Pipa schreef:
Broken Balance schreef:
Plus je hebt met 2 zalen natuurlijk altijd de keuze om te wisselen. Als je echt meer oude lompe platen wil horen denk ik dat ze bij TC meer gaan langskomen.
Eerlijk is eerlijk. Ik ben zo zat als un schup op dit moment. Ik houd echt van beide classic raw als raw van 2013. Ik ga me kosteloos vermaken. Ik wil Broken balance echt een keer ontmoeten het lijkt me n wereldgozer
Ik kan maar een Pommer tegelijk hebben.
TSFH schreef:
Ik vind zelf dat Raw classics best naar max 2014 mag uitwijken zelfs, mits de setjes wel goed balans blijven (dus niet alleen maar 2011-2014 bij wijze van spreken en/of alleen maar kut hitjes). Er zijn namelijk zat zieke platen ook in 2013/14 uitgebracht hoor.
Stel je hoort zo meteen The Machine - Within Each Of Us, wat uitgebracht is in 2014. Zouden jullie dan stil staan om het feit dat deze plaat niet binnen het concept valt? Ik zou het wel weten hoor, is toch een plaat die je nooit meer hoort.

Aan de andere kant snap ik ook wel dat mensen dit liever niet hebben. Zo hoor je misschien nog steeds de dark classics <2011/12 niet die ook al niet gedraaid worden op normale classic feesten, terwijl je dat wel zo graag wilt.
Het is een goede plaat maar voor Within Each Of As nog 100en andere platen die ze dan kunnen doen. Doe er een en je opent een deur voor de rest. De strikte limiet is imo wel goed.