De enige rede dat jij links vooraan kwam bij VWAB was omdat ik jou er ook naar toe begeleidewrote:19 uur Pommer... moet ik je tegen die tijd weer uit komen leggen wat links en rechts is?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
CHardtraxxer
- 81 posts member since 2015
- last seen Nov 2020
De mensen waar ik normaal mee meerijd, zijn helaas afgehaakt. Het zou alleen zo zonde zijn om hier niet tot het einde te kunnen blijven! Is er iemand die een plekje in zijn auto over heeft richting Utrecht stad? Benzine en een biertje worden natuurlijk vergoed 
Zou de topicstarter de tt in de beginpost kunnen plaatsen?
Misschien lastig te beantwoorden maar wat kan ik verwachten bij een Tillt/Seismic set van DP en een Minus is More set van CR & Luna?
Iemand een voorbeeldje van een set?
Ik denk dat je voor digital punk een beetje dit kan verwacht: https://lsdb.nl/set/84145/digital-punk- ... s-11-06-11wrote:Misschien lastig te beantwoorden maar wat kan ik verwachten bij een Tillt/Seismic set van DP en een Minus is More set van CR & Luna?
En voor CR & luna een beetje dit: https://lsdb.nl/set/60500/crypsis-b2b-l ... 2-20-10-10
(op een paar platen na)
-
RHardtraxxer
- 744 posts member since 2011
- last seen Aug 2021
Extra vroeg weg dus: https://www.metronieuws.nl/nieuws/binne ... komt-eraan
Of later en afteren op de parkeerplaats?wrote:Extra vroeg weg dus: https://www.metronieuws.nl/nieuws/binne ... komt-eraan
Zorg eerst maar dat je tegen die tijd een keer in Den Bosch bentwrote:19 uur Pommer... moet ik je tegen die tijd weer uit komen leggen wat links en rechts is?
De Frequencerz hebben op Facebook gevraagd welke platen we willen horen. Ze kwamen in de comments zelf af met onder andere deze:
View on YouTube
Waar je ook staat, er gaan kneiter dikke platen gedraaid worden.
View on YouTube
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Ik wordt wel angstig van het aantal tracks dat wordt voorgesteld die nog van na 2014 zijn zelfs.. Volgens mij weet de helft nog steeds niet wat het concept inhoud.wrote:De Frequencerz hebben op Facebook gevraagd welke platen we willen horen. Ze kwamen in de comments zelf af met onder andere deze:
View on YouTube
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Begint steeds meer tot me door te dringen hoe vet zaterdag moet worden.. even door oude feestfoto's aan het scrollen.. pfff 
-
RHardtraxxer
- 114 posts member since 2015
- last seen Jul 2025
Mocht iemand nog een kaart over hebben dan hou ik me aanbevolen! Tegen een biertje uiteraard 
wrote:1 ticket te koop, helaas last minute verhinderd.![]()
ik weet het is niet uitverkocht a.t.m maarja help a brother out![]()
grtz
Ik zie dat biertje zaterdag wel verschijnen he 
Lekker op tijd weer, Rudiwrote:Mocht iemand nog een kaart over hebben dan hou ik me aanbevolen! Tegen een biertje uiteraard
-
RHardtraxxer
- 114 posts member since 2015
- last seen Jul 2025
wrote:Ik zie dat biertje zaterdag wel verschijnen he
Haha heb eigenlijk nog een andere verplichting staan, maar kan het toch niet over m'n hart krijgen om dit te missen man.wrote:Lekker op tijd weer, Rudiwrote:Mocht iemand nog een kaart over hebben dan hou ik me aanbevolen! Tegen een biertje uiteraard
@Remi als ie nog beschikbaar is dan kun je hem zaterdag verwachten
Ja gas op dat kutdingwrote:Zorg eerst maar dat je tegen die tijd een keer in Den Bosch bentwrote:19 uur Pommer... moet ik je tegen die tijd weer uit komen leggen wat links en rechts is?
Hebben er mensen hier ervaring met het terugreizen naar Utrecht met het OV?
De laatste trein gaat om 1:47 is dat makkelijk te redden met taxi/Uber vanaf de Maaspoorthal?
We overwegen ook OV-fietsen maar het lijkt behoorlijk koud te worden dat ik deze optie probeer te vermijden.
De laatste trein gaat om 1:47 is dat makkelijk te redden met taxi/Uber vanaf de Maaspoorthal?
We overwegen ook OV-fietsen maar het lijkt behoorlijk koud te worden dat ik deze optie probeer te vermijden.
Dat red je makkelijk met een taxi of Uber. Is maximaal 15 minuten naar het station.wrote:Hebben er mensen hier ervaring met het terugreizen naar Utrecht met het OV?
Top, thanks voor het antwoord.wrote:Dat red je makkelijk met een taxi of Uber. Is maximaal 15 minuten naar het station.wrote:Hebben er mensen hier ervaring met het terugreizen naar Utrecht met het OV?
Ik ken dit feestje niet hoor.. maar wat is het concept dan?wrote:Ik wordt wel angstig van het aantal tracks dat wordt voorgesteld die nog van na 2014 zijn zelfs.. Volgens mij weet de helft nog steeds niet wat het concept inhoud.wrote:De Frequencerz hebben op Facebook gevraagd welke platen we willen horen. Ze kwamen in de comments zelf af met onder andere deze:
View on YouTube
Die Ultrasonic track doet me denken aan de gouwe 2003 tijd.
Beetje de hardere/duistere/raw platen tot aan 2013.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Shockerz heeft de tijdsetting vastgezet tussen 2008 en 2012 met uitzondering voor enkele uitschieters in 2013.
Degos & Redone houden zelf bijvoorbeeld de grens echt op 2012. Ik hoop dat de anderen er ook net zo strak op zitten. Aan de organisatie kan het niet liggen want die zouden de artiesten briefen. Wat dacht jij zelf dan Zeke, dat dit een allround raw feest was?
Ik heb het idee dat veel meer mensen dit denken namelijk.
Degos & Redone houden zelf bijvoorbeeld de grens echt op 2012. Ik hoop dat de anderen er ook net zo strak op zitten. Aan de organisatie kan het niet liggen want die zouden de artiesten briefen. Wat dacht jij zelf dan Zeke, dat dit een allround raw feest was?
Ik heb het idee dat veel meer mensen dit denken namelijk.