Meer setjes van 1,5 uur en minder artiesten vs zetten.
DJ Thera
Geck-o
Chris One
Phuture Noize
Radical Redemption
The Machine
Deze namen lijken mij heel vet! Zin in
Radical op dit feest lijkt mewrote:Delete
DJ Thera
Geck-o
Chris One
Phuture Noize
Radical Redemption
The Machine
Dit! Lange setjes minder dj's. Marketingtechnisch misschien wat minder interessant, maar dat zijn juist goede manieren waarin Shockerz zich kan onderscheiden! Of ALS er dan al B2B's zijn, probeer dan wat minder voorspelbaar te doen. Titan vs Chris One ofzo. Noisecontrollers vs B-Front ofzoiets. (en dat NC dan gewoon alleen platen als Night after Night mag draaienwrote:Meer setjes van 1,5 uur en minder artiesten vs zetten.
Mij niet, heb je zo een hok vol militanten ipv classics liefhebbers.wrote:Radical op dit feest lijkt mewrote:Delete
DJ Thera
Geck-o
Chris One
Phuture Noize
Radical Redemption
The Machine
Dat ook jawrote:Daarnaast heeft die keerl ook een partij baggermeuk gemaakt.. onvoorstelbaar
Surprise actwrote:Mij niet, heb je zo een hok vol militanten ipv classics liefhebbers.wrote: Radical op dit feest lijkt me
wrote:Meer setjes van 1,5 uur
Dit x oneindig!wrote:Meer setjes van 1,5 uur en minder artiesten vs zetten.
wrote:
En activator weer, maar dan later. Wat was dat een zieke set de vorige keer![]()
Eens!!! En solo! En 1,5 uur!!wrote:wrote:
En activator weer, maar dan later. Wat was dat een zieke set de vorige keer![]()
![]()
![]()
![]()
Wellicht eindelijk eens een kansje om deze live te horenwrote:The Geminizers zou inderdaad heel tof zijn.
Doe mij 't origineel maar dan. Deze kicks missen mij teveel kracht.wrote: View on YouTube
Hoewel hij misschien net te nieuw is...
Mag ook!wrote:Doe mij maar een Spoontech & Theracords hosting