Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
The Ace of Bass schreef:
Justinhafc schreef:
Iets met een The Magic Show hosting

Deze stages waar altijd zo goud! Ging altijd zo goed los! :loving:


:thumbsup:

OT: 100%% bij. Genesis moeten missen. Vorige editie was echt megga

Ik had de Qontinent in mn hoofd. Man wat was dat vet! Thera vs Geck-o. Geminizers... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben ff anders dan andere: Mijn verwachting is dat Psyko Punkz heel goed hier iets mee kan, zelf vind hun oude kicks heerlijk hard en Wietse draait altijd verrassend op Classic stages
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ik ben ff anders dan andere: Mijn verwachting is dat Psyko Punkz heel goed hier iets mee kan, zelf vind hun oude kicks heerlijk hard en Wietse draait altijd verrassend op Classic stages


Zeker waar! Kicks in 2 Follow en Ghostclass bijv. gaan harder dan menig artiest die hier vorige editie geboekt stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfoe, wensenlijstje...

B-Front
Delete Spoontech Set
Thera
Activator
Chris One
Frequencerz
Crypsis
Degos & Re-Done

Zomaar wat namen waarmee je mijn interesse zeker wekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears :whistle:

Noisecontrollers set met rauwere platen zou ook dik zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Dat A State of Trance komend jaar tegelijk valt met dit is echt enorm klote :( Ik wacht de Line-up nog even af, maar dat moet wel goedkomen met jullie denk ik!

ASOT is toch heel wat dikker dan dit feestje imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Titan vs Jack of Sound


Verder Thera vs Geck-O, The Geminizers, B-Front solo 1,5 of 2 uur, opnieuw iets met Seismic en TiLLT records want daar kan ik geen genoeg van krijgen,
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
SL8492 schreef:
Dat A State of Trance komend jaar tegelijk valt met dit is echt enorm klote :( Ik wacht de Line-up nog even af, maar dat moet wel goedkomen met jullie denk ik!

ASOT is toch heel wat dikker dan dit feestje imo.

Ben je hier geweest? Puur uit nieuwsgierigheid, ben zelf namelijk nooit op ASOT geweest dus kan niet vergelijken maar dit was voor heel veel mensen volgens mii een van de betere feestjes van ‘t jaar :P

M’n verlanglijstje voor de line-up:

Bionicle
Noisecontrollers
Frontliner
The Geminizers
Chris One (solo DJ set)
The Machine (solo DJ set)
Sasha F
Thera (live)
Degos & Re-Done vs Titan
Delete
Solutio (als het & The I’s zou zijn zou ik 100 euro voor een kaartje betalen maar zal wel nier mogelijk zijn)
Geck-O
Zatox (met goede briefing)
Radical Redemption
B-Front
Max Enforcer & The Beholder
The Pitcher
Waverider
Deetox
Revolution
Phrantic
Phuture Noize
Blackburn
Main Concern
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hoxyz schreef:
SL8492 schreef:
Dat A State of Trance komend jaar tegelijk valt met dit is echt enorm klote :( Ik wacht de Line-up nog even af, maar dat moet wel goedkomen met jullie denk ik!

ASOT is toch heel wat dikker dan dit feestje imo.

Ben je hier geweest? Puur uit nieuwsgierigheid, ben zelf namelijk nooit op ASOT geweest dus kan niet vergelijken maar dit was voor heel veel mensen volgens mii een van de betere feestjes van ‘t jaar :P


Kan me hier in vinden, ik heb zelf niet zo veel met Trance, maar Origins was dit jaar echt geweldig. En voor mij persoonlijk een grotere nostalgie factor dan de 'normale'/euforische classics, qua ervaring met feesten in de afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 01:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben niet naar Origins geweest nee. Al zag het er wel super vet uit, ben ik afgelopen jaar voor het eerst naar ASOT geweest na het bezoeken van tig hardstyle/core feestjes. En was ASOT me toch wel een ervaring apart.

Het zijn wellicht twee feestjes die niet te vergelijken zijn. Tijdens ASOT loop je rond met tientallen duizenden mensen. Maar was toch zeker wel het vetste indoor feestje waar ik tot nu toe ben geweest. Al helemaal omdat trance van de radar aan het verdwijnen is, en classic feestjes juist booming zijn op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 02:48 
 
Hardtraxx Veteran

Echter was origins vorige jaar een rawclassic feest. Op dat moment, en nog steeds misschien wel, een uniek concept binnen de classic 'hype'.

Origin is ook voor mij dit jaar veruit het beste indoor feest geweest en ik weet zeker dat er in de rest van 2018 niks overheen gaat. Natuurlijk speelt nostalgie een rol in mijn oordeel maar feit blijft wel dat de totaalbeleving tot nu toe bij verre nie evenaart is, welk feest dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 08:33 
 
Hardtraxx Veteran

Phrantic bitta :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 08:55 
 
Hardtraxxer

Radical Redemption en dan gewoon een dj set.
Titan & High voltage vond ik een van de hoogtepunten bij genenis :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pavo & Zany
Activator
Thera
Degos & Re-Done
Phrantic
Delete
Sasha F
Chris One
Geck-O
Titan
Dark Oscillators
B-Front
The Geminizers
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 10:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Pavo & Zany
Activator
Thera
Degos & Re-Done
Phrantic
Delete
Sasha F
Chris One
Geck-O
Titan
Dark Oscillators
B-Front
The Geminizers

Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Pavo & Zany
Activator
Thera
Degos & Re-Done
Phrantic
Delete
Sasha F
Chris One
Geck-O
Titan
Dark Oscillators
B-Front
The Geminizers

Delete vervangen voor Prefix & Density en The Machine er nog bij, en dan is ie perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Dat A State of Trance komend jaar tegelijk valt met dit is echt enorm klote :( Ik wacht de Line-up nog even af, maar dat moet wel goedkomen met jullie denk ik!


Hier baal ik ook enorm van :cry: . Vooralsnog gaat mijn voorkeur wel uit naar A State Of Trance denk ik, maar natuurlijk eerst beide line-ups afwachten. Misschien anders beide pakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Phuture Noize


Goeie inderdaad! Dat is echt een naam die nog nooit een classics set heeft gedaan, maar hij stond er wel voor open volgens de Q&A.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 11:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Iets met een The Magic Show hosting ofzo voor zaal 2 zou ook wel vet zijn. Die podcast was in die tijd helemaal de shit

Ja, zou heel tof zijn!! The Geminizers, Kodex, Chris One, The Machine, Tartaros, Sasha F, Mind.Illusion ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ik ben ff anders dan andere: Mijn verwachting is dat Psyko Punkz heel goed hier iets mee kan, zelf vind hun oude kicks heerlijk hard en Wietse draait altijd verrassend op Classic stages


Jaaaaa :loving: Psyko Punkz kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Fuzzylogic schreef:
Phuture Noize


Goeie inderdaad! Dat is echt een naam die nog nooit een classics set heeft gedaan, maar hij stond er wel voor open volgens de Q&A.


Stond samen met B-Front in zaal 2 van de Tijdmachine in de HMH een Classics set te draaien. Die overigens kneiter dik was :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:

M’n verlanglijstje voor de line-up:


Main Concern

Deze mannen erbij zou ook zo vet zijn. Pakken er ook altijd leuke onverwachte platen bij (decibel en q-base nog als voorbeelden) en snappen het qua oudere platen ook zeker volgens mij. Maarja, of het 'grote' publiek er op zitten te wachten weet ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Wavolizer kan, dan Main Concern ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 15:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

THE MACHINE
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoxyz schreef:
Ik ben niet naar Origins geweest nee. Al zag het er wel super vet uit, ben ik afgelopen jaar voor het eerst naar ASOT geweest na het bezoeken van tig hardstyle/core feestjes. En was ASOT me toch wel een ervaring apart.

Het zijn wellicht twee feestjes die niet te vergelijken zijn. Tijdens ASOT loop je rond met tientallen duizenden mensen. Maar was toch zeker wel het vetste indoor feestje waar ik tot nu toe ben geweest. Al helemaal omdat trance van de radar aan het verdwijnen is, en classic feestjes juist booming zijn op het moment.

Dan kun je toch ook niet stellen ASOT veel dikker is dan dit feestje :lol: Dat je ASOT heel vet vond dat kan, maar als je hier niet geweest bent kun je niet zeggen dat het minder vet was dan ASOT :P Net zoals ik niet kan zeggen dat dit vetter was dan ASOT.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten