Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 20:36 
 
Hardtraxx Elite

Dit jaar de 2e editie van Outlands Open Air in Vierlingsbeek (Noord-Brabant).

Afbeelding

Afbeelding

Ticketprijzen:

Saturday regular: € 25,- (incl fee)
Saturday VIP: € 45,- (incl fee)
Saturday early bird: € 20,- (incl fee)

Sunday regular: € 17,50 (incl fee)
Sunday VIP: € 30,- (incl fee)
Sunday early bird: € 12,50 (incl fee)

Combiticket regular: € 35,- (incl fee)
Combiticket early bird: € 27,50 (incl fee)

Coin ticket, 10 coins: € 21,- (incl fee) beschikbaar tot 31 mei

Afbeelding

De line-up voor dag 2 is al bekend, dag 1 komt er aan!



Hier de aftermovie van de eerste editie, dag 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 20:42 
 
Hardtraxx Elite

Was vorig jaar natuurlijk de eerste keer, was opzich wel geslaagd, vooral savonds met B-Front was het geweldig.

Sfeer was opzich wel lekker, kon wel wat beter, eten en drinken ook prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorigjaar helaas niet aanwezig kunnen zijn vanwege vakantie in Turkije!
Dit jaar wel aanwezig.. zeker als het maar 15/20 min fietsen is! :D
Heb veel Leuke verhalen gehoord van afgelopen editie van vele bekenden, ben benieuwd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om de hoek, maar ik ga toch voor Dreamfields.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 10:59 
 
Hardtraxx Elite

Early Bird binnen kwartier uitverkocht. 400 of 500 kaarten meen ik. Misschien gaat dit wel uitverkocht raken, zou toch mooi zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal (hopelijk) nog wel even duren, wil eerst de line-up van Dreamfields afwachten.

Edit: En deze natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 16:29 
 
Hardtraxx Elite

Hoop echt op een zieke line-up haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro zorgt voor de line-up dus zal wel redelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 02:57 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Adaro zorgt voor de line-up dus zal wel redelijk zijn.

Hoe weet je dat? Wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:45 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Adaro zorgt voor de line-up dus zal wel redelijk zijn.


Tom gewoon komen en neem wat hardtraxxers mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Fuzzylogic schreef:
Adaro zorgt voor de line-up dus zal wel redelijk zijn.

Hoe weet je dat? Wel vet!


Maat van me kent iemand uit de organisatie.

Hard4Us schreef:
Tom gewoon komen en neem wat hardtraxxers mee!


Gaat voor 99,9% zeker Dreamfields worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:28 
 

Tom, Ik ga met je mee naar Dreamfields.

Ik zie wat vrienden staan die komen......

waarvan ik weet dat t vet zou kunnen worden.
:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Tom, Ik ga met je mee naar Dreamfields.


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste namen zijn bekend:

B-Front vs Frequencerz
Adaro
Wasted Penguinz
Tha Playah
Re-Mo

Niet aanwezig denk ik, tenzij de andere 4 namen echt gruwelijk vet gaan worden maar dat zal wel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 19:38 
 
Hardtraxx Elite

Haha ik vind het wel al gruwelijk vet en ga er vanzelfsprekend naar toe! Denk nog een Wildstylez, misschien Radical Redemption of Zatox, en dan nog een wat onbekendere naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 16:13 
 
Hardtraxx Addict

Kaartje ook binnen. Ga er wel van uit dat er nog minimaal een leuke naam bij komt, van het MiM kamp ofzo. Theracords artiest zou helemaal mooi zijn maar dat blijft denk ik bij dromen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 19:00 
 
Hardtraxx Elite

Kaartje ook binnen. Wel vaag aangegeven op de site stond dat je er 14 kon bestellen, kon er maar 10...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:25 
 
Hardtraxx Newbie

http://www.outlandsopenair.com/lineup

Als je er heen wilt, bestel snel een kaartje, want de verwachtingen zijn dat de 2de editie van outlands open air wordt uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 19:08 
 
Hardtraxx Elite

haha bart kwatserd. raakt echt niet uitverkocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:16 
 
Hardtraxxer

Anthem will be made by Neilo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 20:33 
 
Hardtraxx Elite

https://www.youtube.com/watch?v=zBDq1lYz0rM
Trailer + Anthem Preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geldprobleem, Dreamfields moet ik dus laten schieten.
Maar kan voor hier misschien voor een tientje aan een kaartje komen, dan ben ik hier aanwezig :D
Enige interessante namen hier zijn B-Front vs Frequencerz en Adaro, maar veel bekenden dus ik vermaak me wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 13:04 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Geldprobleem, Dreamfields moet ik dus laten schieten.
Maar kan voor hier misschien voor een tientje aan een kaartje komen, dan ben ik hier aanwezig :D
Enige interessante namen hier zijn B-Front vs Frequencerz en Adaro, maar veel bekenden dus ik vermaak me wel :P


Yeah gewoon goaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja als Bart nog iets kan regelen ben ik er bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf doen Neilio en Neroz daar zo laat :/
Anderhalf uur Adaro is wel weer vet :thumbsup:

13:00 - 14:00 Re-Mo
14:00 - 15:00 Toneshifterz
15:00 - 16:15 Frontliner
16:15 - 17:15 Wasted Penguinz
17:15 - 18:30 Ran-D
18:30 - 20:00 Adaro
20:00 - 21:00 Neilio vs. Neroz
21:00 - 22:00 B-Front vs. Frequencerz
22:00 - 23:00 Tha Playah

Host: MC Renegade
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten