Rickzel schreef:
Silvio Aquila schreef:
makrooy schreef:
Met alle classic feesten en areas heb ik de periode voor 2012 wel genoeg gehoord laatste jaren.
Wel spijtig, want er zo nog zoveel ontelbare goeie tracks die je nooit hoort op die feestjes...
Je kan exact hetzelfde zeggen over de periode 2012 tot 2016.
Vraag me uberhaupt af hoelang classics feesten nog succesvol zijn, de oude garde jankt over de jaartallen die gedraaid worden en de nieuwe generatie kent geen reet meer van voor 2015.
Dat is misschien hoe jij het ervoer maar in mijn kringen zijn er juist veel jongere gasten die verder terug kijken dan 2013 ipv het heden omdat de stijl ze gewoon beter ligt.
Je ziet het aan de hoeveelheid feesten, snelheid dat het uitverkocht raakt en drukte dat het nog altijd populair is dat zelfs artiesten die het zowaar afgezworen hebben om hun 'eerdere' kwaliteit tracks af te spelen toch even een classic set te doen. En je ziet ze vervolgens ook knetter hard genieten.
Bijv ook de vorige VWAB, best wat platen die minder populair zijn, artiesten die minder populair zijn dan de gemiddelde headhunterz, noisecontrollers, wildstylez etc liefhebbers en alsnog word er gigantisch meegeschreeuwd.