Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 14:48 

Hardtraxx Newbie

Ik hen een vreemde maar serieuze vraag.

Ik vind het prettig als mensen bovenop me staan en over me heen lopen. Het is nog niet zo simpel mensen te
vinden die dat willen doen. Ik had het idee dat het ook zo kan dat ik naar feest of concert ga en dan op
de grond ga liggen, tussen het publiek. Het ka dan niet anders of mensen gaan op me staan, expres of per ongeluk.

Welke feesten kan ik daar het beste voor uitzoeken en hoe pak ik dit het beste aan ?

Ik ben 100 % serieus hierover !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:00 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:

Edit: Mss is 'Hardtraxx fissa' wel een goed idee? Daar geven ze je mss wel extra waar voor je geld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:01 

Hardtraxx Veteran

Okeeeee.....

Maar ik zou Qlimax doen, als er al ruimte is om op de grond te gaan liggen. Als je geen kaart heb weten te bemachtigen, hier op het forum verkoopt een droeftoeter een kaart voor 150E
Veel plezier enzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:01 

Ik ben 100 % serieus hierover !

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:06 

Hardtraxx Veteran

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:07 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Okeeeee.....

Maar ik zou Qlimax doen, als er al ruimte is om op de grond te gaan liggen. Als je geen kaart heb weten te bemachtigen, hier op het forum verkoopt een droeftoeter een kaart voor 150E
Veel plezier enzo!

nee mijn kaarten zijn niet te koop :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:09 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Okeeeee.....

Veel plezier enzo!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:18 

Hardtraxxer

Ehhhhh :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:18 

Hardtraxxer

http://nos.nl/op3/artikel/472727-tienta ... india.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:26 

Hardtraxx Veteran

:huh: :huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:29 

Hardtraxx Beheerder

Wat is dit? doe normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:29 

Bierkoning

p-stylez schreef:
Okeeeee.....

Veel plezier enzo!

Gast :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:30 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:35 

Hardtraxx Newbie

Hmm ik ben wel serieus en sommigen hier ook gelukkig. Ik ga het proberen ! Hoewel het heel druk moet zijn,
zodat ze niet om je heen kunnen lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:37 

Hardtraxx Beheerder

denniswillemse schreef:
Hmm ik ben wel serieus en sommigen hier ook gelukkig. Ik ga het proberen ! Hoewel het heel druk moet zijn,

Denk je echt dat het serieus is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:38 

Hardtraxxer

ground zero
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:39 

Hardtraxx Newbie

The Venator schreef:
denniswillemse schreef:

Ik ben 100 % serieus ja. Dat lijkt misschien niet te geloven maar het is wel zo.Heb me al eens laten overlopen door een groep,maar dat waren er maar 5 en was te snel voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:41 

Hardtraxxer

denniswillemse schreef:

Ik ben 100 % serieus ja. Dat lijkt misschien niet te geloven maar het is wel zo.Heb me al eens laten overlopen door een groep,maar dat waren er maar 5 en was te snel voorbij.

Probeer dan de grotere feesten ja, die voornamelijk worden georganiseerd door Qlimax & B2S.
Daar zijn zat lui te vinden die over je heen willen lopen :thumbup:

denniswillemse schreef:
The Venator schreef:
denniswillemse schreef:

Kom je uit almere?

Hardtraxxer

elroyce schreef:
ground zero

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:43 

Hardtraxxer

denniswillemse schreef:
The Venator schreef:
denniswillemse schreef:

probeer schiphol of utrecht centraal tijdens de spitsuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:44 

Hardtraxx Newbie

hardaddict schreef:
denniswillemse schreef:

Probeer dan de grotere feesten ja, die voornamelijk worden georganiseerd door Qlimax & B2S.
Daar zijn zat lui te vinden die over je heen willen lopen :thumbup:

Tnx voor de tip, ik ga het proberen. Ik hoop alleen dat ze het doen en niet om me heen lopen, dat zou erg lullig zijn. Maar als het heel druk is en een bepaald soort publiek dan komt het wel goed denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:47 

Hardtraxx Newbie

Ik dacht aan Immortal Essence maar die is al uitverkocht. Er komt ook nog een Freaqshow in Amsterdam eind december, daar zijn nog kaarten voor die ik nu ga bestellen.
Maar is op zulke feesten niet heel veel bewaking die je meteen van de vloer halen als ik ga liggen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:49 

Hardtraxx Veteran

Een zebrapad-pak een idee? Of een zwart pak met allemaal plastic bekertjes er op geplakt (dan lijk je net de vloer)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:50 

Hardtraxx Veteran

Brotip: schrijf je in voor een marathon en zorg ervoor dat je vooraan staat bij de start, loop een stukje mee tot iedereen een beetje op gang is gekomen en ga zo onopvallend mogelijk liggen. Zo ben ik al jarenlang aan mijn trekken gekomen.

ik ben 100% serieus.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten