Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2018 21:15 

Hardtraxx Veteran

Ik vind zelf dat Raw classics best naar max 2014 mag uitwijken zelfs, mits de setjes wel goed balans blijven (dus niet alleen maar 2011-2014 bij wijze van spreken en/of alleen maar kut hitjes). Er zijn namelijk zat zieke platen ook in 2013/14 uitgebracht hoor.

Stel je hoort zo meteen The Machine - Within Each Of Us, wat uitgebracht is in 2014. Zouden jullie dan stil staan om het feit dat deze plaat niet binnen het concept valt? Ik zou het wel weten hoor, is toch een plaat die je nooit meer hoort. :yay:

Aan de andere kant snap ik ook wel dat mensen dit liever niet hebben. Zo hoor je misschien nog steeds de dark classics <2011/12 niet die ook al niet gedraaid worden op normale classic feesten, terwijl je dat wel zo graag wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 00:32 

Kraak... Piep...

Pipa schreef:
Broken Balance schreef:
Plus je hebt met 2 zalen natuurlijk altijd de keuze om te wisselen. Als je echt meer oude lompe platen wil horen denk ik dat ze bij TC meer gaan langskomen.

Eerlijk is eerlijk. Ik ben zo zat als un schup op dit moment. Ik houd echt van beide classic raw als raw van 2013. Ik ga me kosteloos vermaken. Ik wil Broken balance echt een keer ontmoeten het lijkt me n wereldgozer

Ik kan maar een Pommer tegelijk hebben.

TSFH schreef:
Ik vind zelf dat Raw classics best naar max 2014 mag uitwijken zelfs, mits de setjes wel goed balans blijven (dus niet alleen maar 2011-2014 bij wijze van spreken en/of alleen maar kut hitjes). Er zijn namelijk zat zieke platen ook in 2013/14 uitgebracht hoor.

Stel je hoort zo meteen The Machine - Within Each Of Us, wat uitgebracht is in 2014. Zouden jullie dan stil staan om het feit dat deze plaat niet binnen het concept valt? Ik zou het wel weten hoor, is toch een plaat die je nooit meer hoort. :yay:

Aan de andere kant snap ik ook wel dat mensen dit liever niet hebben. Zo hoor je misschien nog steeds de dark classics <2011/12 niet die ook al niet gedraaid worden op normale classic feesten, terwijl je dat wel zo graag wilt.

Het is een goede plaat maar voor Within Each Of As nog 100en andere platen die ze dan kunnen doen. Doe er een en je opent een deur voor de rest. De strikte limiet is imo wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 16:48 

Artiest

Broken Balance schreef:
Plus je hebt met 2 zalen natuurlijk altijd de keuze om te wisselen. Als je echt meer oude lompe platen wil horen denk ik dat ze bij TC meer gaan langskomen.

Precies dit! Perfecte variatie dus voor ieder wat wils! Echt zin in!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2018 22:08 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Raw classics

Zucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 02:51 

Hardtraxx Veteran

De organisatie zelf noemt het af en toe ook zo hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 09:11 

Kraak... Piep...

Zamble schreef:
TSFH schreef:
Raw classics

Zucht

Hard Driver gaat zelfs earlyrawjumpcore draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 09:15 

Organisator

Zamble schreef:
TSFH schreef:
Raw classics

Zucht

We weten hoe gevoelig het woord ‘raw’ ligt bij de ekte fanboys, daarom wilden we dat ook niet gebruiken.
Maar toen we een hele tijd teug een poll plaatsten en mensen massaal op oa ‘Radical Redemption - America’ gingen stemmen, hadden we het donkerbruine vermoeden dat mensen toch niet helemaal wisten waar het event over ging.

Vandaar :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 09:33 

Hardtraxx Veteran

Ja of mensen gaan gewoon niet zo huilen over die term. Als alle organisaties en producers het woord gebruiken kun je gewoon accepteren dat het een subgenre is. Nooit gesnapt wat het probleem is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 09:43 

Hardtraxx Veteran

Na Karnaval Festival de focus volledig op Origins, de hype is real :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 09:43 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
Ja of mensen gaan gewoon niet zo huilen over die term. Als alle organisaties en producers het woord gebruiken kun je gewoon accepteren dat het een subgenre is. Nooit gesnapt wat het probleem is :P

Daar tegenover snap ik niet waarom mensen zo autistisch zijn dat ze dit OOK per se als subgenre weer moeten hebben.

Ze noemen het gewoon zo om even aan te duiden wat er gedraaid wordt, niet dat het gelijk een subgenre is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 09:55 

Hardtraxx Veteran

Nog een kleine 2 weken :yay:

Insert quote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 10:54 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:

Daar tegenover snap ik niet waarom mensen zo autistisch zijn dat ze dit OOK per se als subgenre weer moeten hebben.

Ze noemen het gewoon zo om even aan te duiden wat er gedraaid wordt, niet dat het gelijk een subgenre is
.

Niet meer dan terecht.

Shockerz-Events schreef:
Zamble schreef:
TSFH schreef:
Raw classics

Zucht

We weten hoe gevoelig het woord ‘raw’ ligt bij de ekte fanboys, daarom wilden we dat ook niet gebruiken.
Maar toen we een hele tijd teug een poll plaatsten en mensen massaal op oa ‘Radical Redemption - America’ gingen stemmen, hadden we het donkerbruine vermoeden dat mensen toch niet helemaal wisten waar het event over ging.

Vandaar :).

Dit moet je niet hebben. Maar goed ik mag toch hopen dat mensen wel iets meer IQ hebben als ze lezen over een feest dat Origins heet. Er wordt toch ook duidelijk over geadverteerd dat het een classic concept is. Zijn die mensen echt zo dom.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 11:48 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
.Zijn die mensen echt zo dom.. :x

Ja.

Sterker nog. Als ik kijk naar de mensen uit mijn omgeving, dan denk ik dat er veel volk gaat zijn die niet eens die platen van vroeger kennen of nog maar een paar jaar into hardstyle zijn. Ik zag onlangs toevallig ergens dat die irritante vlogkut ook naar Origins gaat. Die kent alleen Shiverz en Magic. Boeit mij natuurlijk niet zoveel, zolang er maar ruimte genoeg is.

12 DAGEN LIJKEN NOG ZO GVD LANG GVD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 11:54 

Hardtraxx Veteran

Ben je dom als je geen platen van vroeger kent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 12:03 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Joh, gaat daar helemaal niet over. Dat ging over het stemmen op America in de poll voor dit feest.

Verder wou ik even aanhalen dat er veel mensen naar dit feest komen die die oude platen niet kennen en niet 100% begrijpen waar dit feest rond draait. Tja, als je niet even de tijd neemt om dat uit te zoeken voor je een kaartje koopt, vind ik dat ook dom ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 12:07 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Dat niet. Maar doen alsof je t weet wel.
Ik doe ook niet alsof ik alle nieuwe hardstyle ken. :P Ja die nieuwe van Sub Zero Project vind ik wel leuk, Basstrain ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 12:28 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:

Nee maar wel als je America stemt op een tot 2013 feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 12:36 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:

Toen was dit feest nog niet aangekondigd. Het was gewoon een poll met de vraag wat mensen hun favoriete raw classic was. (Waarschijnlijk om de animo voor een classic raw feest te peilen.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 12:40 

Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
RTM93 schreef:
.Zijn die mensen echt zo dom.. :x

Ik zag onlangs toevallig ergens dat die irritante vlogkut ook naar Origins gaat.

Hahah welke is het in dit geval? Die van de aftervlogs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 12:44 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Broken Balance schreef:

Toen was dit feest nog niet aangekondigd. Het was gewoon een poll met de vraag wat mensen hun favoriete raw classic was. (Waarschijnlijk om de animo voor een classic raw feest te peilen.)

Komt een beetje op hetzelfde neer. Favoriete raw classic = America.

PEPii schreef:

Denk het. Die met d'r bruine krullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 12:47 

Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:

PEPii schreef:

Ja die is het. Kwam haar laatst tegen bij XQ Freqz, gaat nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 12:48 

Hardtraxx Veteran

Ik ken ook nog lang niet alle platen van vroeger hoor. Kan ook niet anders als ik pas sinds 2012/2013 naar hardstyle luister :whistle:

Mja ik snap daarentegen wel waar het feest om draait haha. Zolang het maar gewoon lekker losgaat en van de mensen die helemaal niks kennen en stil gaan staan trek ik me toch niets aan als we weer lekker met z’n allen links voor staan te stampen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 12:57 

Hardtraxx Elite

PEPii schreef:
Helicaze schreef:

PEPii schreef:

Ja die is het. Kwam haar laatst tegen bij XQ Freqz, gaat nergens over.

Goeie chimi :bomb: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 13:06 

Hardtraxx Veteran

H Y P E
Y
P
E
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 14:03 

Hardtraxxer

Ik ken van de duistere oude pareltjes nog heel weinig, was meer van het euforische. Maar TCC op defqon heeft me volledig overgehaald, kende geen 1 nummer maar vond het een van de beste sets die ik heb mee mogen maken.

Waarschijnlijk alleen aanwezig, de rest haakte af. Maar dat mag de pret nie drukken, veel te veel zin in!!
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten