Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Origins - The Darker Side of Classics
Past

Origins - The Darker Side of Classics

Time
(Sun)
Price
Phase 1: €24,50 (SOLD OUT)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Uniforce wrote:
Shockerz-Events wrote: *Hardtraxx Biermeeting houden we weer om 19.00 uur links vooraan bij de bar :beer:
Aanwezig met m'n broer en zus. Nog nooit iemand gezien/ontmoet van HT op feesten, dus hoop dat dit de eerste keer wordt. Zet er een Activator/AVIO/Donkey Rollers neer en heel Hardtraxx staat er met een biertje te maaien daar.
Voor mij ook, het is sowieso pas mijn 2e feestje sinds ik op hardtraxx zit. Maar aanwezig :D
Vet dat je met je broer en zus samen gaat trouwens!
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Nuracore wrote:Ik baal er zo erg van dat ik er niet bij kan zijn verdomme...
Een droom die uit komt om The R3belz' live te zien maar godver kan er niet bij zijn.
Herkenbaar. Het alternatief is meer dan prima maar vind het toch wel heel erg jammer dat ik hier niet bij kan zijn.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
SL8492 wrote:Is een frismeeting ook goed? Ik ben met de auto :x
Dat ene biertje is tegen het einde van het feest al lang weer verwerkt. :beer:

eentje is geentje
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Zin begint wel te komen nu. :thumbsup:

Hopelijk is het bij deze locatie niet zo gruwelijk heet zoals op Shockerz @ Autotron.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Exterkate wrote:
Uniforce wrote: Nog nooit iemand gezien/ontmoet van HT op feesten, dus hoop dat dit de eerste keer wordt.
Het zijn tog almaal klootzakke in het egt

Ook wel aanwezig (tijdens de biermeeting) denk ik. Even kijken hoe ik mijn vervoer ga regelen :D
Stap 1: vraag of je in de bus kan van Mongoose.
Stap2: stap in de trein naar Hengelo.
Stap3????
Stap4: profit.

:P

De zin begint nu wel te komen. Laatste hardstyle feest was road to Redemption (NL). Echt te lang dus.
L
Hardtraxxer
340 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Volgen jullie die poll op DTH-facebook? Ik snap dat Mysterias en Bolivia oud genoeg zijn om erbi te passen maar ze worden nog altijd wekelijks op feesten gedraaid. Dat soort platen hoeven wat mij betreft niet langs te komen
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
Ltmbr wrote:Volgen jullie die poll op DTH-facebook? Ik snap dat Mysterias en Bolivia oud genoeg zijn om erbi te passen maar ze worden nog altijd wekelijks op feesten gedraaid. Dat soort platen hoeven wat mij betreft niet langs te komen
Ik heb dat dus ook. Het is ook een populariteits wedstrijdje. Rooler gaf daar ook een mooi statement over Shiverz. Shiverz gaat waarschijnlijk deze wedstrijd winnen, omdat veel
Mensen die plaat linken aan het hoge feest gehalte + je ziet nog wekelijks filmpjes van een hele zaal die compleet badr hari gaat op die plaat.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 22 days ago
Uniforce wrote: Nog nooit iemand gezien/ontmoet van HT op feesten
Ik ook niet, maar zal bij de beermeeting zijn! Zal toch een beetje op die rooie moete lette he
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
THArdstyler wrote:
Uniforce wrote: Nog nooit iemand gezien/ontmoet van HT op feesten
Ik ook niet, maar zal bij de beermeeting zijn! Zal toch een beetje op die rooie moete lette he
Die rooie is gek jonguh
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 7 hours ago
iRon wrote:Hopelijk is het bij deze locatie niet zo gruwelijk heet zoals op Shockerz @ Autotron.
De edities van VWAB waren zeer goed te doen, vond ik. Met zaal 2 ben ik niet bekend, overigens. Maar kan niet anders dan faya worden in de TC area :bomb: .

Had ik al eens gezegd dat ik hier kapot veel zin in heb? Overigens moet ik hierdoor wel het 'Kloetinge zingt Hazes'-feest missen in onze voetbalkantine :cry: .
G
Hardtraxxer
169 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Wel bizar eigenlijk dat ik vroeger The R3belz best vaak live heb gezien en zijn nummers mij toen niet echt konden boeien (Op Pattern 2 na). Nu kijk ik zo onwijs uit naar die set, zal wel iets met nostalgie te maken hebben i guess.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Ik denk dat ik hier veruit de enige ben die echt (buiten beide Patterns, The Shade en Bionicle) niks met The R3bels heb :D.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Jonas wrote:Ik denk dat ik hier veruit de enige ben die echt (buiten beide Patterns, The Shade en Bionicle) niks met The R3bels heb :D.
Da's niet niks.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Broken Balance wrote:
Jonas wrote:Ik denk dat ik hier veruit de enige ben die echt (buiten beide Patterns, The Shade en Bionicle) niks met The R3bels heb :D.
Da's niet niks.
Weinig dan
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Ik vind Re-activate the bionicle dikker -.-
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Ben nu op vakantie in Sri Lanka maar de hype is aanwezig!

Zal wel weer een bende worden met @Hekzitter
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
urbandesigner wrote:Ben nu op vakantie in Sri Lanka maar de hype is aanwezig!

Zal wel weer een bende worden met @Hekzitter
Ik ontken alle feiten meneer
Last edited by Hekzitter on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Bendevorming!
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
Laat the R3belz Cosmik aub ook draaien..
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Ltmbr wrote:Volgen jullie die poll op DTH-facebook? Ik snap dat Mysterias en Bolivia oud genoeg zijn om erbi te passen maar ze worden nog altijd wekelijks op feesten gedraaid. Dat soort platen hoeven wat mij betreft niet langs te komen
Kwam precies Hardtraxx op om hier over te beginnen. Erger me dood.
In die groepen ligt de focus zo erg op ‘oude’ raw.

@Shockerz ik kan het verkeerd begrepen hebben, maar dit feest draait toch om ‘The darker side of CLASSICS’?
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Maar als het een minder bekende plaat uit 2012/2013 is, is het wel weer goed volgens de mensen die dat zeggen :P. Beetje hypocriet. Mij boeit het echt niet uit welke tijd de platen komen die gedraaid zullen worden. Als het maar max 2013 blijft en ik hoef die hitjes als Bolivia enzo natuurlijk ook niet te horen. Ik hoop gewoon op een mooie verdeling tussen Dark classics en ‘oude raw’ zoals jij het verwoordt :). Ik kom dus eigenlijk om vergeten en onbekende plaatjes voor mij te horen
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Maak er max 2012 van en ik ben tevreden xd
en zoals shockerz zei: en een hele kleine uitzondering op een 2013 plaat
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Jongens jongens, rustig. Ik denk dat het aantal platen uit 2013 dat we gaan horen te verwaarlozen is. Ik vertrouw in het briefen van ShockerZ.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Plus je hebt met 2 zalen natuurlijk altijd de keuze om te wisselen. Als je echt meer oude lompe platen wil horen denk ik dat ze bij TC meer gaan langskomen.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Broken Balance wrote:Plus je hebt met 2 zalen natuurlijk altijd de keuze om te wisselen. Als je echt meer oude lompe platen wil horen denk ik dat ze bij TC meer gaan langskomen.
Eerlijk is eerlijk. Ik ben zo zat als un schup op dit moment. Ik houd echt van beide classic raw als raw van 2013. Ik ga me kosteloos vermaken. Ik wil Broken balance echt een keer ontmoeten het lijkt me n wereldgozer