoF en Amnesys gegaan.. Was prima! Anime had ik graag omgeruild voor Mad Dog eigenlijk.
Kwam pas halverwege hun set binnen, was beetje half millennium, half mainstream hardcore.
Detonate Remix klonk eigenlijk best dik!
Daarna Omi & Pandorum.. was aan het twijfelen of we hier zouden blijven staan of naar Hungry Beats of Wars Industry zouden gaan. Maar het was zo bloedheet in die zalen dat we maar bij de Paradox rustig aan bleven doen. Beter ook want hierna Unexist Tieum en Daymar was echt snoei hard, echt onwijs vette set. Zoveel dikke platen gehoord, niet normaal! Tieum draaide 1 na of 2 na laatste nummer nog nooit gehoord, maar die kicks gingen zo bizar hard.

+++ Gezelligheid, veel liefhebbers!
++ Ruimte, overal in elke zaal voldoende ruimte.
++ Geluid, loei hard en zuiver!
+ Vloer, niet glad.
+ Heel veel dikke sets gehoord
+ Flesjes water! vorig jaar bekers..
+/- Af en toe wel lang moeten wachten bij de bar, soms gelijk aan de beurt.
- 06:40 tot 06:50 het grote licht aan in de zaal bij de paradox
-- Warmte

Volgend jaar sowieso weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:31 

Hardtraxx Veteran

Wij hadden ook vip upgrade, dus ook binnen 10 minuten binnen ipv 3 kwartier in de rij te moeten staan :D
In het begin ff rondgelopen, alle stages ff gezien te hebben om vervolgens bij de frenchcore te blijven hangen.

Mn 2 maten waren net naar een andere area toen Casp aan kwam lopen. De rest van de avond eigenlijk vooral met Casp wezen rondstuiteren. Zoals hijzelf hierboven al aan gaf, zijn eerste hardcore feest. Het was daarom echt mooi om te zien hoe hij aan het genieten was :D

In eerste instantie gingen we ff naar N-vitral. Die hitte in die area was niet te doen, zo erg, dus lang hebben we er niet gestaan. Toen zijn we maar munten gaan halen, en via een kort uitstapje in de paradox doorgegaan naar de frenchcore van The Sickest Squad.

Na TSS hadden we Frenchkicks ff gemeet, die op dat moment buiten zat te chillen. Aangezien het buiten toch wel wat frisjes was :P waren we maar weer naar binnen gegaan om het laatste deel van Catscan en de set van Ophidian vs Miss Hysteria mee te pakken. Ook hier weer de nodige goede platen voorbij horen komen :thumbsup:

Daarna hebben we ff bij de main gestaan bij Miss Zelda, omdat Casp wat vrienden wou meeten. Die vrienden hadden alleen nogal moeite om ons te vinden >.< Na een tijdje gewacht te hebben, de hoop maar opgegeven en ben ik naar The Cambion gegaan. Wat een ongelovelijke tyfus ruimte was dat zeg.. Gewoon een kleedkamertje van 3 bij 5 meter... :/ Erg respectloos om een dj zo weg te stoppen.. Hoe dan ook, weer prima vermaakt met de muziek daar. Waar we gingen afsluiten maakte mij niet zoveel uit, ik vond alles wel best op dat moment. Uiteindelijk besloten af te sluiten bij Unexist, Tieum en Daymar.

Hulde overigens voor tapijt op de vloer! Totaal geen last van gladheid of wat dan ook. In de zalen overal wel alle ruimte gehad, meer dan genoeg ruimte om los te gaan. Alleen in de gangen was er vaak helaas juist geen doorkomen aan :/

Al met al, mooi feestje gehad, op naar volgend jaar :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten