Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Main
Destructive Tendencies
F-Noize
The Sickest Squad
Radium
The Destroyer (Afsluiter)
N-Vitral
Unexist
Miss Hysteria
Lunatic
Day-mar

Early
Laurent Ho
Frantic Freak
Jappo
Manu Le Malin
The Smous
Leviathan
Arjuna
Buzz Fuzz
Dano
Thundergods of Asgard

RGB
F-Noize
System:Overload
The Braindrillerz
Brutal Jesters
Wars Industry
Aggressive

Terror
Fight
Therapist
Jane Dark / Rheeza
Angernoizer
Putty
Tec-9

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

100% aanwezig
Line-up :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line up, maar heb al met Hardbouncer afgesproken om mee naar zijn booking te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Main
22:00-23:00 Daymar
23:00-00:00 Lunatic vs Miss Hysteria
00:00-01:00 N-Vitral
01:00-02:00 Destructive Tendencies
02:00-03:00 F-Noize vs System Overload
03:00-04:00 Radium
04:00-05:00 The Sickest Squad vs Unexist
05:00-06:00 The Destroyer

Early
22:00-23:00 The Smous
23:00-24:00 Leviathan vs Arjuna
24:00-01:00 Buzz Fuzz vs Dano
01:00-01:30 Thundergods of Asgard
01:30-02:30 Jappo
02:30-03:30 Manu le Malin
03:30-04:30 Laurent Ho
04:30-Sluit Frantic Freak

RGB
23.00-00:00 Para Italia vs. Wars Industry
00:00-01.00 Aggressive
01.00-02.00 Brutal Jesters
02.00-03.30 ​The Braindrillerz
03.30-05.00 System Noize

Terror
23:00-24:00 Jane Dark
24:00-01:00 Therapist
01:00-02:00 Putty
02:00-03:00 TEC-9
03:00-04:00 Fight
04:00-05:00 Angernoizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

02:00-03:00 F-Noize vs System Overload
03.30-05.00 System Noize

huh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
02:00-03:00 F-Noize vs System Overload
03.30-05.00 System Noize

huh?


Was me nog geeneens opgevallen haha, zullen als System Noize het tempo wel flink opvoeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 02:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

System noize, gaan ze dan ook iets bijzonders/anders doen? Heb ze nog nooit als deze act zien draaien en heb er ook vrij weinig van gehoord..
Aanwezig trouwens! Sowieso nog nooit in de hemkade geweest, en hoor goede verhalen over zowel het feest als de locatie dus ik heb er ontzettend veel zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yowan schreef:
System noize, gaan ze dan ook iets bijzonders/anders doen? Heb ze nog nooit als deze act zien draaien en heb er ook vrij weinig van gehoord..
Aanwezig trouwens! Sowieso nog nooit in de hemkade geweest, en hoor goede verhalen over zowel het feest als de locatie dus ik heb er ontzettend veel zin in :woot:


Volgens mij is dit ook de eerste keer dat ze als System Noize draaien :yay: (correct me if i'm wrong).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2015 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
yowan schreef:
System noize, gaan ze dan ook iets bijzonders/anders doen? Heb ze nog nooit als deze act zien draaien en heb er ook vrij weinig van gehoord..
Aanwezig trouwens! Sowieso nog nooit in de hemkade geweest, en hoor goede verhalen over zowel het feest als de locatie dus ik heb er ontzettend veel zin in :woot:


Volgens mij is dit ook de eerste keer dat ze als System Noize draaien :yay: (correct me if i'm wrong).

Klopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaa vanavond is het zover!

Voor degene die het nog niet wisten, je krijgt dit shirt (mits je voor oktober je kaartje hebt gekocht)
Afbeelding

Als je zekerheid wilt dat jouw maat er nog is, kom vroeg :D

Afbeelding

Jammer dat de terror in het kleine hok is en dat de RGB in het smalle zaaltje met het subtropische klimaat is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste keer dat ik er was, hadden ze een goed airco systeem in die rgb zaal, zowaar es geen regen binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de Gabber Kapper ligt alleen een tondeuse?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Laatste keer dat ik er was, hadden ze een goed airco systeem in die rgb zaal, zowaar es geen regen binnen


wanneer was dit :oh:

Chroman schreef:
Bij de Gabber Kapper ligt alleen een tondeuse?


Ben bang van wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
wanneer was dit :oh:


Toen we jou voor het eerst zagen volgens mij, bij partyraiser vs peacock :P Was toen echt veeeel minder warm in die zaal, dan bij een BKJN vs Partyraiser of Vive la frenchcore eerder dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:

Toen we jou voor het eerst zagen volgens mij, bij partyraiser vs peacock :P Was toen echt veeeel minder warm in die zaal, dan bij een BKJN vs Partyraiser of Vive la frenchcore eerder dit jaar


Vond het nog steeds aardig warm :P

Verder was dit echt een geweldig feest. Ik hoef eigenlijk maar 1 ding te zeggen
The Destroyer :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Wat een held is het ook.
Ohja en een dikke :thumbdown: voor de randdebiel die zijn apparatuur naar beneden trok waardoor de muziek uitviel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frenchkicks schreef:
Jammer dat de terror in het kleine hok is en dat de RGB in het smalle zaaltje met het subtropische klimaat is :P


Was wel gezellig bij het laatste half uurtje van System Noize. Volgens mij stond er nog maar 15 man binnen, faking gezellig. De rest van de nacht was het daar stront en strontbenauwd helaas.

Nog twee minpuntjes:

-Jammer dat bij N-Vitral het geluid zo zacht stond. Die kicks kwamen niet erg best over zo..

-Beveiliging was ook bijzonder irritant. Begin van de avond stond ik met mijn hand gebald als vuist, kwam er direct een Security dude aan die schreeuwde: ''HAND OPEN!!!'' verder om het kwartier patrouilleerde in zowel de grote zaal als de toiletten en kleine zalen een groepje van 2 of 3 van die uitsmijters langs die gewoon letterlijk iedereen hun handen in de gaten aan het houden waren.

Verder wel een top feest gehad!

PS, deze 3x gehoord, wat een dikke plaat is dit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de wcs idd een paar keer zien gebeuren dat wanneer de beveiliging langs liep, en er kwam toevallig iemand uit een hokje zetten, dat die meteen mee moest lopen en zn zakken leeg mocht halen.. Totaal geen aanleiding voor drugs gebruik ofzo.. echt irritant aanwezig daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jup dat is de bewaking altijd daar.. Zelf ook een keer moeten meelopen met meneer na een toiletbezoek :/
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten