Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2020 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Orange Heart 2020
Datum: TBA
Tijd: 20:00 - 24:00
Locatie: LANXESS Arena
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://orangeheart.com/
Prijs: €35,00

Line-up:
DJ Isaac
Headhunterz
Wildstylez

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2020 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Online verkoop gestopt. Dat is snel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2020 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Slechts 4u helaas

Martin Waus schreef:
Online verkoop gestopt. Dat is snel :D

Was de verkoop al gestart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2020 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Was de verkoop al gestart?


Nee, 20 september om 18:00 start de verkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2020 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
Nee, 20 september om 18:00 start de verkoop


Bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2020 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jammer dat het op een vrijdag valt, moet dan gewoon nog werken en om dan nog helemaal nog naar keulen te moeten gaan red ik niet, niet echt handig dit. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2020 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor Headhunterz & Wildstylez wil ik zeker de reis naar Keulen wel weer maken. Gaat de 3e keer worden! I am Hardstyle en Resurrection zijn beide goed bevallen, dus wij zitten hier zondag om 18:00 klaar :thumbsup:

Edit: Vrijdag is wel klote inderdaad, al is het voor mij te doen met een halve dag vrij vragen. Kan begrijpen dat het voor sommigen net niet te doen is op een vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 10:34 
 
Hardtraxxer

Iemand bekend of de vorige keren tickets eventueel te verkopen waren? (TicketSwap of elders?)
Met name voor het geval Duitsland besluit een extra provincie uit Nederland op ‘rood’ te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 18:44 
 
Hardtraxxer

Sappers schreef:
Iemand bekend of de vorige keren tickets eventueel te verkopen waren? (TicketSwap of elders?)
Met name voor het geval Duitsland besluit een extra provincie uit Nederland op ‘rood’ te zetten.


Ben hier ook bekend naar, en als iemand ervaringen heeft met controle en regels daar hoor ik het ook graag. Of er bv een temperatuurcheck wordt gedaan oid. Heb ondertussen toch wel aardig behoefte aan een degelijk feestje dus dit lijkt me wel de moeite waard om de vrijdag voor vrij te nemen er gewoon een weekendje van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2020 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Sappers schreef:
Iemand bekend of de vorige keren tickets eventueel te verkopen waren? (TicketSwap of elders?)
Met name voor het geval Duitsland besluit een extra provincie uit Nederland op ‘rood’ te zetten.


Ben hier ook bekend naar, en als iemand ervaringen heeft met controle en regels daar hoor ik het ook graag. Of er bv een temperatuurcheck wordt gedaan oid. Heb ondertussen toch wel aardig behoefte aan een degelijk feestje dus dit lijkt me wel de moeite waard om de vrijdag voor vrij te nemen er gewoon een weekendje van te maken.


In de vorige 2 topics van de feesten in de Lanxess hebben ik en andere Hardtraxxers daar uitgebreid antwoord op gegeven ^^

Lang verhaal kort: Korte mondelinge check vooraf bij het scannen van de tickets en geen temperatuur gemeten.

Edit: Tering dat ging snel, 2 kaarten kunnen bemachtigen op de tribune deze keer. De cubes waren binnen 10 seconden volledig uitverkocht, en de tribuneplaatsen nu na een uurtje ook bijna allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2020 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook 4 tickets op de tribune kunnen scoren. Heb er toch wel zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2020 20:27 
 
Hardtraxxer

Ook een kaartje weten te bemachtigen voor op de tribune (west), wel in mn 1tje dus benieuwd of de mensen naast me beetje oke zijn. Nou maar hopen dat al het corona gedoe komende weken niet te erg wordt en Duitsland niet meer provincies op de rode lijst zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ausverkauft
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2020 21:47 
 
Hardtraxxer

Sappers schreef:
Iemand bekend of de vorige keren tickets eventueel te verkopen waren? (TicketSwap of elders?)
Met name voor het geval Duitsland besluit een extra provincie uit Nederland op ‘rood’ te zetten.

De tickets van Madness Ressurection (zelfde orgasnisatie) waren niet op ticketswap te zetten.
Ik heb toen maar via FB mensen gevonden die ze wouden overkopen en die zijn met ons mee gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2020 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed nieuws voor de Nederlanders die willen gaan met de nieuwe coronamaatregelen:

Deelstaat Noordrijn-Westfalen maakt echter een uitzondering. In de laatste versie van het coronaprotocol, geldig vanaf 3 oktober, staat dat er geen test- of quarantaineverplichtingen zijn voor reizigers die minder dan 24 uur in het gebied zullen verblijven.

Bron: Loopings.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2020 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Looopings is toch nog ergens goed voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2020 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit: aanmelden bij Gesundheitsambt is niet meer nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2020 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb er wel zin in...dat het maar snel 30okt is!
Wel stukkie rijden vanuit Tilburg :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat denken jullie, zullen we hier nog steeds heen kunnen als Nederlander? Vooralsnog is Duitsland code geel namelijk. Is het verstandig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goede vraag. Ik zou wel willen. Maar los van of het mag of niet, is er ook nog een avondklok in België. Ik hoop dat het uitgesteld wordt.

Wat zijn de andere opties? geld terugvragen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Wat zijn de andere opties? geld terugvragen?


Ja, bij de organisatie van Hoek at Sea!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Goede vraag. Ik zou wel willen. Maar los van of het mag of niet, is er ook nog een avondklok in België. Ik hoop dat het uitgesteld wordt.

Wat zijn de andere opties? geld terugvragen?


Overnachting erbij nemen.

Indy schreef:
simon10pont schreef:
Wat zijn de andere opties? geld terugvragen?


Ja, bij de organisatie van Hoek at Sea!


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
simon10pont schreef:
Wat zijn de andere opties? geld terugvragen?


Ja, bij de organisatie van Hoek at Sea!


:lol: met gratisch inlogcode
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Overnachting erbij nemen.


Wij hebben juist onze overnachting moeten annuleren. Wij moesten een negatieve coronatest afleveren van maximaal 48 uur oud als we wilden overnachten. Heb gehoord dat dit bij meerdere hotels het geval is, dus mocht je wat willen boeken zou ik dat eerst even navragen bij het hotel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 20:33 
 
Hardtraxxer

Ik had vorige week ergens nog een bericht gezien van de organisatie dat er wat onduidelijkheid is over de evenementen daar maar dat het vooralsnog gewoon door gaat. Ergens bij de reacties zag ik toen ook iets staan dat als het reisadvies oranje of rood is dat je dan je geld terug zou kunnen krijgen. Zou mij niet verbazen als het binnen een paar dagen oranje wordt want het lijkt daar nu ook weer snel te gaan.

Had me wel echt verheugd op dit feest maar met deze situatie en het feit dat ik tot vlak vantevoren officieel in quarantaine moet sowieso maar vast besloten niet te gaan :/
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten