Basshunterzz schreef:
Econz schreef:
Zaterdag zeker aanwezig, tevens Oranje kijken op groot scherm.
Wel jammer dat Code Black dan net draait....
Ik zou dan gewoon schijt aan het Nederlands Elftal hebben als dat een DJ is die je graag wil zien. Wanneer ze verliezen heb je hem helemaal voor niks gemist en wanneer ze winnen kun je volgende week toch weer zien, in een waarschijnlijk, veel mooiere wedstrijd. Tenminste zo was mijn denkwijze tijdens Defqon, weet niet hoe erg jij je verbonden voelt met het Nederlands Elftal

Nou nou, zo erg is het niet om 1 x CB te missen. Ik heb em inmiddels al vaak genoeg gezien.
Daarbij wil ik Oranje echt niet missen, dus wat een uitkomst om gewoon alles te doen waar je zin in hebt en dat op een gratis festival. En na de wedstrijd gaan we ff lekker doorknallen op Frontliner, of we nu winnen of niet...
Maargoed, we vreten die tico's op vanavond..
