Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 21:39 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

On the eve of Halloween, dark forces are said to rise from the shadows and wreak havoc on the Earth. The dark souls roaming our realm will posses each DJ with the power of Darkness!

Pre-sale starts on Saturday the 14th of September at 13:00h!
Regular: 32,50 EUR ex fee
VIP: 46,50 EUR ex fee

Minimum age: 16+

Line-up:

Gunz For Hire LIVE
Crypsis LIVE
B-Front
Frequencerz
Psyko Punkz
Tatanka
Hard Driver
The Vision
Sound Freakerz
Endymion

MC DL


Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 11:33 
 
Hardtraxxer

Benieuwd wie hier allemaal komt draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis is de 2e naam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gokje:

Hard Driver
Radical R.
Goliath
Adaro
B-Front
Freqz
E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 00:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-Front is erbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 19:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is niet heel goed voor de 'rawstyle' nu gaan we rawbelgdagjes mensen krijgen :s
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz ook in de line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 20:35 
 
Hardtraxx Elite

Waarom is dit op een donderdag??????
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 20:45 
 

hotymoty schreef:
Waarom is dit op een donderdag??????


Zijn de belgen niet vrij de dag erop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
hotymoty schreef:
Waarom is dit op een donderdag??????

Zijn de belgen niet vrij de dag erop?

Ja.
Allerheiligen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:11 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Nocturnal presents: Psyko Punkz

The Duo of Darkness - ready to teach you their black magic.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freekje schreef:
Citaat:
Nocturnal presents: Psyko Punkz

The Duo of Darkness - ready to teach you their black magic.


xd


Stop maar met huilie huilie te doen. Ze kunnen echt wel "vrij hard" draaien. Ik ben er zeker van dat ze hun tracklist wel zullen aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Freekje schreef:
Citaat:
Nocturnal presents: Psyko Punkz

The Duo of Darkness - ready to teach you their black magic.


xd


Stop maar met huilie huilie te doen. Ze kunnen echt wel "vrij hard" draaien. Ik ben er zeker van dat ze hun tracklist wel zullen aanpassen.

The Duo of Darkness zijn ze in ieder geval niet, willen ze 'vrij hard' draaien dan zullen ze toch hun eigen werk thuis moeten laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 00:49 
 
Hardtraxxer

Zie niet direct ergens staan dat het een Raw feest wordt.
Gezien de datum (Halloween), teksten en sfeer eromheen lijkt het mij een thema-event te zijn (rond Halloween dan) met hoogst waarschijnlijk nog een vrij brede line-up. Momenteel toch al best hard. Benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 05:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Freekje schreef:
Citaat:
Nocturnal presents: Psyko Punkz

The Duo of Darkness - ready to teach you their black magic.


xd


Stop maar met huilie huilie te doen. Ze kunnen echt wel "vrij hard" draaien. Ik ben er zeker van dat ze hun tracklist wel zullen aanpassen.


Werd ook gezegd voor Qapital, toen kwam het niet echt in de buurt van "vrij hard".
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 09:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Freekje schreef:
Citaat:
Nocturnal presents: Psyko Punkz

The Duo of Darkness - ready to teach you their black magic.


xd


Stop maar met huilie huilie te doen. Ze kunnen echt wel "vrij hard" draaien. Ik ben er zeker van dat ze hun tracklist wel zullen aanpassen.


Zoals op Qapital zeker? (waar ik het wel verwachtte trouwens...)
Ben benieuwd naar de tl!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tatanka is bijgevoegd aan de line-up :)

Ook niet echt een act om naar uit te kijken imo :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 14:45 
 
Hardtraxx Addict

Lowrenz schreef:
Dit is niet heel goed voor de 'rawstyle' nu gaan we rawbelgdagjes mensen krijgen :s


Als ze zorgen dat ze verkouden zijn dan kunnen ze EEEHHH OOOHHH roepen met een schorre stem. Past dan beter bij het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap eigenlijk niet waarom Bass Events nog zo succesvol is. Altijd met diezelfde,voorspelbare bekrompen Belgen line-ups. Ben zelf ook Belg, maar ik vind het echt frustrerend hoe de hardstyle scene niet evolueert en blijft hangen in dat commerciele.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals Qlimax hoort te zijn volgens velen hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zoals Qlimax hoort te zijn volgens velen hier?

Een beetje variatie mag toch wel denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedoel meer dat hier volgens mij dat duistere sfeertje de bedoeling is wat bij Qlimax een beetje mist sinds een paar jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Bedoel meer dat hier volgens mij dat duistere sfeertje de bedoeling is wat bij Qlimax een beetje mist sinds een paar jaar.

Ah, in die zin. Heb je gelijk in en wat dat betreft zijn Bass Events echt faalhazen. Psyko Punkz het duistere duo noemen, is niet echt spreken met kennis van zake :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens. Al hebben ze in het verleden wel tracks gemaakt die in het thema zouden passen. Echter zou ik niet verwachten dat ze in die stijl gaan draaien.

Maar naar dit feest ga ik toch niet. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 10:59 
 
Hardtraxxer

Jonas schreef:
Snap eigenlijk niet waarom Bass Events nog zo succesvol is. Altijd met diezelfde,voorspelbare bekrompen Belgen line-ups. Ben zelf ook Belg, maar ik vind het echt frustrerend hoe de hardstyle scene niet evolueert en blijft hangen in dat commerciele.


Een van de weinigen die dat aanbied in belgie + in "den oh" draaien ze nu meer hardstyle als jumpstyle,
ik vind wel dat er genoeg "variatie" is in Belgie:

Cherrymoon ( shit geluid I know ) kreeg crypsis & RR album en tour van the magic show ( paar jaar daarvoor al Fusion on Tour )

Qontinent heeft laaste jaren magic show/Theracords.

Last world slaagt er al sinds de eerste editie erin om leuke lineups neer te zette ( soms wel op het voorkeerde moment & verkeerde stage : The Machine om 15h smiddags op de main :yay: )

Bassleader ( again, shit geluid ) heeft al 2 edities een raw zaal.

Je had indertijd ook nog sensation Black
Maargoed liever 2-3 uur rijden naar NL dan tussen jumpertjes te staan te springen van links naar rechts & eeeeeh oooooooh zitten te roepen op een pattern 2.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten