W t f doe eens normaal. Deze lineup pfff

Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
WTF
Dit maakt zeker kans om het jaarlijkse uitje naar Reverze te schappen

-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Epic lineup!
Helaas geen Solutio & The I's/Psyched, maar kijk ontzettend uit naar de TILLT set van Psyched. Ik ga er wel van uit dat ie wat solutio & the i's platen gaat gooien!
Helaas geen Solutio & The I's/Psyched, maar kijk ontzettend uit naar de TILLT set van Psyched. Ik ga er wel van uit dat ie wat solutio & the i's platen gaat gooien!
Last edited by alexxie on , edited 1 time in total.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Pffff de tering!
Denk het niet hoor!!wrote:Epic lineup!![]()
Helaas geen Solutio & The I's/Psyched, maar kijk ontzettend uit naar de TILLT set van Psyched. Hoop dat ie wel wat solutio & the i's platen gaat gooien!
Ik wilde gaan benoemen welke acts ik waarschijnlijk echt vet ga vinden maar dan kan ik de hele line-up noemen.
Wat dik zeg.

Wat dik zeg.
Jezus wat sick dit, bijna perfect gewoon
Catatonic Overload 
Kaarten binnen!
Kaarten binnen!
Last edited by Pommer on , edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Enige die miste van m'n shortlist is the machine. Verder rete rete dik. Dit wordt zo dik. Ook minus is more set er gewoon bij. Oi Oi.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Wanneer is die early bird verkoop? Hoelaat? Gister vergeten mn ticket te halen...
Kansmaker voor beste feest ooit dit. Organisatie + locatie + bekenden + gezelligheid + deze lineup is zo absurd vet! Dikke hulde voor de organisatie.

Jezus Christus wat een line-up, dit wordt me toch een geweldig feest

-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
HOLY TITS! Wat een lineup!
Wordt een flink dagje maaien zo te zien 
-
AHardtraxxer
- 257 posts member since 2013
- last seen Jan 2020
Had 'ik hoop dat' inmiddels al gewijzigd naar 'ik ga er wel vanuit dat'.wrote:Denk het niet hoor!!wrote:Epic lineup!![]()
Helaas geen Solutio & The I's/Psyched, maar kijk ontzettend uit naar de TILLT set van Psyched. Hoop dat ie wel wat solutio & the i's platen gaat gooien!
Is dat mij betreft ook wel onmisbaar in deze periode. Heel vetwrote:Ook minus is more set er gewoon bij. Oi Oi.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
HOE GA IK HIER NU TUSSEN DE SETJES KUNNEN KIEZEN.
Ik vind dat dit feest twee keer moet worden gehouden. Dan kan ik allebei de zalen meemaken.
Ik vind dat dit feest twee keer moet worden gehouden. Dan kan ik allebei de zalen meemaken.
Nu al via de site https://www.originsofhardstyle.nl/wrote:Wanneer is die early bird verkoop? Hoelaat? Gister vergeten mn ticket te halen...