Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 20:24 

Hardtraxx Addict

Uniforce schreef:
Shockerz-Events schreef:
*Hardtraxx Biermeeting houden we weer om 19.00 uur links vooraan bij de bar :beer:

Aanwezig met m'n broer en zus. Nog nooit iemand gezien/ontmoet van HT op feesten, dus hoop dat dit de eerste keer wordt. Zet er een Activator/AVIO/Donkey Rollers neer en heel Hardtraxx staat er met een biertje te maaien daar.

Voor mij ook, het is sowieso pas mijn 2e feestje sinds ik op hardtraxx zit. Maar aanwezig :D
Vet dat je met je broer en zus samen gaat trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 20:36 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik baal er zo erg van dat ik er niet bij kan zijn verdomme...
Een droom die uit komt om The R3belz' live te zien maar godver kan er niet bij zijn.

Herkenbaar. Het alternatief is meer dan prima maar vind het toch wel heel erg jammer dat ik hier niet bij kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 21:20 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Is een frismeeting ook goed? Ik ben met de auto :x

Dat ene biertje is tegen het einde van het feest al lang weer verwerkt. :beer:

eentje is geentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 22:43 

Hardtraxx Elite

Zin begint wel te komen nu. :thumbsup:

Hopelijk is het bij deze locatie niet zo gruwelijk heet zoals op Shockerz @ Autotron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 06:55 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Uniforce schreef:
Nog nooit iemand gezien/ontmoet van HT op feesten, dus hoop dat dit de eerste keer wordt.

Het zijn tog almaal klootzakke in het egt

Ook wel aanwezig (tijdens de biermeeting) denk ik. Even kijken hoe ik mijn vervoer ga regelen :D

Stap 1: vraag of je in de bus kan van Mongoose.
Stap2: stap in de trein naar Hengelo.
Stap3????
Stap4: profit.

:P

De zin begint nu wel te komen. Laatste hardstyle feest was road to Redemption (NL). Echt te lang dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 07:29 

Hardtraxxer

Volgen jullie die poll op DTH-facebook? Ik snap dat Mysterias en Bolivia oud genoeg zijn om erbi te passen maar ze worden nog altijd wekelijks op feesten gedraaid. Dat soort platen hoeven wat mij betreft niet langs te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 08:54 

Hardtraxx Veteran

Ltmbr schreef:
Volgen jullie die poll op DTH-facebook? Ik snap dat Mysterias en Bolivia oud genoeg zijn om erbi te passen maar ze worden nog altijd wekelijks op feesten gedraaid. Dat soort platen hoeven wat mij betreft niet langs te komen

Ik heb dat dus ook. Het is ook een populariteits wedstrijdje. Rooler gaf daar ook een mooi statement over Shiverz. Shiverz gaat waarschijnlijk deze wedstrijd winnen, omdat veel
Mensen die plaat linken aan het hoge feest gehalte + je ziet nog wekelijks filmpjes van een hele zaal die compleet badr hari gaat op die plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 10:31 

Hardtraxx Veteran

Uniforce schreef:
Nog nooit iemand gezien/ontmoet van HT op feesten

Ik ook niet, maar zal bij de beermeeting zijn! Zal toch een beetje op die rooie moete lette he
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 10:38 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Uniforce schreef:
Nog nooit iemand gezien/ontmoet van HT op feesten

Ik ook niet, maar zal bij de beermeeting zijn! Zal toch een beetje op die rooie moete lette he

Die rooie is gek jonguh
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 11:05 

Hardtraxx Veteran

iRon schreef:
Hopelijk is het bij deze locatie niet zo gruwelijk heet zoals op Shockerz @ Autotron.

De edities van VWAB waren zeer goed te doen, vond ik. Met zaal 2 ben ik niet bekend, overigens. Maar kan niet anders dan faya worden in de TC area :bomb: .

Had ik al eens gezegd dat ik hier kapot veel zin in heb? Overigens moet ik hierdoor wel het 'Kloetinge zingt Hazes'-feest missen in onze voetbalkantine :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 11:09 

Hardtraxxer

Wel bizar eigenlijk dat ik vroeger The R3belz best vaak live heb gezien en zijn nummers mij toen niet echt konden boeien (Op Pattern 2 na). Nu kijk ik zo onwijs uit naar die set, zal wel iets met nostalgie te maken hebben i guess.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 11:18 

Hardtraxx Addict

Ik denk dat ik hier veruit de enige ben die echt (buiten beide Patterns, The Shade en Bionicle) niks met The R3bels heb :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 11:33 

Kraak... Piep...

Jonas schreef:
Ik denk dat ik hier veruit de enige ben die echt (buiten beide Patterns, The Shade en Bionicle) niks met The R3bels heb :D.

Da's niet niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 12:15 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Jonas schreef:

Da's niet niks.

Weinig dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 12:55 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:

Ik vind Re-activate the bionicle dikker -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 14:27 

Hardtraxx Veteran

Ben nu op vakantie in Sri Lanka maar de hype is aanwezig!

Zal wel weer een bende worden met @Hekzitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 14:40 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Ben nu op vakantie in Sri Lanka maar de hype is aanwezig!

Zal wel weer een bende worden met @Hekzitter

Ik ontken alle feiten meneer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 14:52 

Hardtraxx Veteran

Bendevorming!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 20:11 

Hardtraxxer

Laat the R3belz Cosmik aub ook draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 23:22 

Hardtraxx Veteran

Ltmbr schreef:

Kwam precies Hardtraxx op om hier over te beginnen. Erger me dood.
In die groepen ligt de focus zo erg op ‘oude’ raw.

@Shockerz ik kan het verkeerd begrepen hebben, maar dit feest draait toch om ‘The darker side of CLASSICS’?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 23:26 

Hardtraxx Veteran

Maar als het een minder bekende plaat uit 2012/2013 is, is het wel weer goed volgens de mensen die dat zeggen :P. Beetje hypocriet. Mij boeit het echt niet uit welke tijd de platen komen die gedraaid zullen worden. Als het maar max 2013 blijft en ik hoef die hitjes als Bolivia enzo natuurlijk ook niet te horen. Ik hoop gewoon op een mooie verdeling tussen Dark classics en ‘oude raw’ zoals jij het verwoordt :). Ik kom dus eigenlijk om vergeten en onbekende plaatjes voor mij te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2018 00:11 

Hardtraxx Veteran

Maak er max 2012 van en ik ben tevreden xd
en zoals shockerz zei: en een hele kleine uitzondering op een 2013 plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2018 09:13 

Hardtraxx Veteran

Jongens jongens, rustig. Ik denk dat het aantal platen uit 2013 dat we gaan horen te verwaarlozen is. Ik vertrouw in het briefen van ShockerZ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2018 13:34 

Kraak... Piep...

Plus je hebt met 2 zalen natuurlijk altijd de keuze om te wisselen. Als je echt meer oude lompe platen wil horen denk ik dat ze bij TC meer gaan langskomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2018 21:07 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Plus je hebt met 2 zalen natuurlijk altijd de keuze om te wisselen. Als je echt meer oude lompe platen wil horen denk ik dat ze bij TC meer gaan langskomen.

Eerlijk is eerlijk. Ik ben zo zat als un schup op dit moment. Ik houd echt van beide classic raw als raw van 2013. Ik ga me kosteloos vermaken. Ik wil Broken balance echt een keer ontmoeten het lijkt me n wereldgozer
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten