hardaddict schreef:
denniswillemse schreef:
Ik ben 100 % serieus ja. Dat lijkt misschien niet te geloven maar het is wel zo.Heb me al eens laten overlopen door een groep,maar dat waren er maar 5 en was te snel voorbij.
Probeer dan de grotere feesten ja, die voornamelijk worden georganiseerd door Qlimax & B2S.
Daar zijn zat lui te vinden die over je heen willen lopen

Tnx voor de tip, ik ga het proberen. Ik hoop alleen dat ze het doen en niet om me heen lopen, dat zou erg lullig zijn. Maar als het heel druk is en een bepaald soort publiek dan komt het wel goed denk ik.