Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Ben ook van de partij :). Kun je er ook een Machine plaat of twee opknallen gill?


Komt wel goed denk ik :)

Fusionmania schreef:
Ik ben d'r weer bij! en succes G1LL! ;)
-edit. Zou je Dirty Liar (Toneshifterz Remix) erin kunnen gooien? zou tof zijn! ^^


Hmm, dan moet je heel vroeg komen denk ik :P

mandy schreef:
Tot morgennn :D


Gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Sainen schreef:
Ben ook van de partij :). Kun je er ook een Machine plaat of twee opknallen gill?


Komt wel goed denk ik :)

Fusionmania schreef:
Ik ben d'r weer bij! en succes G1LL! ;)
-edit. Zou je Dirty Liar (Toneshifterz Remix) erin kunnen gooien? zou tof zijn! ^^


Hmm, dan moet je heel vroeg komen denk ik :P

mandy schreef:
Tot morgennn :D


Gezellig :D

Haha ik zal het tegen m'n maten zeggen! hoe laat open je, 10 uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa 10 tot 12 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Tot vanavond allemaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanavond allen!
Ik ben te herkennen aan een steenrode broek en gestreepte V-hals shirt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was een geslaagd feestje. Was al een hele poos niet meer in Takens geweest, wat betreft de drukte van toen en nu is het er een stuk op vooruit gegaan :P
Gilian draaide echt super lekker :D netjes gedaan, man! S&I's ook weer een dikke set neergezet.

Hoogtepuntje van de avond was toch voor mij om voor het eerst mijn R3bels mash live te mogen horen :D :

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ennnnnnn de Funky Shit Tool samen met Eluzive mag natuurlijk niet ontbreken:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Hoogtepuntje van de avond was toch voor mij om voor het eerst mijn R3bels mash live te mogen horen :D

So proud :cry: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tnx Maurice :) . En die track beukte d'r lekker op!

Was voor mij ook geen geslaagd avondje, ookal had ik 't wel wat drukker gewild. Maargoed, wel hele dikke sets gehoord van eigenlijk iedereen die aan 't draaien was. Ook nog lang met B-Front staan praten, altijd goed :p .

Hier wat trackjes die ik o.a. heb gedraaid (niet goede volgorde):
Funky Shit Tool
Sexbusters (Scope DJ Remix)
DJ Ki? - On It
G4H - Gangster's Don't Dance
Geck-o - 2-1
Klos - R3bels Mash Up
Tritolo
Let's Rock (Wildstylez Remix)
Pwoap (live Mix)
Acid Nightmare (Zany Remix)
Soul Train
Blow Ya Mind (Zany Remix)
Mr. Monster
Arise remix
Fake Shit Remix
Contact (Test Mix)
Check out The Drop
Arabika
Skeleton
Elements
Not This Time (Festuca)
Decibel Anthem (DBSTF remix)
Members of Ruff Day
You Try To Play Me
Control The Mind
Floor Massacre
Elements

Had nog wat verzoekjes gehad, maar was totaal aan het improviseren en was die helaas vergeten. Dit is volgens mij ook nog niet de hele lijst, maar komt aardig in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 18:24 
 
Hardtraxxer

Top setje Gilian! Zaten een aantal platen tussen die ik lang niet had gehoord (Mr. Monster, Control the Mind en Skeleton)
Verder ook nog een paar nummertjes voor het eerst live gehoord zoals Soundwaves, Satana en Fatality. En Different Kind of Therapy die dit keer wel duidelijk over kwam, Loudness kwam die bij mij totaal niet over.
Inderdaad tijd geleden dat we in takens waren geweest en wat ik me er van kon herinneren was dat er alleen maar paupervolk was dat ruzie zocht, dus dat is zeker verbeterd + drukte.
Maar dat paupervolk was ingewisseld voor een dik mokkel die op het podium met neger gaat staan zoenen en een meid die zo leip was dat ze op haar vingers aan het kauwen was >.<
Oja en Solutio die op mijn vraag of hij nog een leuk plaatje wil draaien antwoord: nee, we gaan om 3 uur weg. :D
Al met al prima vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 19:35 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Tnx Maurice :) . En die track beukte d'r lekker op!

Was voor mij ook geen geslaagd avondje, ookal had ik 't wel wat drukker gewild. Maargoed, wel hele dikke sets gehoord van eigenlijk iedereen die aan 't draaien was. Ook nog lang met B-Front staan praten, altijd goed :p .

Hier wat trackjes die ik o.a. heb gedraaid (niet goede volgorde):
Funky Shit Tool
Sexbusters (Scope DJ Remix)
DJ Ki? - On It
G4H - Gangster's Don't Dance
Geck-o - 2-1
Klos - R3bels Mash Up
Tritolo
Let's Rock (Wildstylez Remix)
Pwoap (live Mix)
Acid Nightmare (Zany Remix)
Soul Train
Blow Ya Mind (Zany Remix)
Mr. Monster
Arise remix
Fake Shit Remix
Contact (Test Mix)
Check out The Drop
Arabika
Skeleton
Elements
Not This Time (Festuca)
Decibel Anthem (DBSTF remix)
Members of Ruff Day
You Try To Play Me
Control The Mind
Floor Massacre
Elements

Had nog wat verzoekjes gehad, maar was totaal aan het improviseren en was die helaas vergeten. Dit is volgens mij ook nog niet de hele lijst, maar komt aardig in de buurt.

Draai alsjeblieft ook zo'n set op Indicator, iig Control The Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 21:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Was vet! :-) Ja dat mokkel op het eind was echt om te kotsen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Was vet! :-) Ja dat mokkel op het eind was echt om te kotsen haha

Ja wtf, ook zo'n wijf ging zware shag roken bij de DJ booth xd.
Oja MC Da Syndrome was ook weer bazig bezig, PATSss! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige avond gehad! Stuk voor stuk dikke sets gehoord :D .

Hier kun je mijn verslag lezen :) : http://partyflock.nl/report/12860:Raw_Night.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 21:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Festuca schreef:
Was vet! :-) Ja dat mokkel op het eind was echt om te kotsen haha

Ja wtf, ook zo'n wijf ging zware shag roken bij de DJ booth xd.
Oja MC Da Syndrome was ook weer bazig bezig, PATSss! :D

Ja altijd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een geslaagd avondje ja :D
Leuk gedraaid Gilian ^^
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten