Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Op facebook zag ik bij de MiM showcase-verzoekjes ook heel vaak The Record Breaking en Like a Boss, maar zulke platen hoeven van mij dus niet (2013). Ook zelfs een Minus Militia plaat voorbij zien komen :lol:


Like a Boss sowieso wel, wat een ondergewaardeerde plaat, die kickrolls geven zoveel drive :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Op facebook zag ik bij de MiM showcase-verzoekjes ook heel vaak The Record Breaking en Like a Boss, maar zulke platen hoeven van mij dus niet (2013). Ook zelfs een Minus Militia plaat voorbij zien komen :lol:


Like a Boss sowieso wel, wat een ondergewaardeerde plaat, die kickrolls geven zoveel drive :love: :drool:


Eens wat Like a Boss betreft, maar als dat ten koste van Unlocked gaat, liever niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Als er een MiM plaat uit 2013 gedraaid gaat worden, mag dat Silent Secrets wel zijn van mij ^^

Doe mij maar platen van Cryptology album & 2de Radical album. SOI platen hoor je bij elke classic set van Crypsis.
Cryptology platen echt al heel lang niet meer gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral niet teveel gaan hopen op bepaalde tracks met zulke feesten denk ik, hopen dat je verrast wordt, vind het (zoals het er nu naar uit ziet) in ieder geval allemaal al een stuk minder voorspelbaar dan andere classics feesten.

Als ik nu op een rijtje ga zetten wat ik allemaal van The R3bels wil horen dan kan ik alleen maar telerugesteld worden als bijvoorbeeld Temptation of Music to Us niet gedraaid worden :lol: gaan het allemaal wel zien.

S/O naar mijn Achterhoekse vriend THArdstyle die nog 2 plekjes in z'n auto vrij had voor ons :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
S/O naar mijn Achterhoekse vriend THArdstyle die nog 2 plekjes in z'n auto vrij had voor ons :love:


Je bent de R aan het eind van m'n username vergeten :cry: of heb je die toevallig aan DV8 gegeven?

Godverdomme nog anderhalve maand wachten godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
S/O naar mijn Achterhoekse vriend THArdstyle die nog 2 plekjes in z'n auto vrij had voor ons :love:


Je bent de R aan het eind van m'n username vergeten :cry: of heb je die toevallig aan DV8 gegeven?

Godverdomme nog anderhalve maand wachten godverdomme


Sorry Niel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 18:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
MelvinFR schreef:
Joey schreef:
Een plaat als Teknoid - Edge Of Darkness zou hier ook niet misstaan. :whistle:
De held die die draait krijgt van mij een biertje.


Draait Psyched verder ook niet altijd. :P

Is toch geen TiLLT?

Maar hij bied er bier voor... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n aanbod kun je niet laten liggen toch Barry?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Psyched schreef:
Maar hij biedt er bier voor... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 19:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
patrickjeb schreef:
Is dit nu een verzoekjes-topic?


Hou toch op, in het verleden is al dikwijls bewezen dat speculeren over tracks helpt. Dj's pikken dit op (ze vragen ook naar onze verzoekjes) en de kans is groter dat ze ook gedraaid worden.


En dan achteraf alle zure mensen hier OH HIJ HEEFT DIE EN DIE NIET GEDRAAID ZE LUISTEREN OOK NIET.

Verzoekjes vragen aan DJ's is sneu. Punt.

Ik kom voor hun track keuze, niet die van andere mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 19:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als DJ's zelf vragen naar verzoekjes, wat is het probleem dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 19:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Als DJ's zelf vragen naar verzoekjes, wat is het probleem dan?


En waar zie jij dat? Ik zie DJ's alleen af en toe reageren op platen die genoemd worden, en vaak geen zekerheid geven dat ze gedraaid gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Verzoekjes vragen aan DJ's is sneu. Punt.

Ik kom voor hun track keuze, niet die van andere mensen.

Ok dat is jouw mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jonas schreef:
Als DJ's zelf vragen naar verzoekjes, wat is het probleem dan?


En waar zie jij dat? Ik zie DJ's alleen af en toe reageren op platen die genoemd worden, en vaak geen zekerheid geven dat ze gedraaid gaan worden.


Geck-O en Psyched hebben het bij Theracords Classics gedaan. Er zijn ook zat DJ's die op sociale media vragen wat je wil horen. Er is ook nog een verschil tussen gewoon speculeren over welke tracks je graag zou horen, dan aan de oren van DJ's te zeuren dat ze bepaalde tracks moeten draaien vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komaan BB haal die citroen uit je mond ;) Ik ben van mening dat een DJ gewoon moet draaien wat hij/zij leuk vindt maar interactie met het publiek zoals hier op het forum is toch geweldig.

Vond deze mix bestaande uit verzoekjes juist een van de leukste. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 20:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Komaan BB haal die citroen uit je mond ;) Ik ben van mening dat een DJ gewoon moet draaien wat hij/zij leuk vindt maar interactie met het publiek zoals hier op het forum is toch geweldig.

Vond deze mix bestaande uit verzoekjes juist een van de leukste. :P


Zeker, maar verzoekjes zijn toch vrij eenzijdige communicatie.

Zoals het nu gaat dat mensen wat nummers noemen en DJ's er op in haken is normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 22:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ik vond What We Are voor bij Donkeys op Defqon destijds een excellente suggestie, maar Zimmersion mag iedereen wel laten liggen wat bij betreft :P Ik hoor denk ik inmiddels liever iedere andere Spoontech track. Helemaal doodgedraaid die plaat.

Tja niet iedereen is mega fan van Spoontech (waaronder ik), dus dan hoor je hem eigenlijk nergens. En is het niet gewoon elke keer genieten als je hem hoort? :P

Je mag anders ook wel ff bier voor me halen als ie gedraaid wordt :cool:


DjThera schreef:
Jonas schreef:
De kans wordt wel groter nu Zimmersion in dit topic al een keer is aangehaald :). Ja een Thera of Geck-O kan wel inderdaad.

Klopt, want ik vind t n goed idee om m te draaien :love:

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 12:01 
 
Hardtraxxer

Ik heb nog een vraagje over het concept:
Is die 'Darker side' al gewoon verwerkt in de lineup of mogen dj's ook alleen echt hard en duister spul draaien? M.a.w.: kunnen we -naast de hardere platen- bijv bij Frequencerz nog Tomorrow&Beyond en Fly with me verwachten, of Keep the rhythm en Shine bij The R3belz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 12:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is wel Raw georienteerd, ten minste zo werd het geadverteerd geloof ik.

Natuurlijk raken DJ's ook wel door hun eigen platen heen op een punt, ik denk niet dat The R3belz en Freqz met een uur alleen hun rauwe platen kwijt kunnen. Maar het is wel op raw classics georienteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze kenne altijd nog Sandstorm draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 12:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Ze kenne altijd nog Sandstorm draaien


Gelijk maar peukje doen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 13:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ltmbr schreef:
Ik heb nog een vraagje over het concept:
Is die 'Darker side' al gewoon verwerkt in de lineup of mogen dj's ook alleen echt hard en duister spul draaien? M.a.w.: kunnen we -naast de hardere platen- bijv bij Frequencerz nog Tomorrow&Beyond en Fly with me verwachten, of Keep the rhythm en Shine bij The R3belz?

Ik neem aan dat zulke platen ook gewoon worden gedraaid. Het zijn misschien wel melodieuze platen, maar er zit wel drive achter. Melodieuze soep met ballen ook wel genoemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alm1ghty schreef:
Ze kenne altijd nog Sandstorm draaien


Gelijk maar peukje doen dan?

:lol: gaat ie weer de godganse dag staan roken buiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien rookt Nuracore ook wel een sigaartje mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 15:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ltmbr schreef:
Ik heb nog een vraagje over het concept:
Is die 'Darker side' al gewoon verwerkt in de lineup of mogen dj's ook alleen echt hard en duister spul draaien? M.a.w.: kunnen we -naast de hardere platen- bijv bij Frequencerz nog Tomorrow&Beyond en Fly with me verwachten, of Keep the rhythm en Shine bij The R3belz?

Ik neem aan dat zulke platen ook gewoon worden gedraaid. Het zijn misschien wel melodieuze platen, maar er zit wel drive achter. Melodieuze soep met ballen ook wel genoemd

Tja waar is de grens? Als ik bijv. Tonight (Alpha Twins Remix) voorbij zie komen in die winactie, die schaar ik echt niet onder een 'darker classic'. Eigenlijk onder beide categorieën niet :P

Maar heb er wel vertrouwen in dat de DJ's zoveel mogelijk van hun hardere classics gaan pakken. Dat is toch de hele insteek van het feest.
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten