Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Outdoor Stereo Festival '13
http://partyflock.nl/party/239478:Outdo ... _2013.html

Line up:
Bass Area
Amada
Avio
Bouncing Ball
Crypsis
Danny Scandal
Distractor
Electric Punk
Emperador
GEMS
Lanoz
Miss K8 Oekraïne
Ryfle
Solutio & The I's
The Vinyl Pimp
Unchained
MC: Livid
MC: Shizzler

2Fast Forward
Bootsman2Bootsman
Daan DeVito
Geoff Hamersma
Jurrinho
Rob Lee
Ryan Fiësta & San Fella
Skylab
We Are DJ
Wesley de Wolf

Play
Aemilius
Delivio Reavon & Aaron Gill
DubVision
Firebeatz
Franky Rizardo
Genairo Nvilla
Jay Are
Jaz von D
Michael Mendoza
Mitchell Niemeyer
Mr. V.I.
MC: Zawdi MC

House the 90's
Darkraver
Flamman & Abraxas
Franky Jones België
House the 90s DJ Team
Marlin
Rabies
Uzi
Yves
MC: Remsy

Eject
Boris Werner
Efdé
Gabriel Ananda Duitsland
Job Travail
Olivier Weiter
Rob Hes
Suiker
Tom Trago
Verdine Bel

Prijsen: €40,-

Leeftijd: 18+
29 juni 2013
Tijd: 13:00 - 24:00
Locatie: Julianapark, Hoorn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaan hier meer heen...!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:17 
 
Hardtraxx Newbie

Twijfel nog een beetje, misschien op het laatste moment heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:19 
 
Hardtraxx Newbie

Line-up is in ieder geval prima, die gasten kunnen allemaal draaien. Re-wind area is ook niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 04:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HOMO'S ga mee wordt fucking bruut op Solution & the I's!!!


Edit: hmm misschien iets minder spammen als ik drink :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:17 
 
Hardtraxxer

Ja was hier vond t wel vet feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 15:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mario bombario schreef:
Ja was hier vond t wel vet feestje

Mooi dat je je vermaakt hebt, waar heb je voornamelijk gestaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:20 
 
Hardtraxxer

mikeee schreef:
Mario bombario schreef:
Ja was hier vond t wel vet feestje

Mooi dat je je vermaakt hebt, waar heb je voornamelijk gestaan?


Eerst effe gedraaid ben een van de gasten van Unchained, daarna heb ik vooral rechtsvoor gestaan waar stond jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:25 
 

Ik ben hier ook geweest! Het is dat ik er gratis heen kon anders was ik er niet heen geweest. Eindbazen van de dag natuurlijk AVIO, wat een set! Alle AVIO pareltjes die ik al een tijdje niet meer had gehoord voor bij gekomen en overige tracks die ze draaiden, allemachtig :drool: Hoogtepunt van de set was nog Bombs Away!! Die zag ik totaal niet aankomen. Verder draaiden ze sowieso nog Trauma, Destination Nowhere, Play the Games (make the rules edit), Guerilla Radio (am radio mix), In Between (I'm not euphoric mix), Put Your Hands Up For the Greatest Show on Earth (Mash-up), Mosquito, Stimulate Your Curiosity, WTF, Hypercontraction, Pounding Senses en Under Attack :woot: !! Ook nog genoten van Solutio & the I's, Crypsis en opvallend lekkere sets van Unchained en Gems!

Voor de rest was het geen bijzonder festival, vooral mensen uit de buurt die hier op af komen. Ik ben ook betijds weer naar huis gegaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:26 
 

Mario bombario schreef:
mikeee schreef:
Mario bombario schreef:
Ja was hier vond t wel vet feestje

Mooi dat je je vermaakt hebt, waar heb je voornamelijk gestaan?


Eerst effe gedraaid ben een van de gasten van Unchained, daarna heb ik vooral rechtsvoor gestaan waar stond jij?


Complimenten voor jullie set, lekkere trackkeuze vooral :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:39 
 
Hardtraxxer

IvoWII schreef:
Ik ben hier ook geweest! Het is dat ik er gratis heen kon anders was ik er niet heen geweest. Eindbazen van de dag natuurlijk AVIO, wat een set! Alle AVIO pareltjes die ik al een tijdje niet meer had gehoord voor bij gekomen en overige tracks die ze draaiden, allemachtig :drool: Hoogtepunt van de set was nog Bombs Away!! Die zag ik totaal niet aankomen. Verder draaiden ze sowieso nog Trauma, Destination Nowhere, Play the Games (make the rules edit), Guerilla Radio (am radio mix), In Between (I'm not euphoric mix), Put Your Hands Up For the Greatest Show on Earth (Mash-up), Mosquito, Stimulate Your Curiosity, WTF, Hypercontraction, Pounding Senses en Under Attack :woot: !! Ook nog genoten van Solutio & the I's, Crypsis en opvallend lekkere sets van Unchained en Gems!

Voor de rest was het geen bijzonder festival, vooral mensen uit de buurt die hier op af komen. Ik ben ook betijds weer naar huis gegaan :thumbup:


Thanks voor de complimenten we maken binnenkort wel effe een re-run, AVIO draaide zeker weten een bazen set en volgens mij hebben solutio & the i's ook nog paar nieuwe plaatjes gedraaid die er ook wel lekker op knalde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:46 
 

Mario bombario schreef:
IvoWII schreef:
Ik ben hier ook geweest! Het is dat ik er gratis heen kon anders was ik er niet heen geweest. Eindbazen van de dag natuurlijk AVIO, wat een set! Alle AVIO pareltjes die ik al een tijdje niet meer had gehoord voor bij gekomen en overige tracks die ze draaiden, allemachtig :drool: Hoogtepunt van de set was nog Bombs Away!! Die zag ik totaal niet aankomen. Verder draaiden ze sowieso nog Trauma, Destination Nowhere, Play the Games (make the rules edit), Guerilla Radio (am radio mix), In Between (I'm not euphoric mix), Put Your Hands Up For the Greatest Show on Earth (Mash-up), Mosquito, Stimulate Your Curiosity, WTF, Hypercontraction, Pounding Senses en Under Attack :woot: !! Ook nog genoten van Solutio & the I's, Crypsis en opvallend lekkere sets van Unchained en Gems!

Voor de rest was het geen bijzonder festival, vooral mensen uit de buurt die hier op af komen. Ik ben ook betijds weer naar huis gegaan :thumbup:


Thanks voor de complimenten we maken binnenkort wel effe een re-run, AVIO draaide zeker weten een bazen set en volgens mij hebben solutio & the i's ook nog paar nieuwe plaatjes gedraaid die er ook wel lekker op knalde :D


Klopt ja , hoorde een aantal onbekende lekkere plaatjes ^^ Benieuwd naar jullie re-run!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Prijsen: €40,-

Ik weet niet wat ik grappiger vind; de spelfout of het feit dat dit 40 euro heeft gekost om te mogen bezoeken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:51 
 
Hardtraxxer

IvoWII schreef:
Mario bombario schreef:
IvoWII schreef:
Ik ben hier ook geweest! Het is dat ik er gratis heen kon anders was ik er niet heen geweest. Eindbazen van de dag natuurlijk AVIO, wat een set! Alle AVIO pareltjes die ik al een tijdje niet meer had gehoord voor bij gekomen en overige tracks die ze draaiden, allemachtig :drool: Hoogtepunt van de set was nog Bombs Away!! Die zag ik totaal niet aankomen. Verder draaiden ze sowieso nog Trauma, Destination Nowhere, Play the Games (make the rules edit), Guerilla Radio (am radio mix), In Between (I'm not euphoric mix), Put Your Hands Up For the Greatest Show on Earth (Mash-up), Mosquito, Stimulate Your Curiosity, WTF, Hypercontraction, Pounding Senses en Under Attack :woot: !! Ook nog genoten van Solutio & the I's, Crypsis en opvallend lekkere sets van Unchained en Gems!

Voor de rest was het geen bijzonder festival, vooral mensen uit de buurt die hier op af komen. Ik ben ook betijds weer naar huis gegaan :thumbup:


Thanks voor de complimenten we maken binnenkort wel effe een re-run, AVIO draaide zeker weten een bazen set en volgens mij hebben solutio & the i's ook nog paar nieuwe plaatjes gedraaid die er ook wel lekker op knalde :D


Klopt ja , hoorde een aantal onbekende lekkere plaatjes ^^ Benieuwd naar jullie re-run!!


hahaha ja wat ik vond opvallen bij onze set dat mensen Deep Red van Activator echt vet vonden, mss was het enige min punt de klachten over het geluid maar ik heb daar eigenlijk geen problemen mee gehad jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mario bombario schreef:
mikeee schreef:
Mario bombario schreef:
Ja was hier vond t wel vet feestje

Mooi dat je je vermaakt hebt, waar heb je voornamelijk gestaan?


Eerst effe gedraaid ben een van de gasten van Unchained, daarna heb ik vooral rechtsvoor gestaan waar stond jij?

Voornamelijk ook hardstyle gestaan maar iig pas vanaf S&I. veel achter naast linker paal En op eind voor aan vlak voor podium
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
mikeee schreef:
Prijsen: €40,-

Ik weet niet wat ik grappiger vind; de spelfout of het feit dat dit 40 euro heeft gekost om te mogen bezoeken. :lol:

Prijs sloeg idd nergens op, early birth was ook 25 daar a 30 en dan over op 40... maar typ fouten maken doe ik altijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 16:45 
 
Hardtraxx Newbie

zoooo dit was vet!!!
had de eer samen met bouncing ball als laatste hardstyle act te draaien!
dit was onze track list:

1. The R3bels - Bionicle
2. Phrantic & Blackburn - in Your What
3. Revolutionz - Godz
4. Tartaros - B.O.O.M.
5. Chris One - Killshot
6. Exit Mind - No Looking Back
7. Exit Mind & Zirkum - The Shadow
8. Zany & The Beholder - Do You Want Heavy
9. Thera & Delete - Welcome
10. Titan - Born 2 Fight
11. Revolutionz - Darkness
12. Radical Redemption - Black Demon
13. Delete - Time Travel
14. Genox - Black is
15. Degos & Re-Done - Crisis
16. Radical Redemption - Devastation & Disorder
17. Degos & Re-Done - Outside The Box
18. Warface - Bloodshed
19. Art Of Fighters - Redemption

we zullen snel een re run doen!
nog mensen van hier deze set mee gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 17:25 
 
Hardtraxx Newbie

de laatste 20 minuten van onze set
https://www.youtube.com/watch?v=YJBDc22eI8E
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 10:38 
 
Hardtraxx Elite

Electric Punk schreef:
zoooo dit was vet!!!
had de eer samen met bouncing ball als laatste hardstyle act te draaien!
dit was onze track list:

1. The R3bels - Bionicle
2. Phrantic & Blackburn - in Your What
3. Revolutionz - Godz
4. Tartaros - B.O.O.M.
5. Chris One - Killshot
6. Exit Mind - No Looking Back
7. Exit Mind & Zirkum - The Shadow
8. Zany & The Beholder - Do You Want Heavy
9. Thera & Delete - Welcome
10. Titan - Born 2 Fight
11. Revolutionz - Darkness
12. Radical Redemption - Black Demon
13. Delete - Time Travel
14. Genox - Black is
15. Degos & Re-Done - Crisis
16. Radical Redemption - Devastation & Disorder
17. Degos & Re-Done - Outside The Box
18. Warface - Bloodshed
19. Art Of Fighters - Redemption

we zullen snel een re run doen!
nog mensen van hier deze set mee gemaakt?

Zeer dikke tracklist :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 13:05 
 
Hardtraxxer

IvoWII schreef:
Ik ben hier ook geweest! Het is dat ik er gratis heen kon anders was ik er niet heen geweest. Eindbazen van de dag natuurlijk AVIO, wat een set! Alle AVIO pareltjes die ik al een tijdje niet meer had gehoord voor bij gekomen en overige tracks die ze draaiden, allemachtig :drool: Hoogtepunt van de set was nog Bombs Away!! Die zag ik totaal niet aankomen. Verder draaiden ze sowieso nog Trauma, Destination Nowhere, Play the Games (make the rules edit), Guerilla Radio (am radio mix), In Between (I'm not euphoric mix), Put Your Hands Up For the Greatest Show on Earth (Mash-up), Mosquito, Stimulate Your Curiosity, WTF, Hypercontraction, Pounding Senses en Under Attack :woot: !! Ook nog genoten van Solutio & the I's, Crypsis en opvallend lekkere sets van Unchained en Gems!

Voor de rest was het geen bijzonder festival, vooral mensen uit de buurt die hier op af komen. Ik ben ook betijds weer naar huis gegaan :thumbup:


https://soundcloud.com/unchainedraw/unc ... eo-2013111
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2013 13:08 
 
Hardtraxxer



1. Zany & Ran-D feat. Nikkita - Son of Torture
2. Zany & Nitrouz - Lonely Dark
3. Frequencerz - Revolution (Live Edit)
4. Zany - Causing Hysteria
5. Noisecontrollers - Surge of Power
6. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black (E-Force Remix)
7. The Pitcher - Burn It
8. Activator - Deep red
9. Luna & E-Force - Masterclass
10. The R3belz - Run & Gun
11. Adaro - The Haunter Of The Dark
12. Chris One - Defqon 1 DJ Tool
13. Tatanka - Arabika
14. B-Front - Virus
15. Acti & Jajox - Satana
16. Blackburn - Stay Alert
17. Ran-D & Adaro - Under Attack
18. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
19. Digital Punk & B-Front - For The Girls
20. Amnesys - The Purest
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten