Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nog iemand heen geweest?

Niks geleerd van de minpunten van vorig jaar hoorde ik, blij dat ik thuis was gebleven.


jaa vrienden van me ware geweest, zeide echt dat het precies hetzelfde was als vorig jaar, veel minpunten. wat weet ik eignelijk niet mar zal het ff navrage ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben blij dat ik niet gegaan ben, las ook ergens dat er een paar dooien waren gevallen (3) weet iemand of dit waar is, of gewoon weer een fabeltje op Partyflock :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel ernstig zijn en wat waren de problemen vorig jaar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zei toch Robert dat je naar me had moeten luisteren? Geen Nightmare is alleen maar beter. Gewoon MoH, lijkt me ook veel vetter :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik zei toch Robert dat je naar me had moeten luisteren? Geen Nightmare is alleen maar beter. Gewoon MoH, lijkt me ook veel vetter :cool:

ja oke, maar let maar op MoH gaat kut feest worden dit jaar. zo'n gevoel heb ik >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha op basis van wat geloof je dat dan? De MoH van dit jaar was subliem en als de line-up goed is dan weet ik zeker dat het gewoon weer een gruwelijk feest wordt. Bij MoH betaal je 5-10 euro meer maar je krijgt er ook 5 keer zoveel voor terug qua omvang, zalen, geluid, aankleding en sfeer.

Nightmare hebben ze echt fijn naar de klote geholpen sinds Enter The Time Machine en het wordt steeds jaar weer minder en minder. UDC vermoordt een heilig concept :cry:
En nee er zijn geen dooien gevallen, maar wel iedereen vdk en de laatste 2 uur veel mensen die out gingen. Wat is dit in hemelsnaam toch de laatste tijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
En nee er zijn geen dooien gevallen, maar wel iedereen vdk en de laatste 2 uur veel mensen die out gingen. Wat is dit in hemelsnaam toch de laatste tijd?


Teveel goede pillen met een té hoge dosis. Waar in 2009 nauwelijks pillen van boven de 120 waren, zijn er nu nauwelijks pillen onder de 120 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Haha op basis van wat geloof je dat dan? De MoH van dit jaar was subliem en als de line-up goed is dan weet ik zeker dat het gewoon weer een gruwelijk feest wordt. Bij MoH betaal je 5-10 euro meer maar je krijgt er ook 5 keer zoveel voor terug qua omvang, zalen, geluid, aankleding en sfeer.

Nightmare hebben ze echt fijn naar de klote geholpen sinds Enter The Time Machine en het wordt steeds jaar weer minder en minder. UDC vermoordt een heilig concept :cry:
En nee er zijn geen dooien gevallen, maar wel iedereen vdk en de laatste 2 uur veel mensen die out gingen. Wat is dit in hemelsnaam toch de laatste tijd?

nou gewoon, je hebt soms wel is een slecht voorgevoel ken je vast wel. dat heb ik bij dit feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja maar dan is dat gevoel ergens op gebaseerd. Waar is het bij jouw op gebaseerd dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja maar dan is dat gevoel ergens op gebaseerd. Waar is het bij jouw op gebaseerd dan? :P

heb je pm gestuurd :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten