Ik denk ook echt dat je die niet gaat horen op Origins...wrote:Ik heb ook gewoon nog nooit Zimmersion live gehoord. Als dat hier niet gaat gebeuren dan gebeurd het nooit meer denk ik. En dan kan ik niet vredig sterven.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
De 2.0 ja... niet de originele versie.wrote:Die draait iedere willekeurige Spoontech artiest ook.wrote:Ik heb ook gewoon nog nooit Zimmersion live gehoord. Als dat hier niet gaat gebeuren dan gebeurd het nooit meer denk ik. En dan kan ik niet vredig sterven.
Ik maak weinig setjes mee van iedere willekeurige Spoontech artiest. Alleen Delete heel af en toe maar ook bij hem nog nooit gehoord.wrote:Die draait iedere willekeurige Spoontech artiest ook.wrote:Ik heb ook gewoon nog nooit Zimmersion live gehoord. Als dat hier niet gaat gebeuren dan gebeurd het nooit meer denk ik. En dan kan ik niet vredig sterven.
@Jonas
In de TC area zou iemand hem best kunnen draaien toch? In de 1e zaal verwacht ik hem idd niet. Zul je weer zien dat ik juist in zaal 1 ben als ie toch gedraaid wordt
De kans wordt wel groter nu Zimmersion in dit topic al een keer is aangehaald
. Ja een Thera of Geck-O kan wel inderdaad.
Ik vond What We Are voor bij Donkeys op Defqon destijds een excellente suggestie, maar Zimmersion mag iedereen wel laten liggen wat bij betreft
Ik hoor denk ik inmiddels liever iedere andere Spoontech track. Helemaal doodgedraaid die plaat.
Klopt, want ik vind t n goed idee om m te draaienwrote:De kans wordt wel groter nu Zimmersion in dit topic al een keer is aangehaald. Ja een Thera of Geck-O kan wel inderdaad.
Eenswrote:Ik vond What We Are voor bij Donkeys op Defqon destijds een excellente suggestie, maar Zimmersion mag iedereen wel laten liggen wat bij betreftIk hoor denk ik inmiddels liever iedere andere Spoontech track. Helemaal doodgedraaid die plaat.
Inderdaad, leuke plaat maar heb hem nu wel even genoeg gehoord. Delete - Eternal of Sequence lijkt me wel vet bijvoorbeeld!wrote:Ik vond What We Are voor bij Donkeys op Defqon destijds een excellente suggestie, maar Zimmersion mag iedereen wel laten liggen wat bij betreftIk hoor denk ik inmiddels liever iedere andere Spoontech track. Helemaal doodgedraaid die plaat.
Zolang ik Lake Of Pain maar gehoord heb. 
Jaaaaaa en Fuck The Formula inderdaad!wrote:Zolang ik Lake Of Pain maar gehoord heb.
Leuk verzoekwrote:Is dit nu een verzoekjes-topic?
Hou toch op, in het verleden is al dikwijls bewezen dat speculeren over tracks helpt. Dj's pikken dit op (ze vragen ook naar onze verzoekjes) en de kans is groter dat ze ook gedraaid worden.wrote:Is dit nu een verzoekjes-topic?
Jij kan ook nooit even normaal doen hewrote:frontliner weekend warriors
Op facebook zag ik bij de MiM showcase-verzoekjes ook heel vaak The Record Breaking en Like a Boss, maar zulke platen hoeven van mij dus niet (2013). Ook zelfs een Minus Militia plaat voorbij zien komen 
Record Breaking gaat waarschijnlijk wel gedraaid worden.. Luna draait 'm normaal al wel eens in z'n "classics" sets, op Decibel bijvoorbeeld.
Als er een MiM plaat uit 2013 gedraaid gaat worden, mag dat Silent Secrets wel zijn van mij 
Pff dat weet ik nog wel ja. Dacht echt wtf is dit dan.wrote:Record Breaking gaat waarschijnlijk wel gedraaid worden.. Luna draait 'm normaal al wel eens in z'n "classics" sets, op Decibel bijvoorbeeld.
Janken was het. Verwacht dat ze er mee gaan openen deze keer, zou fijn zijn want dan ben je er van af. Maar als ze tegelijk staan met een Geck-O, Thera, Wavolizer of Degos & Re-Done ben ik toch in zaal 2 te vinden dus het zal wel
.
Record Breaking mag dan wel niet in de Classic periode vallen maar ik vind het wel een klassieker. Net zoals Answers (Adaro Remix)
NEE GODVERDOMME DE ORIGINELE ANSWERSwrote:Record Breaking mag dan wel niet in de Classic periode vallen maar ik vind het wel een klassieker. Net zoals Answers (Adaro Remix)
wrote: NEE GODVERDOMME DE ORIGINELE ANSWERS