Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 10:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feest: Outdoor Stereo Festival
Datum: 27-08-2016
Tijd: 13:00 - 00:00
Locatie: Julianapark, Hoorn
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop3.ticketscript.com/channel/ ... RTYFLOCK=1
Prijs: €39,50

Line-up:
Mainstage
13:00 - 14:30: Donagrandi
14:30 - 15:30: The Voyagers
15:30 - 16:30: Aemilius & MC: Chelsea van de Kimmenade
16:30 - 17:30: Gilton Franklin/ Sax: Saxman België/ Percussie: Glenn Helder
17:30 - 18:30: Rob Lee
18:30 - 20:00: 2 Faced Funks
20:00 - 21:30: Live: Shermanology
21:30 - 22:30: No Mondays
22:30 - 00:00 Wildstylez

Hardstage
13:00 - 14:00: The Vinyl Pimp
14:00 - 15:00: Bakero & Melyn
15:00 - 16:00: Audiomedics
16:00 - 17:00: Bouncing Ball
17:00 - 18:00: Hard Driver
18:00 - 18:30: Frequencerz LIVE
18:30 - 19:30: Tartaros
19:30 - 21:00: B-Front
21:00 - 22:30: Requiem & Titan
22:30 - 00:00: Frequencerz
MC: Dash
MC: Livid


Lucien Foort & Friends
13:00 - 13:30: Lorenzo Foort
13:30 - 14:30: SIMUN
15:30 - 16:30: Apotheque & Bold Moves
16:30 - 17:30: Jaap Ligthart
17:30 - 19:00: Nadja Lind Duitsland
19:00 - 20:30: Luigi Rocca Italië & Manuel De La Mare Italië
20:30 - 22:00: Lisa Lashes Verenigd Koninkrijk
22:00 - 00:00: Luciën Foort

House The 90's
13:00 - 14:00: Pila & Skorp
14:00 - 15:00: House the 90s DJ Team
15:00 - 16:00: Pavo
16:00 - 17:30: Darkraver
17:30 - 18:30: Miss Monica
18:30 - 19:30: The Viper
19:30 - 20:30: Bass-D
20:30 - 22:00: Uzi
22:00 - 23:30: Frantic Freak
MC: Da Mouth of Madness

House the 90's
13:00 - 14:45: Serge Villain
14:45 - 16:30: Jack Montez
16:30 - 18:00: Essentials
18:00 - 19:00: Johnny 500
19:00 - 20:00: Praia del Sol
20:00 - 21:00: Dirrty Berry
21:00 - 22:00: The Antidote
22:00 - 23:00: STTRBSTN
23:00 - 00:00: Punish
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een beetje last minute maargoed.

Traditie getrouw hier een dansje doen morgen. Het weer zit in ieder geval mee. Ik ben alleen bang dat ze de hardstyle in een tent hebben gestopt, gezien de foto's op facebook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was weer een gezellig feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 10:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Was weer een gezellig feestje.


Dat zeker. Het geluid liet wel te wensen over, maar dat is niet nieuw bij Rob..

Frequencerz LIVE, B-Front en Tartaros die Dark Age draait :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 11:29 
 
Hardtraxx Addict

Patjee410 schreef:
mikeee schreef:
Was weer een gezellig feestje.


Dat zeker. Het geluid liet wel te wensen over, maar dat is niet nieuw bij Rob..

Frequencerz LIVE, B-Front en Tartaros die Dark Age draait :worship:

Laat die nou alleen geholpen hebben bij de line up en verder niets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Laat die nou alleen geholpen hebben bij de line up en verder niets :P

Rob is toch nog altijd eindverantwoordelijk? Dat LYM de hardstage vult is al jaren bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Miwer schreef:
Laat die nou alleen geholpen hebben bij de line up en verder niets :P

Rob is toch nog altijd eindverantwoordelijk? Dat LYM de hardstage vult is al jaren bekend.


:corn:

Eindverantwoordelijk voor Outdoor Stereo? Mocht ik willen... Heb alleen op eigen titel de programmering voor Pink Hippo geregeld en liep er zaterdag als stagemanager rond. Vriendendienstje. xd

Lose Your Mind is dit jaar niet betrokken geweest bij de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Patjee410 schreef:
Miwer schreef:
Laat die nou alleen geholpen hebben bij de line up en verder niets :P

Rob is toch nog altijd eindverantwoordelijk? Dat LYM de hardstage vult is al jaren bekend.


:corn:

Eindverantwoordelijk voor Outdoor Stereo? Mocht ik willen... Heb alleen op eigen titel de programmering voor Pink Hippo geregeld en liep er zaterdag als stagemanager rond. Vriendendienstje. xd

Lose Your Mind is dit jaar niet betrokken geweest bij de organisatie.


Ah dat wist ik niet. Ik had het ook eigenlijk over Rob van der Molen ;)
Maar ik blijf me er over verbazen dat het geluid altijd een ding is bij iedere editie van Outdoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ah dat wist ik niet. Ik had het ook eigenlijk over Rob van der Molen ;)
Maar ik blijf me er over verbazen dat het geluid altijd een ding is bij iedere editie van Outdoor


Oow. Ja Rob van der Molen is eindverantwoordelijk voor Outdoor Stereo. Dat klopt.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten