Jonas schreef:
Snap eigenlijk niet waarom Bass Events nog zo succesvol is. Altijd met diezelfde,voorspelbare bekrompen Belgen line-ups. Ben zelf ook Belg, maar ik vind het echt frustrerend hoe de hardstyle scene niet evolueert en blijft hangen in dat commerciele.
Een van de weinigen die dat aanbied in belgie + in "den oh" draaien ze nu meer hardstyle als jumpstyle,
ik vind wel dat er genoeg "variatie" is in Belgie:
Cherrymoon ( shit geluid I know ) kreeg crypsis & RR album en tour van the magic show ( paar jaar daarvoor al Fusion on Tour )
Qontinent heeft laaste jaren magic show/Theracords.
Last world slaagt er al sinds de eerste editie erin om leuke lineups neer te zette ( soms wel op het voorkeerde moment & verkeerde stage : The Machine om 15h smiddags op de main

)
Bassleader ( again, shit geluid ) heeft al 2 edities een raw zaal.
Je had indertijd ook nog sensation Black
Maargoed liever 2-3 uur rijden naar NL dan tussen jumpertjes te staan te springen van links naar rechts & eeeeeh oooooooh zitten te roepen op een pattern 2.
. Desondanks vind ik de variatie echt veel te weinig,je kan die events dus letterlijk op 1 hand tellen. Bassevents -waar ik eigenlijk op doelde- heeft ook met geen enkele van die feesten wat te maken. Dat was mijn punt dus. Dat ik niet snap dat ze met hun zaad line ups hun ticketjes nog verkocht krijgen.