Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Pommer schreef:
Gefeliciteerd Stefan :D


Dank je wel!

Heuj ken ik je eindelijk meeten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 21:13 
 

stefan_helmond schreef:
stefaneke schreef:
Pommer schreef:
Gefeliciteerd Stefan :D


Dank je wel!

Heuj ken ik je eindelijk meeten :D


Is goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja feli Stefan. Altijd fijn wat 2005-2010 plaatjes! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ja feli Stefan. Altijd fijn wat 2005-2010 plaatjes! :D


Moet je na Stefan z'n set naar die van mij komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:12 
 

Qz. schreef:
Ja feli Stefan. Altijd fijn wat 2005-2010 plaatjes! :D


Dank je wel! Ik denk dat ik alleen niet verder kom dan 2009 :P.

Delt-A schreef:
Moet je na Stefan z'n set naar die van mij komen :D


Ik zal jouw set waarschijnlijk ook wel even bezoeken Delt-A ;).

Ik zou zeggen, you got to be there :innocent:

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

Ik zou zeggen, you got to be there :innocent:


Godver ik baal :mad:

Iemand nog plaatsje over in auto vanuit regio Venlo? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 01:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is elke auto goed? Of wil je per sé een auto met veel opties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Is elke auto goed? Of wil je per sé een auto met veel opties?


SL8492 schreef:
Je denkt echt dat je grappig bent he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OUTPUT: The Raw Society – TIMETABLE

Over twee dagen gaan we weer los, en een stevige avond beuken vergt een strakke planning!
Hierbij presenteren Inner Vision en Yu'R - Events de timetable van OUTPUT: The Raw Society

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 15:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Broken Balance schreef:
Is elke auto goed? Of wil je per sé een auto met veel opties?


SL8492 schreef:
Je denkt echt dat je grappig bent he?


Ja :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 15:40 
 
Hardtraxxer

Nog gefeliciteerd Stefan !

Helaas hier niet bij. Had graag je set willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D'Cepticon en Low Profile supporten :D :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 01:48 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
D'Cepticon en Low Profile supporten :D :thumbup:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er zin in! Erg benieuwd naar de setjes vandaag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 19:58 
 

Beetje zenuwachtig :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 12:35 
 

Zat niet echt in mijn flow maar het mixen ging wel lekker voor een eerste keer.

Tracklist:

01. Showtek - Black
02. D-Block & S-te-Fan - Guilty
03. Deepack vs Luna - Kick this Mutha
04. The Beholder & Balistic Feat. Max Enforcer - Nuclear Reaction
05. Zany & Tatanka Feat. MC DV8 - Front 2 Back
06. Machinehead - Headwave (Zatox Mix)
07. Brennan Heart - Faith in Your DJ
08. Klos - The Fusion Mega Mash (2013 Edit)
09. DJ Rob - Boy's Interface (The Beholder & Balistic Remix)
10. ZTX & Kingsman - Smokin' 'N Pourin' (Zatox Mix)
11. D-Block & S-te-Fan - Total Eclipz
12. Lock 'N Load, Zany & Unknown Analoq - Pwoap Ya Blackout (Stainless Steel Mash-up)
13. Jones & B-Front - Lunatic (Raw Mix)
14. The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
15. The Beholder & Max Enforcer - Got to be There
16. Donkey Rollers - Chopper
17. Intractable One - Dikke Bleek (Original Drum & Bleek Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man, wat was dit vet :D

Echt cool dat veel van m'n vrienden meegingen, en m'n ouders ook. Lekker los gegaan achter de decks, m'n set ging wel lekker ook, en superveel complimenten gehad van heel veel mensen. Het gezicht van m'n vader toen de mid-intro van Act of Rage kwam was trouwens onbetaalbaar, volgens mij vond hij het een beetje herrie :P
M'n eigen tracks klonken best goed over de speakers al zeg ik het zelf, en m'n mash-up/bootleg werd ook goed ontvangen.

Tijdens Pico skipte de linker CDJ telkens, en vervolgens wilden m'n CD's en USB ook nog eens niet laden op de andere CD-speler, even beide aan-en-uit gezet en toen geen problemen meer gehad gelukkig.

Tracklist:

00. Intro (Delt-A - Static Melodie)
01. Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Zatox & Tatanka Mix)
02. Rephex & ABW - Nuclear (Rephex's Radiocative Mix)
03. Trilok & Chiren - It's Called The Music (DHHD Remix)
04. Donkey Rollers - The Fusion of Sound
05. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
06. Zany Meets The Beholder - The New God
07. Donkey Rollers - Voice of Conscience
08. Jack of Sound & Frequencerz - S.T.F.U.
09. The Pitcher & Dozer - Enjoy The Full Efect (Delt-A Mash-Up)
10. Titan - Hooked
11. Delt-A - The Last Sunset
12. B-Front & Frequencerz Ft. MC Nolz - Fatality
13. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black
14. Delt-A - Sentenced
15. The Pitcher - La Nuit Noire
16. Zany & The Beholder - Act of Rage
17. Delt-A - Epic Wild No-Stress Sax Bootleg Mash-Up MF (Disk Mix)
18. Zany & Duro Ft. MC DV8 - Wilde Gullie Power?! (D-Verze Mash-Up)
19. Kevin Kaos & Zero Sanity - Hit The Floor (E-Force Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 20:58 
 
Hardtraxxer

Was een mooi feestje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 22:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Man man man, wat was dit vet :D

Echt cool dat veel van m'n vrienden meegingen, en m'n ouders ook. Lekker los gegaan achter de decks, m'n set ging wel lekker ook, en superveel complimenten gehad van heel veel mensen. Het gezicht van m'n vader toen de mid-intro van Act of Rage kwam was trouwens onbetaalbaar, volgens mij vond hij het een beetje herrie :P
M'n eigen tracks klonken best goed over de speakers al zeg ik het zelf, en m'n mash-up/bootleg werd ook goed ontvangen.

Tijdens Pico skipte de linker CDJ telkens, en vervolgens wilden m'n CD's en USB ook nog eens niet laden op de andere CD-speler, even beide aan-en-uit gezet en toen geen problemen meer gehad gelukkig.


Mooi dat de cdj's bij jou wel normaal deden, baal nog steeds van dat ze crashte. Verder wel een goede set gedraaid en een heel vet feest gehad! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke avond gehad :) . Mijn sets van de avond waren die van D'Cepticon, The Geminizers, Low Profile, en Thera!

Mijn verslag staat hier online:
https://partyflock.nl/report/12990:Output
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 03:31 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
Leuke avond gehad :) . Mijn sets van de avond waren die van D'Cepticon, The Geminizers, Low Profile, en Thera!

Mijn verslag staat hier online:
https://partyflock.nl/report/12990:Output


Leuk report :)
En inderdaad, die mix van Damned naar Rebel To The Grave was echt goud :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen bedankt! Hij was weer vet!

Foto's staan online: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 890&type=1

En zaterdag 8 november 2014 is de volgende! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrbubble456 schreef:
flevoboys schreef:
Leuke avond gehad :) . Mijn sets van de avond waren die van D'Cepticon, The Geminizers, Low Profile, en Thera!

Mijn verslag staat hier online:
https://partyflock.nl/report/12990:Output


Leuk report :)
En inderdaad, die mix van Damned naar Rebel To The Grave was echt goud :worship:


Thnx! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke review!

Citaat:
Pluspunten:
- Aardig personeel bij de barren


Thanks haha :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten