Ik ben hier ook geweest! Het is dat ik er gratis heen kon anders was ik er niet heen geweest. Eindbazen van de dag natuurlijk AVIO, wat een set! Alle AVIO pareltjes die ik al een tijdje niet meer had gehoord voor bij gekomen en overige tracks die ze draaiden, allemachtig

Hoogtepunt van de set was nog Bombs Away!! Die zag ik totaal niet aankomen. Verder draaiden ze sowieso nog Trauma, Destination Nowhere, Play the Games (make the rules edit), Guerilla Radio (am radio mix), In Between (I'm not euphoric mix), Put Your Hands Up For the Greatest Show on Earth (Mash-up), Mosquito, Stimulate Your Curiosity, WTF, Hypercontraction, Pounding Senses en Under Attack

!! Ook nog genoten van Solutio & the I's, Crypsis en opvallend lekkere sets van Unchained en Gems!
Voor de rest was het geen bijzonder festival, vooral mensen uit de buurt die hier op af komen. Ik ben ook betijds weer naar huis gegaan
