Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Zie nu pas dat Geck-O 1,5 uur draait :drool: Mis dan wel Freqz :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Origins timetable als lockscreen achtergrond gezet. Iedere keer als ik op mijn gsm kijk blijft de hype maar stijgen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Shockerz heeft de tijdsetting vastgezet tussen 2008 en 2012 met uitzondering voor enkele uitschieters in 2013.
Degos & Redone houden zelf bijvoorbeeld de grens echt op 2012. Ik hoop dat de anderen er ook net zo strak op zitten. Aan de organisatie kan het niet liggen want die zouden de artiesten briefen. Wat dacht jij zelf dan Zeke, dat dit een allround raw feest was?

Ik heb het idee dat veel meer mensen dit denken namelijk.


Ik open dit topic vandaag pas voor het eerst.
Oke, de titel The Darker Side of Classics vertelt eigenlijk wel genoeg.

Maar de track Ultrasonic - Ultrabass deed me dan weer vermoeden dat het om early hardstyle ging a la 2002 - 2005.
Toen maar wat warmup mixjes geluisterd op youtube, en snap nu wel de bedoeling.
Dan blijft het inderdaad vreemd dat ook hier de term Raw aan wordt gehangen. Aangezien in die periode gewoon alles nog hardstyle was. De ene dj draaide gewoon wat 'hardere' tracks dan de ander.

Maar ik snap ook wel dat dit een interessant concept kan zijn om de vergeten classics te draaien, aangezien op de tijdmachine-achtige feestjes altijd dezelfde hits voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rutgerrrw schreef:
Remi schreef:
Ik zie dat biertje zaterdag wel verschijnen he :thumbup:


Houwersje schreef:
Rutgerrrw schreef:
Mocht iemand nog een kaart over hebben dan hou ik me aanbevolen! Tegen een biertje uiteraard :beer:


Lekker op tijd weer, Rudi :lol:


Haha heb eigenlijk nog een andere verplichting staan, maar kan het toch niet over m'n hart krijgen om dit te missen man. :$

@Remi als ie nog beschikbaar is dan kun je hem zaterdag verwachten :beer:

Ik heb je een PM gestuurd. Er is nog een kaartje over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
RTM93 schreef:
Shockerz heeft de tijdsetting vastgezet tussen 2008 en 2012 met uitzondering voor enkele uitschieters in 2013.
Degos & Redone houden zelf bijvoorbeeld de grens echt op 2012. Ik hoop dat de anderen er ook net zo strak op zitten. Aan de organisatie kan het niet liggen want die zouden de artiesten briefen. Wat dacht jij zelf dan Zeke, dat dit een allround raw feest was?

Ik heb het idee dat veel meer mensen dit denken namelijk.


Ik open dit topic vandaag pas voor het eerst.
Oke, de titel The Darker Side of Classics vertelt eigenlijk wel genoeg.

Maar de track Ultrasonic - Ultrabass deed me dan weer vermoeden dat het om early hardstyle ging a la 2002 - 2005.
Toen maar wat warmup mixjes geluisterd op youtube, en snap nu wel de bedoeling.
Dan blijft het inderdaad vreemd dat ook hier de term Raw aan wordt gehangen. Aangezien in die periode gewoon alles nog hardstyle was. De ene dj draaide gewoon wat 'hardere' tracks dan de ander.

Maar ik snap ook wel dat dit een interessant concept kan zijn om de vergeten classics te draaien, aangezien op de tijdmachine-achtige feestjes altijd dezelfde hits voorbij komen.

Niet mee eens, want de scheiding werd toen al wel ingezet door de artiesten die in deze line up staan. Anders had je hier wel Noisecontrollers, wildstylez & Frontliner e.d. kunnen zetten. Dit is gewoon Classic raw. in feite zegt de naam het inderdaad al. Daarom verbaas ik mij nog over de onwetendheid onder de potentiƫle bezoekrs. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad wat RTM zegt, er waren toen ook al feesten als Euphoria en Loudness dus het 'verschil' was toen al redelijk gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja hallo lui kallum ik ga mooi naar Catatonic Overload setje om 19:00 ik zie de rest vanzelf daar wel moiiiiiiiiiii
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 15:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
ja hallo lui kallum ik ga mooi naar Catatonic Overload setje om 19:00 ik zie de rest vanzelf daar wel moiiiiiiiiiii


Daar komt begodverdomd niks van in!1!1!!1i1!i
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 16:07 
 
Organisator
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik ken dit feestje niet hoor.. maar wat is het concept dan? Die Ultrasonic track doet me denken aan de gouwe 2003 tijd.


Origins richt zich op de beginjaren van de duistere (noem het even 'raw') hardstyle. Deze stroming begon rond 2009/2010 behoorlijk in populariteit toe te nemen, niet alleen in fans maar ook in aangesloten artiesten en dus muziek.

We hebben dus artiesten geboekt die hier aan bij hebben gedragen (of ze nou toen al bezig waren of toen begonnen). Natuurlijk gaan zij hun eigen en collega, duistere, tracks uit die tijd draaien, maar zij zullen ook (enkele) tracks draaien die voor hen een inspiratie of een hoeksteen zijn geweest voor het ontwikkelen van deze stijl. Die tracks zijn ouder dan die tijd.

We richten ons, om het voor bezoekers en artiesten makkelijker te maken, op 'raw' hardstyle uit 2008 - 2012, maar een track als 'High Voltage - Bombs Away' komt uit 2002 en bevat zeker wel de wat hardere hardstyle sound die zou passen op Origins, al zou het niet alleen zijn omdat deze track voor velen een inspiratie is geweest.


zeke schreef:
Maar ik snap ook wel dat dit een interessant concept kan zijn om de vergeten classics te draaien, aangezien op de tijdmachine-achtige feestjes altijd dezelfde hits voorbij komen.


Niet per se vergeten classics, meer de duistere classics :). We zijn op zoek naar een mooie balans tussen hits en vergeten pareltjes.


RTM93 schreef:
Wat dacht jij zelf dan, dat dit een allround raw feest was? Ik heb het idee dat veel meer mensen dit denken namelijk.


Dat is exact de reden waarom we ervoor hebben gekozen om de term 'raw' uiteindelijk aan het evenement te hangen (Origins of Raw). Dit wilden we liever voorkomen, maar het was niet helemaal duidelijk voor mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

shockerz oewist
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
RTM93 schreef:
Wat dacht jij zelf dan, dat dit een allround raw feest was? Ik heb het idee dat veel meer mensen dit denken namelijk.


Dat is exact de reden waarom we ervoor hebben gekozen om de term 'raw' uiteindelijk aan het evenement te hangen (Origins of Raw). Dit wilden we liever voorkomen, maar het was niet helemaal duidelijk voor mensen.


Ik vrees dat je naderhand genoeg rawboys gaat krijgen die er alsnog over klagen dat er alleen maar "oud spul" werd gedraaid...geef het vast als tip, niet naar luisteren. Die vallen toch al niet meer te redden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik vrees dat je naderhand genoeg rawboys gaat krijgen die er alsnog over klagen dat er alleen maar "oud spul" werd gedraaid...geef het vast als tip, niet naar luisteren. Die vallen toch al niet meer te redden.


zou ik wel echt erg vinden...ga dan gewoon niet. Volgens mij is nu toch echt wel duidelijk wat dit feest inhoudt. Genoeg echte liefhebbers die wel willen gaan maar geen kaartje hebben nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 17:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Shockerz-Events schreef:
RTM93 schreef:
Wat dacht jij zelf dan, dat dit een allround raw feest was? Ik heb het idee dat veel meer mensen dit denken namelijk.


Dat is exact de reden waarom we ervoor hebben gekozen om de term 'raw' uiteindelijk aan het evenement te hangen (Origins of Raw). Dit wilden we liever voorkomen, maar het was niet helemaal duidelijk voor mensen.


Ik vrees dat je naderhand genoeg rawboys gaat krijgen die er alsnog over klagen dat er alleen maar "oud spul" werd gedraaid...geef het vast als tip, niet naar luisteren. Die vallen toch al niet meer te redden.


Standrechtelijke executie kunnen die van mij krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Steffnov schreef:
Ik vrees dat je naderhand genoeg rawboys gaat krijgen die er alsnog over klagen dat er alleen maar "oud spul" werd gedraaid...geef het vast als tip, niet naar luisteren. Die vallen toch al niet meer te redden.


zou ik wel echt erg vinden...ga dan gewoon niet. Volgens mij is nu toch echt wel duidelijk wat dit feest inhoudt. Genoeg echte liefhebbers die wel willen gaan maar geen kaartje hebben nu.


Nou ja, neem Zeke op de vorige pagina. Niks ten nadele van hem trouwens (als je het verder niet hebt gevolgd en geen kaart hebt, kan dat prima), maar die wist ook niet tot vandaag wat voor feest het was. Zullen er vast genoeg zijn die een kaart hebben gekocht omdat ze hebben gehoord dat het "een leuk raw feest" is. Dat zijn ook de types die gewoon MM en Warface tracks in de comments op FB gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zullen er vast genoeg zijn die een kaart hebben gekocht omdat ze hebben gehoord dat het "een leuk raw feest" is. Dat zijn ook de types die gewoon MM en Warface tracks in de comments op FB gooien.


Houwersje schreef:
Standrechtelijke executie kunnen die van mij krijgen.


Dan graag dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Steffnov schreef:
Ik vrees dat je naderhand genoeg rawboys gaat krijgen die er alsnog over klagen dat er alleen maar "oud spul" werd gedraaid...geef het vast als tip, niet naar luisteren. Die vallen toch al niet meer te redden.


zou ik wel echt erg vinden...ga dan gewoon niet. Volgens mij is nu toch echt wel duidelijk wat dit feest inhoudt. Genoeg echte liefhebbers die wel willen gaan maar geen kaartje hebben nu.

Ik denk dat alle echte liefhebbers al lang hun kaart hadden hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Ik vrees dat je naderhand genoeg rawboys gaat krijgen die er alsnog over klagen dat er alleen maar "oud spul" werd gedraaid...geef het vast als tip, niet naar luisteren. Die vallen toch al niet meer te redden.

Hier ga ik wel vanuit ja! Maar daar ga ik niet van wakker liggen. Wat zal ik een mooi feest hebben zaterdag en met mij gelukkig velen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Shockerz-Events schreef:
RTM93 schreef:
Wat dacht jij zelf dan, dat dit een allround raw feest was? Ik heb het idee dat veel meer mensen dit denken namelijk.


Dat is exact de reden waarom we ervoor hebben gekozen om de term 'raw' uiteindelijk aan het evenement te hangen (Origins of Raw). Dit wilden we liever voorkomen, maar het was niet helemaal duidelijk voor mensen.


Ik vrees dat je naderhand genoeg rawboys gaat krijgen die er alsnog over klagen dat er alleen maar "oud spul" werd gedraaid...geef het vast als tip, niet naar luisteren. Die vallen toch al niet meer te redden.


Oh die gaan er zeker zijn.

Na een Qlubtempo in de HMH hoorde ik een gast in de metro ook zeggen dat ie er niks aan vond omdat er alleen maar 'vage hardstyle werd gedraaid'. :x Die had dus van te voren ook geen idee waar ie heen ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar ik snap dat niet... zal misschien aan mij liggen hoor maar je checked toch waar je heen gaat? Ook al ga je naar een 'wat onbekender' feest, dan nog check je toch, aangezien je ook best wat geld uitgeeft aan kaartjes en derg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je echt fan ben en er continue mee bezig ben wel ja.
Maar er zijn zat gasten die gewoon een avondje weg gaan, of met een paar vrienden meegaan en geen idee hebben wat het precies voor feestje is. Boeit ze ook niet. Pillen vreten en stampen maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Steffnov schreef:

Ik vrees dat je naderhand genoeg rawboys gaat krijgen die er alsnog over klagen dat er alleen maar "oud spul" werd gedraaid...geef het vast als tip, niet naar luisteren. Die vallen toch al niet meer te redden.

Hier ga ik wel vanuit ja! Maar daar ga ik niet van wakker liggen. Wat zal ik een mooi feest hebben zaterdag en met mij gelukkig velen.

Oh, individueel maak ik me daar ook niet druk om, maar het kan een organisatie wel afschrikken om met zo'n concept door te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Steff je gaat mij niet vertellen dat Shockerz schrikt van die paar berichten op FB vs dit topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Steff je gaat mij niet vertellen dat Shockerz schrikt van die paar berichten op FB vs dit topic?


'Wij', als ik het zo mag noemen, verschillen qua smaak en verwachtingen van feesten zo enorm hard met de gemiddelde bezoeker. Dit topic is dus totaal niet representatief voor het overgrote deel van de hardstyle luisterende bevolking. Waarbij facebook dit meer is, ook al heb je bij facebook veelal sprake van een 'loud minority'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Shockerz-Events schreef:
RTM93 schreef:
Wat dacht jij zelf dan, dat dit een allround raw feest was? Ik heb het idee dat veel meer mensen dit denken namelijk.


Dat is exact de reden waarom we ervoor hebben gekozen om de term 'raw' uiteindelijk aan het evenement te hangen (Origins of Raw). Dit wilden we liever voorkomen, maar het was niet helemaal duidelijk voor mensen.


Ik vrees dat je naderhand genoeg rawboys gaat krijgen die er alsnog over klagen dat er alleen maar "oud spul" werd gedraaid...geef het vast als tip, niet naar luisteren. Die vallen toch al niet meer te redden.

Mondkapjes en kickrollers incoming :sick:
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten