Frenchkicks schreef:
Jammer dat de terror in het kleine hok is en dat de RGB in het smalle zaaltje met het subtropische klimaat is

Was wel gezellig bij het laatste half uurtje van System Noize. Volgens mij stond er nog maar 15 man binnen, faking gezellig. De rest van de nacht was het daar stront en strontbenauwd helaas.
Nog twee minpuntjes:
-Jammer dat bij N-Vitral het geluid zo zacht stond. Die kicks kwamen niet erg best over zo..
-Beveiliging was ook bijzonder irritant. Begin van de avond stond ik met mijn hand gebald als vuist, kwam er direct een Security dude aan die schreeuwde: ''HAND OPEN!!!'' verder om het kwartier patrouilleerde in zowel de grote zaal als de toiletten en kleine zalen een groepje van 2 of 3 van die uitsmijters langs die gewoon letterlijk iedereen hun handen in de gaten aan het houden waren.
Verder wel een top feest gehad!
PS, deze 3x gehoord, wat een dikke plaat is dit: