Begin was wat saai, maar vanaf Ran-D was het echt een topfeestje!
Adaro beste setje van de dag.
Grote verassing was Frontliner die behoorlijk wat tracks draaide die niet van hemzelf waren. Scantraxx Reloaded

Publiek was niet zo top, wel heel veel gezellige bekenden maar het ging maar met momenten echt los.
Geluid was echt slecht trouwens en stond veel te zacht.
Weet iemand misschien wat die allerlaatste track van Tha Playah was? Ik heb er niet veel meer van meegekregen maar die kick ging zooooo onbeschoft hard
