Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ach joh, ik heb volgende week zekerheid. Kom je toch gewoon bij mij en men maat staan? :) we blijven waarschijnlijk niet tot einde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ach joh, ik heb volgende week zekerheid. Kom je toch gewoon bij mij en men maat staan? :) we blijven waarschijnlijk niet tot einde


Zou top zijn! Dan wil ik best een kaartje aan gaan schaffen :D , stampengz met Jur is altijd nice natuurlijk! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Jurheinen schreef:
Ach joh, ik heb volgende week zekerheid. Kom je toch gewoon bij mij en men maat staan? :) we blijven waarschijnlijk niet tot einde


Zou top zijn! Dan wil ik best een kaartje aan gaan schaffen :D , stampengz met Jur is altijd nice natuurlijk! :cool:


Laat het je weten als ik meer weet man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

Timetable is bekend

22:00 - 23:00 | DJ Rob vs Darkraver
23:30 - 00:15 | Stereo Type
00:15 - 01:15 | Marc Acardipane
01:15 - 02:30 | Mad Dog vs Amnesys
02:30 - 03:30 | Paul vs Panic
03:30 - 04:30 | Noize Suppressor vs Partyraiser
04:30 - 04:45 | Shadowlands Agressors LIVE
04:45 - 05:45 | Angerfist vs Outblast
05:45 - 06:45 | Promo vs Catscan
06:45 - 07:30 | Tieum

Ben waarschijnlijk aanwezig vanaf 11 uur tot een uur of 5 denk ik. Nog meer mensen aanwezig? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
03:30 - 04:30 | Noize Suppressor vs Partyraiser

04:45 - 05:45 | Angerfist vs Outblast


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Toch maar even een woorden besteden aan dit feest.

Kwamen rond half 1 binnen. Marc Acardipane was bezig, maar wat een gigantische kneus is dat zeg. In de totale act was het 50/50 ene helft was de mc aan het kloten en de andere helft was echt early op 120 bpm ofzo, pas op het einde begon er een beetje tempo in te komen. En dat merkte ze volgens mij ook goed want iedereen begon te juichen en los te gaan. Daarna kwamen de 2 italianen, dit was echt gruwelijk dik! :) ben niet goed met namen binnen de hardcore maar weet wel dat ze Refly en het mad-dog anthem draaiden (de originele) en dat die echt heerlijk was! :worship: Daarna kwam toch voor mij de set van de avond, Paul vs Panic. Dacht aan het begin dat ik dit niet veel aan zou vinden, maar ze hebben echt alleen maar platen gedraaid uit de tijd toen ik hardcore begon te luisteren. Ook van die heerlijke classics als Bring that shit back en Jieehaaa remix, vond het allemaal vet en heb echt non-stop door gepoft. Daarna kwamen dan Partyraiser en Noize Supressor, was echt een hele omschakeling van early naar hun set. BPM vloog echt omhoog en het 6e nummer was Chicken Dance, ik en mijn cornuiten waren hier heel gauw klaar mee en zijn naar huis gegaan. Want vond het echt te snel gaan, kon er ook geen kloot mee overigens.

En dan om nog even terug te komen op de discussie de laatste tijd hier van mensen bij de hardcore en hardstyle. Ik heb me echt mateloos lopen irriteren, elke halve zool hakte uit de maat en was compleet VDK. Toen we binnen kwamen was echt al 90% vdk, en aan het eind was dat 99% volgens mij. Ook lopen ze overal ook maar doorheen te beuken en lopen ze je stom aan te kijken als je ze per ongeluk aanraakt. Ben in totaal ook 6 keer gevraagd of ik nog coke had en 3 keer gevraagd of ik misschien wou vechten omdat ik "irritant" was. Terwijl ik gewoon mijn normale ding deed en ze met rust liet :yawn: . Dit heeft mij echt de bevestiging gegeven dat ik toch echt de hardstylemensen meer waardeer op een feest dan deze cokesnuifende mongolen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:04 
 

gast, als je naar nightmare gaat kan je verwachten dat er allemaal coke snuivend kamp volk rondloopt xd
als er 1 feest is waar het vol zit met tuig, dan is het nightmare wel xd en pussylounge [maar dat is dat coke snuivende, riem slaande anabolen tuig]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:05 
 
Hardtraxxer

:P Altijd grappig om zo iets te lezen. Zegt wel genoeg over jouw gezicht als ze het aan jou vragen haha :P

[size=200]Ja hardstyle mensen zijn beter, want op dit feest waren de hardcore mensen niet leuk. hahaha fakking hell. Sneue bedoeling! haha :clap: [/size]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ja want ik ben ook nog nooit eerder op een hardcorefeest geweest :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:09 
 

Jurheinen schreef:
Ja want ik ben ook nog nooit eerder op een hardcorefeest geweest :yawn:

voortaan beter nadenken voor je naar nightmare gaat, want dit was echt zo hard te verwachten xd
kom op man, je ging naar nightmare
NIGHTMARE
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:27 
 
Hardtraxx Addict

En op een hardcore feest was altijd zo'n goede sfeer! :D Iedereen draagt Aussies, niemand valt buiten de boot etc etc, dom gelul
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:52 
 

M-arijn schreef:
En op een hardcore feest was altijd zo'n goede sfeer! :D Iedereen draagt Aussies, niemand valt buiten de boot etc etc, dom gelul

Nightmare is een uitzondering op alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
M-arijn schreef:
En op een hardcore feest was altijd zo'n goede sfeer! :D Iedereen draagt Aussies, niemand valt buiten de boot etc etc, dom gelul

Nightmare is een uitzondering op alles.

Idd, dat hoorde ik dus ook. Heeft vooral te maken met het feit dat het in Rotterdam gehouden wordt. Die regio is gewoon het verneukpunt van de hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 17:56 
 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
M-arijn schreef:
En op een hardcore feest was altijd zo'n goede sfeer! :D Iedereen draagt Aussies, niemand valt buiten de boot etc etc, dom gelul

Nightmare is een uitzondering op alles.

Idd, dat hoorde ik dus ook. Heeft vooral te maken met het feit dat het in Rotterdam gehouden wordt. Die regio is gewoon het verneukpunt van de hardcore.

Als ik de verhalen mag geloven wel het verneukpunt van alles :P
rotterdams tuig dat naar breda komt tijdens carnaval enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 18:16 
 
Hardtraxx Addict

De sfeer bij hardcore feesten is over het algemeen genomen beter dan bij hardstylefeesten. Ik ben nooit bij een Nightmare feest geweest dus misschie zijn dat uitzonderingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sfeer is normaal gesproken een redelijk relatief begrip, laatste tijd de beste nachten meegemaakt met het grootste 'dagjesvolk' dat tenminste niet de hele nacht aan het klagen was. Loudness in de Maassilo vond ik de sfeer bijvoorbeeld erg tegenvallen, op Qlimax vond ik het geweldig.

Hangt van allerlei factoren af, met welke groep ben je, op welke plek sta je.

Desondanks heeft Nightmare, en trouwens heel Rotterdam w.b.t. uitgaan inderdaad de naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore is sowieso kut.

Nog nooit een hardcore feest meegemaakt waar normale mensen rondlopen. Allemaal van die verrekte koekwauzen die van voor niet weten dat ze van achter leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 23:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
M-arijn schreef:
En op een hardcore feest was altijd zo'n goede sfeer! :D Iedereen draagt Aussies, niemand valt buiten de boot etc etc, dom gelul

Nightmare is een uitzondering op alles.

Idd, dat hoorde ik dus ook. Heeft vooral te maken met het feit dat het in Rotterdam gehouden wordt. Die regio is gewoon het verneukpunt van de hardcore.

Deels onzin. Het klopt wel redelijk wat betreft Nightmare. Maar bijv. Hardcore 4 Life is de sfeer altijd geweldig :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten