Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

denniswillemse schreef:
Ik dacht aan Immortal Essence maar die is al uitverkocht. Er komt ook nog een Freaqshow in Amsterdam eind december, daar zijn nog kaarten voor die ik nu ga bestellen.
Maar is op zulke feesten niet heel veel bewaking die je meteen van de vloer halen als ik ga liggen ?


Als je midden in het publiek gaat liggen, zal geen bewaker je zien. Dat is toch wat je wou?

Denk je dat iemand je hier zal zien?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:01 
 
Hardtraxx Newbie

Nee dat moet lukken denk ik. Maar denk je ook dat mensen gewoon op me gaan staan ? Ook expres ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is het gevolg? Ejaculatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:05 
 
Hardtraxx Newbie

Het is gewoon het lekkerste wat er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:08 
 

Hoi Almighty
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil niet over je heen lopen hoor maar je post dit wel in het verkeerde topic. Moet hier: off-topic/voor-vragen-die-serieus-zijn-van-volwassen-aard-waar-je-geen-antwoord-op-weet-t14042-4275.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:09 
 
Hardtraxx Addict

Kan je niet gewoon weg gaan hier achterlijke mongool. Vast denken dat je heel grappig bent maar je troll is nogal obvious.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:11 
 
Hardtraxx Newbie

M-arijn schreef:
Kan je niet gewoon weg gaan hier achterlijke mongool. Vast denken dat je heel grappig bent maar je troll is nogal obvious.


Ik ben 100 % serieus en niet grappig. Bedankt voor je vriendelijke woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:12 
 

Zelfs de brony troll is minder obvious :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten