Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 20:40 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:
Grim schreef:
Overnachting erbij nemen.


Wij hebben juist onze overnachting moeten annuleren. Wij moesten een negatieve coronatest afleveren van maximaal 48 uur oud als we wilden overnachten. Heb gehoord dat dit bij meerdere hotels het geval is, dus mocht je wat willen boeken zou ik dat eerst even navragen bij het hotel.

Dat is sowieso de bedoeling als je naar Duitsland gaat toch om daar niet in quarantaine te moeten.
Dus, woensdag test, vrijdag party.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
David_ schreef:
Grim schreef:
Overnachting erbij nemen.


Wij hebben juist onze overnachting moeten annuleren. Wij moesten een negatieve coronatest afleveren van maximaal 48 uur oud als we wilden overnachten. Heb gehoord dat dit bij meerdere hotels het geval is, dus mocht je wat willen boeken zou ik dat eerst even navragen bij het hotel.

Dat is sowieso de bedoeling als je naar Duitsland gaat toch om daar niet in quarantaine te moeten.
Dus, woensdag test, vrijdag party.


Nee hoor, de regel is nogsteeds dat als je korter dan 24 uur in Noordrijn-Westfalen verblijft als Nederlander je geen negatieve coronatest nodig hebt.

Bron: nederlandwereldwijd.nl

Plus het feit dat je in NL niet mag testen als je geen klachten hebt, dus om nou te gaan testen zonder klachten en daardoor testcapaciteit wegnemen voor mensen die het echt nodig hebben doe ik liever niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 21:50 
 
Hardtraxxer

David_ schreef:

Nee hoor, de regel is nogsteeds dat als je korter dan 24 uur in Noordrijn-Westfalen verblijft als Nederlander je geen negatieve coronatest nodig hebt.

Bron: nederlandwereldwijd.nl

Plus het feit dat je in NL niet mag testen als je geen klachten hebt, dus om nou te gaan testen zonder klachten en daardoor testcapaciteit wegnemen voor mensen die het echt nodig hebben doe ik liever niet.

Fair enough,
Maar ga je nu wel, alleen enkel zonder overnachting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2020 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Fair enough,
Maar ga je nu wel, alleen enkel zonder overnachting?


Yes, wij gaan nog wel gewoon. Rijden in de middag die kant op om daar een hapje te eten en rijden na het feest weer terug. Keertje nuchter kan ook geen kwaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
Sappers schreef:
Fair enough,
Maar ga je nu wel, alleen enkel zonder overnachting?


Yes, wij gaan nog wel gewoon. Rijden in de middag die kant op om daar een hapje te eten en rijden na het feest weer terug. Keertje nuchter kan ook geen kwaad :P


Zou het niet doen:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... postponed/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 10:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rot, maar nu hoeven we niet illegaal de grens over. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas!

Keek er erg naar uit maar het zat er wel aan te komen met de oplopende infecties. Hopen dat de nieuwe datum gunstig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2020 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitgesteld
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Plus het feit dat je in NL niet mag testen als je geen klachten hebt, dus om nou te gaan testen zonder klachten en daardoor testcapaciteit wegnemen voor mensen die het echt nodig hebben doe ik liever niet.


Dit is trouwens niet hoe het werkt. De GGD's geven geen verklaring (meer) af als je je daar laat testen. Je zal dus bij een andere instantie je moeten laten testen (wat dus niets met de landelijke testcapaciteit meer te maken heeft) en hier ook flink voor betalen. https://www.ggdreisvaccinaties.nl/actueel/non-covid-19-verklaring
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terecht. Je moet een flinke plaat voor je kop hebben om nog te gaan feesten. Zeker in het buitenland. Dan ben je echt wel een boefje hoor.

David_ schreef:
Plus het feit dat je in NL niet mag testen als je geen klachten hebt, dus om nou te gaan testen zonder klachten en daardoor testcapaciteit wegnemen voor mensen die het echt nodig hebben doe ik liever niet.

Vind dit trouwens ook een vrij vreemde manier van denken. Hier topics openen van random Duitse feesten, actief reageren in die feesttopics en mensen (mogelijks) de trigger geven om de reis te maken. Wellicht ook in je vriendengroep mensen aanzetten om te blijven feesten. Doen alsof er niets aan het handje is. Dit terwijl het al langer negatief aanbevolen wordt. Nu je een test moet voorleggen plots wel inzitten met het algeheel welzijn van de gewone burger door niet onnodig testjes te nemen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is ook niet gauw goed hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond het in deze toko heel goed te doen tijdens de feesten waar ik bij was. Maar goed ik zou er zelf geen probleem mee hebben om NU weer in een volle zaal te staan. Partying is not a crime. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Terecht. Je moet een flinke plaat voor je kop hebben om nog te gaan feesten. Zeker in het buitenland. Dan ben je echt wel een boefje hoor.

David_ schreef:
Plus het feit dat je in NL niet mag testen als je geen klachten hebt, dus om nou te gaan testen zonder klachten en daardoor testcapaciteit wegnemen voor mensen die het echt nodig hebben doe ik liever niet.

Vind dit trouwens ook een vrij vreemde manier van denken. Hier topics openen van random Duitse feesten, actief reageren in die feesttopics en mensen (mogelijks) de trigger geven om de reis te maken. Wellicht ook in je vriendengroep mensen aanzetten om te blijven feesten. Doen alsof er niets aan het handje is. Dit terwijl het al langer negatief aanbevolen wordt. Nu je een test moet voorleggen plots wel inzitten met het algeheel welzijn van de gewone burger door niet onnodig testjes te nemen? :huh:


Doen alsof er niets aan het handje is valt wel mee hoor, van mijn vriendengroep ben ik juist een van de mensen die de coronamaatregelen het meest serieus heeft genomen de afgelopen maanden. Alle feesten waar ik naartoe geweest ben in Duitsland (I am Hardstyle & Madness) vonden beiden plaats toen het reisadvies geel was en nogsteeds is. Het andere feest waar ik geweest ben was I Am Hardstyle in de Ziggo, wat ook volgens de richtlijnen georganiseerd was.

Ik ben op geen enkel feest geweest waar er geen maatregelen genomen waren, nieteens op een huisfeestje. De reden dat ik wel feesten heb willen blijven bezoeken is om de scene en organisatoren te ondersteunen, mits dit allemaal op een veilige manier kon. Ik vind de feesten in de Lanxess arena zelf geen 'random Duitse feesten' maar goed georganiseerde evenementen van formaat waar zeer strenge coronamaatregelen golden.

Ik was niet op de hoogte van het feit dat de GGDs geen verklaring afgaven, omdat ik me daar nog niet in verdiept had. Had er simpelweg niet over nagedacht omdat ik het proces van een test nemen nog niet gestart had, uiteindelijk ook omdat de keuze was gemaakt om sowieso geen overnachting meer te doen maar terug te rijden na het feest als het door zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga je je nou echt zitten verantwoorden naar Helicaze, die post is duidelijk een troll :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Partying is not a crime. :innocent:

Top oneliner weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op dit moment is het dat wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 15:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Des noords in mijn eentje... Ook al is er weinig reden tot een feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2020 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Des noords in mijn eentje... Ook al is er weinig reden tot een feestje.


Moet geen probleem zijn, toch? Ik hoor Belgen altijd roepen: "Waar is het fiske? Hier is het fiske!". Blijkbaar is het daar overal feest.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten