Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met de uiterst geslaagde Nightmare Outdoor in Hellendoorn nog vers in het geheugen wordt er achter de schermen al weer druk gewerkt aan de volgende Indoor editie.

Op 4 december 2010 zal het vertrouwde Ahoy in Rotterdam weer de locatie zijn voor de vele nationale en internationale Hardcore-liefhebbers.

De nieuwe generatie komt er aan, Hardcore leeft als nooit tevoren! Vanwege de leeftijdsgrens van 18 jaar was het voor velen echter nog niet mogelijk om Nightmare te mogen bezoeken.

UDC en Midtown hebben de leeftijdsgrens omlaag gebracht naar 16 jaar, juist vanwege het feit dat de nieuwe lichting Hardcore fanaten de kans geboden moet worden om de unieke sfeer te mogen beleven! Zij zijn het die Hardcore, voor velen “A Way of Life”, levend houden. Hoe oud was de eerste generatie toen de Energiehal en Sporthallen Zuid aangedaan werden?

Uiteraard wordt de vaste kern die al jaren trouw is aan Nightmare niet en nooit vergeten! Voor hen zijn er volop herinneringen op te halen in de Early & Old School Area met een super line up!
Nieuwe helden staan op, de scene is volop in beweging. Daarom heeft Nightmare dit jaar als thema “Create the Future”.

Er is ditmaal gekozen voor een aantal nieuwe namen die voor het eerst op Nightmare te horen zijn. Een iets progressievere lijn omhoog met een aantal zeer verrassende battles….. Misschien wel de beste Line up ooit!

Hieronder volgt hij dan eindelijk…

Main
Furyan vs Nexes
DJ D vs Nitrogenetics
The Playah vs Mad Dog
Promo (Special Files Set!)
Evil Activities Live
Vince vs Predator
Angerfist Live
Tieum vs Partyraiser

Early
Rotterdam Termination Source
DJ Rob vs MC Joe
75% Dreamteam
Vinyl Junk
Neophyte vs Panic
Delirium
Ruffneck vs Lenny Dee
Forze DJ Team


Met deze namen kan het dus alleen maar één groot hard, slopend en beukend feest worden…

Tickets
Ga nu naar de website en koop je tickets! Tickets kosten €42,50 (ex fee) en zijn verkrijgbaar via www.nightmareindoor.com en de Mid-Town fillialen in Rotterdam en Eindhoven. Tevens zullen tickets verkrijgbaar zijn via: Paylogic: www.paylogictickets.nl , de bestellijn: 0900-9000500 (40 cpm), alle Primera winkels in Nederland. Ticketservice: www.ticketservice.nl , de Ticketlijn: 0900 3001250 (45 cpm), alle grotere Postkantoren, Free Record Shops en VVV kantoren.

Nightmare
Create The Future
Zaterdag 4 december 2010
Ahoy Rotterdam
Toegang: € 42,50 (ex. fee)
16+
www.nightmareindoor.com

http://midtownrecordsbv.hyves.nl/
http://udc.hyves.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 11:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

16+ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Line up = mwaaahhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 01:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben denk ik afwezig.
Met alle respect maar vorig jaar was echt pauper. Minimale aankleding, een uur wachten voor de ingang terwijl het binnen superrustig was, geluid zwaar ondermaats (in de early stond het haast uit :') ), slecht geregeld met de barren en barpersoneel.
Tel daarbij op 1 area minder (op 15 years waren het er nog 5) en de prijs die je ervoor moet betalen en ik haak af. De line-up is ook al niet zo mijn ding. Zonde want het is eigenlijk mijn thuisfeestje. Maar het houdt een keer op, ook qua geld. Weekje later Loudness ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neem ik zeker mee dawasiknie, zit nog te twijfelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel duidelijke comments ja, maar ik ga er werken.. maar anders had je me zeker aan het denken gezet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Wel duidelijke comments ja, maar ik ga er werken.. maar anders had je me zeker aan het denken gezet!

Haha dat wordt leuk dan.
Vorig jaar was echt ie-der-een zo waus als een pinguin :lol: . Dat was echt het enige wat het feest nog leuk maakte. Heb ook echt zoveel bekende mensen gezien waarvan ik niet eens had verwacht dat ze op zo'n feest zouden lopen (laat staan dat ze zo hard gingen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja ik hoorde al dat het vaak wel gezellig is bij de stand op grote hardcore feesten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dan is eigenlijk standaard iedereen vdk. Na Masters of Hardcore en Dominator liep op het einde iedereen met ogen zo groot als wieldoppen naar huis, weet niet of je er met Dominator op hebt gelet maar dat was één grote vage bende. Bizar eigenlijk mja, wel erg gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik MOET eigenlijk ooit nog eens naar een Hardcore only feest, alleen al voor de ervaring opzich :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een klote line up zeg :/
had deze eigenlijk nog als optie gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Hoppaaa Tieum vs. Partysjeeser :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik MOET eigenlijk ooit nog eens naar een Hardcore only feest, alleen al voor de ervaring opzich :woot:

Ga dan naar MoH, dat is hét HC-feest uberhaupt samen met Dominator. Kost bijna net zoveel als Nightmare maar is echt 10 keer dikker. Ik ga d'r dit jaar waarschijnlijk ook weer heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik MOET eigenlijk ooit nog eens naar een Hardcore only feest, alleen al voor de ervaring opzich :woot:


ga dan naar thunderdome, dat lijkt me persoonlijk een stuk vetter dan moh
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 10:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja dominator was ook erg gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja deze ga ik sowieso niet heen. Maar m'n maten hebben een afschuwelijke hekel aan hardcore, dus die zal ik sowieso niet meekrijgen. Als ik eens naar een hardcore feest ga, dan is het alleen of met lui van Hardtraxx. Gezellig maak ik het toch wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel lekker dichtbij voor mij. 5 min lopen naar de metro, en dan 15min met de metro :D Kijk wel even of ik ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit wil ik wel meenemen :thumbsup:

Dominator was men eerste echt hardcore only festival en dat was :corn: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 17:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
Chukkels schreef:
Ik MOET eigenlijk ooit nog eens naar een Hardcore only feest, alleen al voor de ervaring opzich :woot:


ga dan naar thunderdome, dat lijkt me persoonlijk een stuk vetter dan moh

Afgaande op de verhalen over Thunderdome en mijn eigen ervaring van MoH is laatstgenoemde echt veeeeel beter geregeld. Qua geluid, aankleding, diversiteit en sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thunderdome lijkt me de sfeer wat aggresiever, kan dit kloppen? Of is dit gewoon een stereotype beeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 23:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kan best hoor, ben nog naar geen van beide geweest.
misschien dit jaar maar is thunderdome pakken als me vrienden mee willen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 10:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

misschien toch aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2010 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nightmare gaat hem misschien toch nog worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 18:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog iemand heen geweest?

Niks geleerd van de minpunten van vorig jaar hoorde ik, blij dat ik thuis was gebleven.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten