Dat komt vast goed met gemiddeld 20 minuten draaitijd per djwrote:Als alle artiesten een beetje gewaagd durven te draaien in plaats van alleen hitjes, zou dit best vet zijn denk ik
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Leuk joh, kwartier per artiest. 50% van Deepack mag blij zijn als hij 2 plaatjes mag mixen.wrote: 03:15 - 04:00 Deepack, DJ Luna, Zany
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Heady op 01:30, mark my words
Ik kan dit juist alleen maar aanmoedigen. Lekker afwisseling in een set en misschien nog een beetje verrassingen.wrote:wrote:23:30 - 00:30 Atmozfears, Audiotricz, E-Force
Preciess. Ben daarom best wel benieuwd naar zaterdagwrote:Ik kan dit juist alleen maar aanmoedigen. Lekker afwisseling in een set en misschien nog een beetje verrassingen.wrote:wrote:23:30 - 00:30 Atmozfears, Audiotricz, E-Force
wrote:Heady op 01:30, mark my words
Ik sluit dit zeker niet uit en dit zou echt mega episch zijnwrote:wrote:Heady op 01:30, mark my words
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Heb er zin in!
-
KHardtraxxer
- 186 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Misschien mag het niet in dit topic, maar iemand nog op zoek naar een kaartje?
M'n maat heeft gisteren z'n enkel flink naar de klote geholpen tijdens het voetballen en slaat morgenavond over, om fit naar Qlimax te kunnen.
Zitten dus met een kaartje.. Inclusief gift, VIP & fast lane entrance. Gewoon normale prijs.
M'n maat heeft gisteren z'n enkel flink naar de klote geholpen tijdens het voetballen en slaat morgenavond over, om fit naar Qlimax te kunnen.
Zitten dus met een kaartje.. Inclusief gift, VIP & fast lane entrance. Gewoon normale prijs.
Het valt me dus nu pas op dat The Prophet op de poster 2 horloges draagt 
bijna goed, die om zijn rechterarm (links) is een armband..wrote:Het valt me dus nu pas op dat The Prophet op de poster 2 horloges draagt
Lijkt verrekes veel op een horloge 
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Hoe kan je het beste van station naar die toko reizen.
Benenwagen of taxiwrote:Hoe kan je het beste van station naar die toko reizen.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Headhunterz en Timo spotted
Ontzettend vet dat hhz er was! Wel enigszins verwacht, maar het maakte het niet minder bijzonder. Voor de rest vond ik het een apart feest. Het was vrij rustig, het geluid was niet best en sfeer was er ook niet echt. Ik vond het publiek nou ook niet top. Alsof de afvoerputje van Zaandam en omstreken er stond. Veel oude doorgesnoven kale mannen van 30+ die onder de tattoo's zaten. Weinig liefhebbers die je op zo'n avond eigenlijk wel verwacht.
De setjes waren daarentegen wel prima. Had gehoopt op meer ouder spul, maar heb me er zeker op weten te vermaken.
De setjes waren daarentegen wel prima. Had gehoopt op meer ouder spul, maar heb me er zeker op weten te vermaken.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Vond de sfeer tot zeker een uurtje of 3 echt wel goed er in zitten vooral vooraan dan.
Muzikaal een heel divers feest.
Vond dat setje Atmozfears en Audiotricz wel het fijnst.
Dat van die kale oude knakkers die doorgesnoven rondlopen ben ik het ook wel mee eens.
Trouwens die munt prijs (€3) kan echt niet en dan voor een wodka red Bull 4 stuks vragen
Muzikaal een heel divers feest.
Vond dat setje Atmozfears en Audiotricz wel het fijnst.
Dat van die kale oude knakkers die doorgesnoven rondlopen ben ik het ook wel mee eens.
Trouwens die munt prijs (€3) kan echt niet en dan voor een wodka red Bull 4 stuks vragen
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Hierbij wat bewegende beelden van het heugelijke moment dat Headhunterz wordt aangekondigd. Fijne zondag
View on YouTube
View on YouTube
Staat ook 16min live video op Facebook.
-
RHardtraxx Veteran
- last seen 20 days ago
Ik heb geen Facebook. En ik ben niet de enigewrote:Staat ook 16min live video op Facebook.