Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Als HV opent met Bombs Away valt de halve zaal flauw denk ik xd

Ik moet dit echt nog eens live horen want als ik hem thuis luister snap ik echt helemaal niks van al die heisa om die plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
ErikZ schreef:
Als HV opent met Bombs Away valt de halve zaal flauw denk ik xd

Ik moet dit echt nog eens live horen want als ik hem thuis luister snap ik echt helemaal niks van al die heisa om die plaat


ASIIIIII ????
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ACIIIIIIIIID
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
ACIIIIIIIIID


ah weet ik ook na 10 jaar wat ze precies zeggen thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elke keer dat ik die plaat hoor denk ik terug aan het gesnoei op XQ B-Front. Man wat was dat mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
ErikZ schreef:
Als HV opent met Bombs Away valt de halve zaal flauw denk ik xd

Ik moet dit echt nog eens live horen want als ik hem thuis luister snap ik echt helemaal niks van al die heisa om die plaat


Weet nog wel deze tijdens XQ B-Front en De Tijdmachine in de HMH, hallo zeg. Imo een van de hardste platen in Hardstyle land
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Remi schreef:
ACIIIIIIIIID


ah weet ik ook na 10 jaar wat ze precies zeggen thanks


HATSEEEEE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:27 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
ErikZ schreef:
Als HV opent met Bombs Away valt de halve zaal flauw denk ik xd

Ik moet dit echt nog eens live horen want als ik hem thuis luister snap ik echt helemaal niks van al die heisa om die plaat

Een van mn favo platen aller tijden, maar de eerste keer dat ik hem live hoorde was tijdens loudness 2013 klokgebouw, Wavolizer gooide hem toen. Ik wist niet waar ik het zoeken moest, die kicks gaan echt verschrikkelijk hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:33 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Elke keer dat ik die plaat hoor denk ik terug aan het gesnoei op XQ B-Front. Man wat was dat mooi.


Stond toen net met 4 bier in me handen gvd

Gelukkig Delete deze een paar keer horen draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:41 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We weten gewoon niet wat we moeten zeggen. De reacties zijn werkelijk waar overweldigend. Dat de kaartverkoop ook zo hard gaat hadden we nooit durven dromen.

Bedankt, bedankt, bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
The Beholder draait ook op Supremacy.

Ah oke, dat wist ik niet, dan wordt het lastig om hem hier ook te hebben staan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 23:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hardstyle/broken-balance-origins-we-hebben-er-zin-in-t61747.html

Warmup!

Toen ik de LU zag gelijk t spul gepakt en bezig gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Joey schreef:
Elke keer dat ik die plaat hoor denk ik terug aan het gesnoei op XQ B-Front. Man wat was dat mooi.


Stond toen net met 4 bier in me handen gvd

Gelukkig Delete deze een paar keer horen draaien

Hij mixte hem alleen altijd zo snel uit, maar toch blijft het tof om hem te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
https://forum.hardtraxx.com/hardstyle/broken-balance-origins-we-hebben-er-zin-in-t61747.html

Warmup!

Toen ik de LU zag gelijk t spul gepakt en bezig gegaan :P

Super dik! Was net al aan het zoeken geweest om zoiets te luisteren, heel erg fijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 00:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow dit is prettig thuiskomen :drool: Ik denk maar dat ik mijn kaart voor Reverze ga verkopen, het kan alleen maar tegenvallen na dit feest. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Holy fuck, wat een bizar vette line up zeg. Misschien wel de dikste line up die ik ooit op een feest met slechts 2 zalen gezien heb :drool:. Ook gewoon Wavolizer boeken, stelletje bazen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 00:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Dat de kaartverkoop ook zo hard gaat hadden we nooit durven dromen.
Bedankt, bedankt, bedankt!

Het is jullie echt gegund :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 00:20 
 
Hardtraxx Elite

Shockerz-Events schreef:
We weten gewoon niet wat we moeten zeggen. De reacties zijn werkelijk waar overweldigend. Dat de kaartverkoop ook zo hard gaat hadden we nooit durven dromen.

Bedankt, bedankt, bedankt!


Daar maken jullie het zelf naar!
Jullie bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 00:56 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
https://forum.hardtraxx.com/hardstyle/broken-balance-origins-we-hebben-er-zin-in-t61747.html

Warmup!

Toen ik de LU zag gelijk t spul gepakt en bezig gegaan :P

Als ik formula wil horen. Welke set raad je me aan.
Wavolizer of blackburn wellicht? Verwacht hem niet zo gauw in de hoofdzaal, wellicht met C1..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettend gaaf en verdiend voor deze organisatie dat de kaartverkoop hard gaat! De line-ups die zo goed zijn en ook hoe alles geregeld wordt, hoe dicht ze op de artiesten proberen te zitten en vooral hun durf om ook minder bekende namen te boeken in plaats van voor de makkelijkst verkopende opties te kiezen. Ik hoop echt heel erg dat dit feest aanslaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 01:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
https://forum.hardtraxx.com/hardstyle/broken-balance-origins-we-hebben-er-zin-in-t61747.html

Warmup!

Toen ik de LU zag gelijk t spul gepakt en bezig gegaan :P

Als ik formula wil horen. Welke set raad je me aan.
Wavolizer of blackburn wellicht? Verwacht hem niet zo gauw in de hoofdzaal, wellicht met C1..

C1 staat live dus daar sowieso niet. Frequencerz draaide hem toen wel een poosje, dus wie weet. Uit zaal 2 heb ik D&R en Thera hem vroeger ook wel eens horen draaien als ik me niet vergis.

@Shockerz

Is die set van Project Exile trouwens enkel Catatonic Overload werk of gewoon een set zoals die vroeger door Catatonic Overload gedraaid had kunnen worden, inclusief tracks van andere artiesten? God wat kijk ik daar naar uit trouwens, tracks als Peace Of Mind, Goddamn, Overtime, Rotten From The Inside en noem allemaal maar op horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 01:58 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
RTM93 schreef:
Broken Balance schreef:
https://forum.hardtraxx.com/hardstyle/broken-balance-origins-we-hebben-er-zin-in-t61747.html

Warmup!

Toen ik de LU zag gelijk t spul gepakt en bezig gegaan :P

Als ik formula wil horen. Welke set raad je me aan.
Wavolizer of blackburn wellicht? Verwacht hem niet zo gauw in de hoofdzaal, wellicht met C1..

C1 staat live dus daar sowieso niet. Frequencerz draaide hem toen wel een poosje, dus wie weet. Uit zaal 2 heb ik D&R en Thera hem vroeger ook wel eens horen draaien als ik me niet vergis.

@Shockerz

Is die set van Project Exile trouwens enkel Catatonic Overload werk of gewoon een set zoals die vroeger door Catatonic Overload gedraaid had kunnen worden, inclusief tracks van andere artiesten? God wat kijk ik daar naar uit trouwens, tracks als Peace Of Mind, Goddamn, Overtime, Rotten From The Inside en noem allemaal maar op horen :love:

Och ja, was ik Kats alweer vergeten.
Freqz draaide de VIP edit een tijdje. DNR is inderdaad denk ik ook wel een kanshebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 02:05 
 
Hardtraxxer

En anders High Voltage wel, heb hem ook wel eens formula horen draaien. Vorig jaar nog op de nightparty tijdens defqon, geweldig was dat. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever Fuck The Formula. Verdomme geniale plaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Steffnov schreef:
Dit is eigenlijk gewoon Loudness 2011/12 all over again :P niks mis mee natuurlijk, zeker aanwezig. Hopen dat het geluid in de 2e zaal ook goed is.

In die periode ging (mocht) ik nog niet naar feesten, dus helemaal mooi dit. Deze line-up is gewoon alles wat ik wil en meer, helemaal omdat ik de huidige raw steeds minder leuk vind. En vooral Wavolizer top, dat ik dat nog mag meemaken :lol:

Shockerz-Events :worship: :worship: :worship: :worship:

Precies dit. Hulde! The hype is real. Hopen dat dit concept aan slaat (kan vast niet anders :thumbsup: )
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten