Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag 5

18:00 tot 01:00


Zondag 6 juli

12:00 - 00:00
Julianapark
Venlo

Gratis Entree:

Line up:

Mainstage:

sick individuals
Wolfpack
Mightyfools
Thomas Newson
Dubvision
D-Wayne
Sam O Naell
Moti
Jacob van Hage

Hardstyle:

Frontliner
Focuz
Code Black
In - Phase

Eclectic:

Feestdjruud & D.MC
Girls Love djs
Strijder systeem & Sjaak
David Ghetto
Naffz
Sir oj
Rik crease
Abstract

Techno:

Anja Schneider
Nick Curly
Sandrien
Peter van Hoesen
Jonas Mantey
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke namen en gratis :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ik moest hier toch wel even om lachen, leuk gedaan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:04 
 
Hardtraxx Veteran

Schitterend :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 14:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://apps.facebook.com/my-polls/nqnc ... _id=l01wkr stem op the following dj ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

Done. Wel een apart geval dit, ze hadden het van tevoren niet eens aangekondigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch fkes een kijkje nemen op zaterdag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2014 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heatzone is de winnaar van de dj contest van de hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag aanwezig. Wolfpack, Thomas Newson, Sick Individuals, Mightyfools, Sam O'Neall :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag zeker aanwezig, tevens Oranje kijken op groot scherm.
Wel jammer dat Code Black dan net draait....
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2014 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Econz schreef:
Zaterdag zeker aanwezig, tevens Oranje kijken op groot scherm.
Wel jammer dat Code Black dan net draait....


Ik zou dan gewoon schijt aan het Nederlands Elftal hebben als dat een DJ is die je graag wil zien. Wanneer ze verliezen heb je hem helemaal voor niks gemist en wanneer ze winnen kun je volgende week toch weer zien, in een waarschijnlijk, veel mooiere wedstrijd. Tenminste zo was mijn denkwijze tijdens Defqon, weet niet hoe erg jij je verbonden voelt met het Nederlands Elftal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2014 18:25 
 
Hardtraxx Elite

Jaja Luuk Litjens op de Techno, die ken ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2014 08:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Econz schreef:
Zaterdag zeker aanwezig, tevens Oranje kijken op groot scherm.
Wel jammer dat Code Black dan net draait....


Ik zou dan gewoon schijt aan het Nederlands Elftal hebben als dat een DJ is die je graag wil zien. Wanneer ze verliezen heb je hem helemaal voor niks gemist en wanneer ze winnen kun je volgende week toch weer zien, in een waarschijnlijk, veel mooiere wedstrijd. Tenminste zo was mijn denkwijze tijdens Defqon, weet niet hoe erg jij je verbonden voelt met het Nederlands Elftal :P


Nou nou, zo erg is het niet om 1 x CB te missen. Ik heb em inmiddels al vaak genoeg gezien.
Daarbij wil ik Oranje echt niet missen, dus wat een uitkomst om gewoon alles te doen waar je zin in hebt en dat op een gratis festival. En na de wedstrijd gaan we ff lekker doorknallen op Frontliner, of we nu winnen of niet...

Maargoed, we vreten die tico's op vanavond.. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks de regen in de eerste helft van de wedstrijd, was het een leuk feestje.
Helemaal geweldig toen het stopte met regenen in de tweede helft en Frontliner nog een half uurtje langer draaide dan volgens de timetable.

Goed te doen.





xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten