Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Night Of The DJ's Raw Night
Takens Uitgaanscentrum
Balkbrug
Entree: 10 Euro (voor 22:30 gratis!)
16 +

Line-up:
Eluzive
Titan
B-Front
Solutio & The I's

22:00 - 04:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet hoor!
Maar een keertje weer naar takens dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 01:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:23 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Aanwezig! :thumbup:

Hier ook! Gewoon voor 22.30 aanwezig zijn, wordt een goedkoop avondje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eindelijk weer een line-up die me naar takens weet te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 02:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vet hoor!
Maar een keertje weer naar takens dan :D


ook maar weer even gluren. Laatste keer was Headhunterz, JoS en Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog anderhalve week! Nog mensen die hier heen gaan? Verzoekjes kunnen hier geplaatst worden, ik open van 22:00 tot 00:00!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tss jezelf een beetje bovenaan zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Tss jezelf een beetje bovenaan zetten :P


Dacht ik houd de timetable een beetje aan, ookal weet ik die niet helemaal zeker (alleen dat ik open :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Oh ik dacht dat je ons op openen zette :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nog anderhalve week! Nog mensen die hier heen gaan? Verzoekjes kunnen hier geplaatst worden, ik open van 22:00 tot 00:00!


Ik zou het tof vinden als ik Two & A Half Kings weer eens zou horen kunnen :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het voor mij wat ver weg is :( Oh btw, in het nieuwsbericht staat dat Solutio helemaal niet met The I's draait, maar met The L's :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
G1LL schreef:
Nog anderhalve week! Nog mensen die hier heen gaan? Verzoekjes kunnen hier geplaatst worden, ik open van 22:00 tot 00:00!


Ik zou het tof vinden als ik Two & A Half Kings weer eens zou horen kunnen :D .


Kan ik wel regelen dnek ik =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
flevoboys schreef:
G1LL schreef:
Nog anderhalve week! Nog mensen die hier heen gaan? Verzoekjes kunnen hier geplaatst worden, ik open van 22:00 tot 00:00!


Ik zou het tof vinden als ik Two & A Half Kings weer eens zou horen kunnen :D .


Kan ik wel regelen dnek ik =D


Oke top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben erbij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ben erbij :cool:


Gezellig :) . Kom op tijd =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 01:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook aanwezig met de crew uit Emmeloord :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ben erbij :cool:

De manier waarop weet je nog niet zeker, eppo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Henk-Jan schreef:
Ben erbij :cool:

De manier waarop weet je nog niet zeker, eppo

Dus? Ben er wel bij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alvast 1 opmerking, ik ga niet heel erg opbouwend draaien ;) . Ook wel een aantal hitjes, dat kan gewoon niet anders bij het publiek in Takens (over 't algemeen) . Maar kijk wel even hoe het publiek reageert op platen als DJ Nightkiller - Skwert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Alvast 1 opmerking, ik ga niet heel erg opbouwend draaien ;) . Ook wel een aantal hitjes, dat kan gewoon niet anders bij het publiek in Takens (over 't algemeen) . Maar kijk wel even hoe het publiek reageert op platen als DJ Nightkiller - Skwert :P

Succes he kerel! Maak ze kapot!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
G1LL schreef:
Alvast 1 opmerking, ik ga niet heel erg opbouwend draaien ;) . Ook wel een aantal hitjes, dat kan gewoon niet anders bij het publiek in Takens (over 't algemeen) . Maar kijk wel even hoe het publiek reageert op platen als DJ Nightkiller - Skwert :P

Succes he kerel! Maak ze kapot!


Tnx David =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ook van de partij :). Kun je er ook een Machine plaat of twee opknallen gill?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben d'r weer bij! en succes G1LL! ;)
-edit. Zou je Dirty Liar (Toneshifterz Remix) erin kunnen gooien? zou tof zijn! ^^
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten