Lekker de raw verdedigen jullie hahaha

Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Nu al keuzestress 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Ik ben even sprakeloos. Ik had dit niet verwacht. In de verste verte niet. Was met de helft al tevreden.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Got it, thanks!wrote:Nu al via de site https://www.originsofhardstyle.nl/wrote:Wanneer is die early bird verkoop? Hoelaat? Gister vergeten mn ticket te halen...
Heilige poep wat een top lineup!

-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik heb trouwens heel Hardtraxx nog nooit zo enthousiast gezien bij de bekendmaking van een line-up

Dat gaat ook het enige minpuntje aan dit feest worden. Niet kunnen kiezen waar naartoewrote:Nu al keuzestress
Dit! Normaal moet ik bijkomen van een feest, nu moet ik al bijkomen van de line up release. Wat gaat dit een mooie dag worden!wrote:Ik ben even sprakeloos. Ik had dit niet verwacht. In de verste verte niet. Was met de helft al tevreden.
wrote:Jezus Christus wat een line-up, dit wordt me toch een geweldig feest![]()
![]()
Solutio & The I's zal niet gebeuren maar goed met Psyched zal de trackkeuze TiLLT! zijn dus niet anderswrote:Had 'ik hoop dat' inmiddels al gewijzigd naar 'ik ga er wel vanuit dat'.wrote:Denk het niet hoor!!wrote:Epic lineup!![]()
Helaas geen Solutio & The I's/Psyched, maar kijk ontzettend uit naar de TILLT set van Psyched. Hoop dat ie wel wat solutio & the i's platen gaat gooien!
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 9 minutes ago
Kaarten are inside!
Ook echt blij dat er een Minus Is More set wordt gedraaid
Nu hopelijk een fijne timetable zodat ik Thera, D&R en in dit geval The I's kan zijn area 2
Ook echt blij dat er een Minus Is More set wordt gedraaid
Nu hopelijk een fijne timetable zodat ik Thera, D&R en in dit geval The I's kan zijn area 2
Last edited by Pipa on , edited 1 time in total.
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Komt ook omdat je ook bij elke naam weet dat ze heel anders zullen draaien dan ze tegenwoordig doen, mits iedereen zich natuurlijk aan het concept houd, maar daar kun je wel van uitgaan. Jezus wat heb ik hier zin in!wrote:Ik heb trouwens heel Hardtraxx nog nooit zo enthousiast gezien bij de bekendmaking van een line-up![]()
Maarrrr door de hoeveelheid goede namen zal de drukte wel lekker verspreid zijn over de zalen 
Kaartje binnen. Volgens mij lijkt me dit wel een feest om wat hardtraxxers te ontmoeten 
Toen ik de line-up las dacht ik dat het voor een raw feest was
Line-up is echt mega geweldig, act van de dag word toch wel dj broodje sate en mc beenham
Line-up is echt mega geweldig, act van de dag word toch wel dj broodje sate en mc beenham
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Hehwrote:Toen ik de line-up las dacht ik dat het voor een raw feest was![]()
Dit is eigenlijk gewoon Loudness 2011/12 all over again
niks mis mee natuurlijk, zeker aanwezig. Hopen dat het geluid in de 2e zaal ook goed is.
Deze line-up
. Snel kaarten halen yasssss. Ik mis alleen delete overigens. Dat had het helemaal
Afgemaakt (vooral omdat formula in de trailer zat verwachte ik die wel)
Hulde voor de organisatie
Geweldig
Geweldig
Last edited by maikelo on , edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
In het beginsel is het ook wel een raw feest. Dit is de periode waarin de kloof die we vandaag de dag kennen is ontstaan door de artiesten van die tijd. Toen we het nog duistere hardstyle noemden bij ons in de groep.wrote:Toen ik de line-up las dacht ik dat het voor een raw feest was![]()
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 21 days ago
Delete zit dan in Australiëwrote:Deze line-up![]()
. Snel kaarten halen yasssss. Ik mis alleen delete overigens. Dat had het helemaal
Gvd nu jank ik al helemaal dat ik hier niet bij kan zijn