Basshunterzz schreef:
Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:
Hmm, zal wel niet gelijk uitverkocht raken dus maar even de line-up afwachten. HMH is maar 1 zaal toch?
2
Oké. Ik dus dat dit wel betekend dat Qore dit jaar niet meer terug zal keren, jammer had daar best naartoe gewild
Qore gaat naar een andere locatie maar blijft wel. Is nog niet bekend waarheen en wanneer.
Lenny schreef:
HMH heeft 1 main zaal, en 1 kleine zaal waar de garderobe etc is. Niet echt groot
Fout, 2e zaal is daar boven, groot genoeg voor een 2e zaal. Garderobe is nog ergens anders.