Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ophidian - Between The Candle And The Star (18-10-2013, De Kelder, Amersfoort)

https://partyflock.nl/party/256685:Ophidian

Genres: Darkcore, Hardcore, Industrial Hardcore
Prijs: 10-,(voorverkoop)
Line-Up:
Angel
D-Passion
Enzyme X
Lunatic
Miss Hysteria
Ophidian
Promo
Ruffneck
Live: Tapage
MC: Minckz

http://www.podiumdekelder.nl/entry/1438 ... PARTYFLOCK

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 11:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hier ga ik sowieso voor, helden line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Dakpan :D Wordt bruut :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zonde dat dit op een vrijdag is...was graag gegaan, maar kan niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier wel heel graag naartoe? Wie gaat er allemaal? Dan heb ik het idee dat ik niet helemaal in mijn eentje hoef te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil op zich best gaan, maar dan is het de keus tussen Club r_AW of dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens kom op dit willen we toch niet missen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil ik ook niet, maar zal wel moeten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 17:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit is echt pal achter mijn school haha. Zou er opzich wel heen kunnen, maar oktober is al een overvolle maand met feestjes en dergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dit is echt pal achter mijn school haha. Zou er opzich wel heen kunnen, maar oktober is al een overvolle maand met feestjes en dergelijken.

Gaan jongen! Gaan we samen hakken op So Many Sacrifices :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik vervoer heb aanwezig, line-up lijkt mij leuker dan van Club r_AW en het is iets goedkoper en dichterbij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Als ik vervoer heb aanwezig, line-up lijkt mij leuker dan van Club r_AW en het is iets goedkoper en dichterbij ^^

Kerel, r_AW is de allerlaatste OOIT... Ik snap wel dat je hierheen wilt qua line-up enzo... maar kom op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
El Mare schreef:
Als ik vervoer heb aanwezig, line-up lijkt mij leuker dan van Club r_AW en het is iets goedkoper en dichterbij ^^

Kerel, r_AW is de allerlaatste OOIT... Ik snap wel dat je hierheen wilt qua line-up enzo... maar kom op xd

Volgens het originele bericht is Blackbox hier misschien nog te koop. Dat alleen is al genoeg reden om naar dit feest te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
El Mare schreef:
Als ik vervoer heb aanwezig, line-up lijkt mij leuker dan van Club r_AW en het is iets goedkoper en dichterbij ^^

Kerel, r_AW is de allerlaatste OOIT... Ik snap wel dat je hierheen wilt qua line-up enzo... maar kom op xd


Tsja, geld, line-up enzo zijn belangrijke redenen om hier niet naar toe te gaan :P Anders ga jij (ook) hierheen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
The Skribbler schreef:
El Mare schreef:
Als ik vervoer heb aanwezig, line-up lijkt mij leuker dan van Club r_AW en het is iets goedkoper en dichterbij ^^

Kerel, r_AW is de allerlaatste OOIT... Ik snap wel dat je hierheen wilt qua line-up enzo... maar kom op xd

Volgens het originele bericht is Blackbox hier misschien nog te koop. Dat alleen is al genoeg reden om naar dit feest te gaan.


Ja, reden voor mij om als eerste binnen te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
The Skribbler schreef:
El Mare schreef:
Als ik vervoer heb aanwezig, line-up lijkt mij leuker dan van Club r_AW en het is iets goedkoper en dichterbij ^^

Kerel, r_AW is de allerlaatste OOIT... Ik snap wel dat je hierheen wilt qua line-up enzo... maar kom op xd


Tsja, geld, line-up enzo zijn belangrijke redenen om hier niet naar toe te gaan :P Anders ga jij (ook) hierheen ^^

Dit vind ik een heel goed idee. Wil alleen wel graag weten dat ik hier iemand tegenkom die ik "ken" vind het toch niet heel chill om "in mijn eentje" hiernaartoe te gaan. Zoals ik al eerder gezegd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Officieel aanwezig :D

Ja ik weet niet, Steven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 17:54 
 
Hardtraxx Elite

Draidy schreef:
Volgens het originele bericht is Blackbox hier misschien nog te koop. Dat alleen is al genoeg reden om naar dit feest te gaan.

Neem er een voor mij mee dan... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow wat een gaaf feest was dit zeg :cool: Ook nog ff op de foto geweest met Ophidian himself :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 02:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Wow wat een gaaf feest was dit zeg :cool:

Helemaal mee eens. Ondanks dat ik er niet geweest ben, vond ik dit een van de beste feesten van het jaar gezien de toestand waarin jij verkeerde! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Wow wat een gaaf feest was dit zeg :cool:

Helemaal mee eens. Ondanks dat ik er niet geweest ben, vond ik dit een van de beste feesten van het jaar gezien de toestand waarin jij verkeerde! :worship:


Ik had iig geen ouders die me konden tegenhouden ^^
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten