Vorigjaar helaas niet aanwezig kunnen zijn vanwege vakantie in Turkije! Dit jaar wel aanwezig.. zeker als het maar 15/20 min fietsen is! Heb veel Leuke verhalen gehoord van afgelopen editie van vele bekenden, ben benieuwd!
Haha ik vind het wel al gruwelijk vet en ga er vanzelfsprekend naar toe! Denk nog een Wildstylez, misschien Radical Redemption of Zatox, en dan nog een wat onbekendere naam.
Kaartje ook binnen. Ga er wel van uit dat er nog minimaal een leuke naam bij komt, van het MiM kamp ofzo. Theracords artiest zou helemaal mooi zijn maar dat blijft denk ik bij dromen.
Geldprobleem, Dreamfields moet ik dus laten schieten. Maar kan voor hier misschien voor een tientje aan een kaartje komen, dan ben ik hier aanwezig Enige interessante namen hier zijn B-Front vs Frequencerz en Adaro, maar veel bekenden dus ik vermaak me wel
Geldprobleem, Dreamfields moet ik dus laten schieten. Maar kan voor hier misschien voor een tientje aan een kaartje komen, dan ben ik hier aanwezig Enige interessante namen hier zijn B-Front vs Frequencerz en Adaro, maar veel bekenden dus ik vermaak me wel