Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, misschien tot straks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:59 
 

fffffffuuuuuuuuuuuuuuu helemaal vergeten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 11:41 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
fffffffuuuuuuuuuuuuuuu helemaal vergeten :lol:


Vet leuk ik ook oeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was er een knuffelmeeting :surrender:

als k dat had geweten had k me teddybeer meegenomen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vergeten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:15 
 

hdhessel schreef:
vergeten :x

had jou ook wel es in et echt willen ontmoeten :p
oa omdat je karlijn ook kent xd te toevallig hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hdhessel schreef:
vergeten :x

had jou ook wel es in et echt willen ontmoeten :p
oa omdat je karlijn ook kent xd te toevallig hahaha


met karlijn was ik naar the freaqshow maar was meer bezig met rondjes lopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
hdhessel schreef:
vergeten :x

had jou ook wel es in et echt willen ontmoeten :p
oa omdat je karlijn ook kent xd te toevallig hahaha


met karlijn was ik naar the freaqshow maar was meer bezig met rondjes lopen :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten