Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up valt mee maar ga er nog steeds niet naartoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Line-up valt mee maar ga er nog steeds niet naartoe.

Dit. Beetje in de lijn van de verwachting
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snel uit m'n agenda gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 12:21 
 
Hardtraxx Newbie

had er ook meer van verwacht.. twijfelsssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aan de reacties te zien heeft TOA de boel weer lekker afgebroken? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 14:46 
 
Hardtraxx Elite

Hoe was dit fiske?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 17:59 
 

Haha die reacties over de afsluiting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 19:45 
 
Hardtraxx Elite

Iedereen haat op TOA & Ophidian xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 21:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nergens om, maar waarom ben je als Q dan ook zo dom om 2 Industrial namen tussen alle mainstream te zetten.
Ze hadden beter die met Day-Mar en Miss K8 kunnen ruilen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond Ophidian nog wel vet, TOA heeft me tot op heden nog niet echt kunnen raken. Begrijp overigens ook niet waarom je dit als organisatie, artiest óf fan (er stond na een kwartier nog 1000 man in de zaal waarvan er 100 bewogen) moet willen. Daarnaast; wat een ontzettende paupervloer ligt er in die hal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2013 22:19 
 
Hardtraxx Addict

Apart inderdaad om TOA daar te laten afsluiten, zelf vind ik het heel vet maar kan begrijpen dat de mainstream persoon het niks aanvindt. Van Ophidian vind ik raar aangezien die toch best vaak Mainstage staat en ook gewoon veel darkcore draait.

Hoop toch nog steeds dat Qore volgend jaar nog gaat komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 20:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

vond t nou ook niet zo geweldig..
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten