Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:06 
 
Hardtraxxer

T wordt al spannend.. haha

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjonge Arno, nu heb je al verklapt hoe de stage eruit ziet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er eigenlijk wel heel veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:42 
 
Hardtraxxer

Hahaha, Sorry Tom..
Wil je nog een nieuwe..? Zie je wel al t een en ander op.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:47 
 
Hardtraxx Addict

Daar is 'n ander topic voor he.

Ik heb er ook al wel zin in :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 19:35 
 
Hardtraxx Elite

Benieuwd of ik nog nieuwe hardtraxxers leer kennen hier :)

In ieder geval wel zin in als het weer een beetje meewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat er niet veel gaan :P

hardstyle/triton-outlands-open-air-warm-up-t36972.html

/spammode
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 02:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanmiddag :loving:
Hoop dat we het droog houden!
Zwart Theracords Allstars shirt aan as usual, spreek me gerust aan als je me ziet. Altijd leuk om nieuwe Hardtraxxers te spreken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 12:23 
 
Hardtraxx Elite

zwart adaro shirt aan + zwarte oorbellen as usual, spreek me gerust aan, altijd leuk om nieuwe hardtraxxers te ontmoeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin was wat saai, maar vanaf Ran-D was het echt een topfeestje!
Adaro beste setje van de dag.
Grote verassing was Frontliner die behoorlijk wat tracks draaide die niet van hemzelf waren. Scantraxx Reloaded :worship:
Publiek was niet zo top, wel heel veel gezellige bekenden maar het ging maar met momenten echt los.
Geluid was echt slecht trouwens en stond veel te zacht.

Weet iemand misschien wat die allerlaatste track van Tha Playah was? Ik heb er niet veel meer van meegekregen maar die kick ging zooooo onbeschoft hard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 18:40 
 
Hardtraxx Elite

Vanaf Ran-D werd het echt een topfeest. Bijna iedereen ging los, daarvoor was het bedroevend, iedereen stond met elkaar te praten en stil, en de muziek stond ook veelste zacht. Gelukkig heeft Adaro mijn dag helemaal goed gemaakt, wat een TOP set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, dikke plus: 0.5 liter flesje water voor 1,5 munt, en munten per stuk kunnen kopen en niet 4 voor 10,00 euro :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:08 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Begin was wat saai, maar vanaf Ran-D was het echt een topfeestje!
Adaro beste setje van de dag.
Grote verassing was Frontliner die behoorlijk wat tracks draaide die niet van hemzelf waren. Scantraxx Reloaded :worship:
Publiek was niet zo top, wel heel veel gezellige bekenden maar het ging maar met momenten echt los.
Geluid was echt slecht trouwens en stond veel te zacht.

Weet iemand misschien wat die allerlaatste track van Tha Playah was? Ik heb er niet veel meer van meegekregen maar die kick ging zooooo onbeschoft hard :worship:

Neophyte & Tha Playah - Great Succes

Was wel een leuk feestje opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks! Tering wat ging die hard :worship:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten