Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Zaterdag 2 november 2013
Heineken Music Hall
Amsterdam

Het nieuwe hardcore feest van Q-Dance en Art of Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Filmpje faalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 22:37 
 

allard200 schreef:
Filmpje faalt?


Jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar opnieuw geupload, bij deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm, zal wel niet gelijk uitverkocht raken dus maar even de line-up afwachten. HMH is maar 1 zaal toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hmm, zal wel niet gelijk uitverkocht raken dus maar even de line-up afwachten. HMH is maar 1 zaal toch?

2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:
Hmm, zal wel niet gelijk uitverkocht raken dus maar even de line-up afwachten. HMH is maar 1 zaal toch?

2


Oké. Ik dus dat dit wel betekend dat Qore dit jaar niet meer terug zal keren, jammer had daar best naartoe gewild
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

HMH heeft 1 main zaal, en 1 kleine zaal waar de garderobe etc is. Niet echt groot
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 zalen dus. of ga je zeggen dat de Maassilo en het Klokgebouw ook maar 1 zaal heeft...? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
2 zalen dus. of ga je zeggen dat de Maassilo en het Klokgebouw ook maar 1 zaal heeft...? :P


Zeg toch ook 2 zalen, gaf alleen wat meer uitleg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:
Hmm, zal wel niet gelijk uitverkocht raken dus maar even de line-up afwachten. HMH is maar 1 zaal toch?

2


Oké. Ik dus dat dit wel betekend dat Qore dit jaar niet meer terug zal keren, jammer had daar best naartoe gewild

Qore gaat naar een andere locatie maar blijft wel. Is nog niet bekend waarheen en wanneer.

Lenny schreef:
HMH heeft 1 main zaal, en 1 kleine zaal waar de garderobe etc is. Niet echt groot

Fout, 2e zaal is daar boven, groot genoeg voor een 2e zaal. Garderobe is nog ergens anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Lenny schreef:
HMH heeft 1 main zaal, en 1 kleine zaal waar de garderobe etc is. Niet echt groot

Fout, 2e zaal is daar boven, groot genoeg voor een 2e zaal. Garderobe is nog ergens anders.



Dat klopt. Daar boven in het hoekje is ook een gardarobe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardcore is de HMH? hoe leip is dat dan?
Wacht nog ff de lineup af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
hardcore is de HMH? hoe leip is dat dan?
Wacht nog ff de lineup af.

Ooit Qore meegemaakt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:58 
 

Steffnov schreef:
Rolofss schreef:
hardcore is de HMH? hoe leip is dat dan?
Wacht nog ff de lineup af.

Ooit Qore meegemaakt? :P

Qore :love:

dit feest zal wel een poeplineup krijgen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 16:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit zal wel een gewoon mainstream feestje worden met alle voorspelbare Most Wanted DJ's. Jammer. Iets als Qore of zoals vroeger de Promo-feesten waren leuker geweest, maar daarmee vul je tegenwoordig helaas geen HMH meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rolofss schreef:
hardcore is de HMH? hoe leip is dat dan?
Wacht nog ff de lineup af.

Ooit Qore meegemaakt? :P


is me niet ontgaan, maar ik dacht dat dat in de ziggo was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met Tieum vs Footworx in Belgie
Hopelijk krijg ik iemand mee naar Belgie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartverkoop start zaterdag om 13:00 uur op http://www.nirvanaofnoise.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 22:14 
 
Hardtraxx Addict

Is dit nu de vervanger van Qore 3.0?

Zou wel echt een gore naaistreek zijn om zo'n uniek feest te gaan vervangen voor deze pauperzooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Riichard schreef:
Is dit nu de vervanger van Qore 3.0?

Zou wel echt een gore naaistreek zijn om zo'n uniek feest te gaan vervangen voor deze pauperzooi.


Qore 3.0 komt op een andere locatie, stond in de jaarprognose van Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schiet maar eens op met die lijn omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destructive Tendencies aanwezig! :love: (L) :loving: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 17:00 
 
Hardtraxxer

Blackbox:
Angerfist
Tha Playah
Wasted Mind
Ophidian
Korsakoff
Evil Activities
Outblast
The Outside Agency
Re-Style
Crossfiyah
MC Tha Watcher.­

Beatbox:
Day-Mar
I:Gor
Negative A
Lowroller,
Bloodcage
Miss K8
The Sickest Squad
Dither
MC Jeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 17:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Destructive Tendencies aanwezig! :love: (L) :loving: :bomb:

Waar?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten